Waarom dan?quote:Op maandag 21 maart 2005 12:16 schreef Houniet het volgende:
kvind dat wel een vet programma..
Wat zou je ermee moeten doen? Hoe zou het programma voor jou interessanter worden?quote:Op maandag 21 maart 2005 12:42 schreef Fratz het volgende:
[..]
dat is het hem nou juist. het onderwerp op zich is heel interessant, maar er wordt niks mee gedaan (eerder hier al door anderen gezegd). jammer. het blijft zo op de oppervlakte hangen en meer niet.
Wat een onzin zeg. Als je er niet over wil discuseren op een normale manier moet je maar je heil gaan zoeken bij partyflock.quote:
quote:Op zondag 3 april 2005 22:35 schreef Duiveltja het volgende:
"Met gevaar voor eigen leven geef ik gas"![]()
Idd, dat is ook het eerste wat je dan zegt.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:30 schreef P0rt0 het volgende:
En de opmerking die hij maakte, toen hij keek terwijl een gast zat te rukken: "Je lichten staan aan".
Dat was bij Kopspijkersquote:Op vrijdag 29 juli 2005 11:30 schreef P0rt0 het volgende:
Alberto checkte gisteren inderdaad het parkHomoparken wel te verstaan
En de opmerking die hij maakte, toen hij keek terwijl een gast zat te rukken: "Je lichten staan aan".
Ik zal je een geheimpje verklappen, de meeste homos komen niet op dit soort plekken, die gaan gewoon naar normale gelegenheden waar je op een normale manier homo kan zijn. Dit soort plekken worden met name bezocht door HETERO seksuele mannen die het een kick vinden om het met mannen te doen, daarom doen ze het ook stiekem op afgelegen plekjes, kortom voordat je weer begint te brallen over vieze homos, kijk eens naar die vrolijke buurman met dat kinderzitje achterin.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:24 schreef longinus het volgende:
Je kan dus als man niet eens meer even stoppen op een parkeerplaats zonder dat ze denken dat je zo'n vieze homo bent.
Onder vieze homo's versta ik die gasten die op parkeerplaatsen met jan en alleman het doen en niet de mensen die een normale relatie hebben.
Sick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |