abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25497403
Een vriendin (geen relatie) van me kickt nogal op medicijnen, dat wil zeggen kalmeringstabletten, zoals: oxazepam, seresta, librium, valium (diazepam), xanax, tranxene, temazepam, temesta, etc. etc. Via haar huisarts krijgt ze 30 stuks oxazepam per maand voorgeschreven, maar daar heeft ze niet genoeg aan. Via kennissen en via de zwarte markt weet ze haar voorraad aardig aan te vullen, maar nu is ze een andere weg ingeslagen.

Een paar weken geleden heeft ze via internet 90 valium tabletten besteld (met haar creditkaart). Ik meen dat ze 200 à 300 euro betaald heeft. Het bedrag is binnen een week afgeschreven van haar rekening, maar ze heeft nog niets ontvangen. Het bedrijf waar ze de medicijnen besteld heeft, schijnt ergens in Dublin te zitten.

Ik vraag me af of het wel veilig is via internet medicijnen bestellen. Zijn er mensen op FOK die positieve of negatieve ervaringen hebben met dergelijke transacties.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 23:37:12 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_25497657
Denk eerlijk gezegt dat het tijd word voor een andere huisarts ze is verslaafd.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_25497689
Probeer je nou een junk te helpen? :/
  zaterdag 12 maart 2005 @ 23:40:37 #4
12395 mistraldk
Sailing's the game!!!
pi_25497731
Tuurlijk is het niet veilig, alleen stom. hoe fucking dom kan je zijn?
"Spuug niet onder de tafel...daar zou je dronken vriend kunnen liggen"
  zaterdag 12 maart 2005 @ 23:46:26 #5
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_25497833
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 23:24 schreef Chet het volgende:
Ik vraag me af of het wel veilig is via internet medicijnen bestellen. Zijn er mensen op FOK die positieve of negatieve ervaringen hebben met dergelijke transacties.
Eerder afvragen of je iets moet slikken uberhaupt. Ik zit ook onder pillen vanuit het ziekenhuis maar vindt het niet leuk en haat het je slikt om dat het moet. En anders nooit en zeker niet via internet bij bestelen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 23:56:42 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_25498070
Daarnaast vraag ik me af of je vriendin harakiri wil plegen dit soort hoeveelheden zijn dodelijk bij een een enkele in name zou me zorgen maken.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 23:58:12 #7
6941 APK
Factual, I think.
pi_25498107
En nog absurd duur ook.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_25498654
Lekker duur dan
Kan ze beter naar een psychiater gaan
pi_25499017
Dat ze verslaafd is aan de medicijnen is duidelijk. Maar goed, ondanks dat werkt ze gewoon 40 uur per week en ze voedt als alleenstaande moeder een kind op. Haar zoon is overigens al 17 en doet het verder goed.

Het punt is dat ze via internet medicijnen is gaan bestellen. Als ze mij dat van te voren had verteld, dan had ik het haar uiteraard afgeraden.

Ze is via internet gaan bestellen omdat ze het zat is afhankelijk te zijn van haar kennissenkring en familie, die voor haar recepten aanvragen bij de huisarts. Ik heb wel eens via een paar junks een paar strippen diazepam of iets dergelijks gekocht voor haar, maar dan was ik nooit meer kwijt dan ongeveer tien euro per strip van tien.

Ik vraag me alleen af of er mensen zijn die positieve of negatieve ervaringen hebben met het bestellen van medicijnen via internet. Is het iemand wel eens gelukt via zo'n site medicijnen geleverd te krijgen.

Ik heb verder geen moreel oordeel over iemands verslaving, of het nu alcohol, drugs of medicijnen is. Als je verder goed functioneert, zie ik het probleem niet zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chet op 13-03-2005 01:07:38 ]
  zondag 13 maart 2005 @ 00:44:09 #10
6941 APK
Factual, I think.
pi_25499100
Je hebt ook nog kans dat je via het Internet neppillen geleverd krijgt. Placebo's.

Laat haar lekker van dat geld naar cambodia gaan, kan ze ze overal kopen -goedkoop- en heeft ze nog een leuke vakantie ook.
pi_25499206
quote:
Op zondag 13 maart 2005 00:44 schreef APK het volgende:
Je hebt ook nog kans dat je via het Internet neppillen geleverd krijgt. Placebo's.

Laat haar lekker van dat geld naar cambodia gaan, kan ze ze overal kopen -goedkoop- en heeft ze nog een leuke vakantie ook.
Daar ben ik ook bang voor dat ze placebo's krijgt toegestuurd als ze al iets krijgt toegestuurd.
  zondag 13 maart 2005 @ 00:51:00 #12
6941 APK
Factual, I think.
pi_25499254
quote:
Op zondag 13 maart 2005 00:48 schreef Chet het volgende:

Daar ben ik ook bang voor dat ze placebo's krijgt toegestuurd als ze al iets krijgt toegestuurd.
Komt ze misschien wél van haar verslaving af.
pi_25499514
ipv dat je je afvraagt of en hoe t veilig is pillen te bestellen, kun je beter met haar (en haar omgeving) het gesprek aangaan of het veilig is dat ze die pillen slikt!
dit gaat mis! nu kun je er nog voor behoeden, al je wil!
succes!
pi_25499532
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 23:56 schreef Megumi het volgende:
Daarnaast vraag ik me af of je vriendin harakiri wil plegen dit soort hoeveelheden zijn dodelijk bij een een enkele in name zou me zorgen maken.
Ze krijgt oxazepam al vijftien jaar voorgeschreven. Je lichaam went er op den duur aan, denk ik.
  zondag 13 maart 2005 @ 01:14:38 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_25499617
quote:
Op zondag 13 maart 2005 01:09 schreef Chet het volgende:

Ze krijgt oxazepam al vijftien jaar voorgeschreven. Je lichaam went er op den duur aan, denk ik.
Ach, je kunt best met een normale dosis leren leven hoor.
Misschien kan ze beter iets aan haar verslaving proberen te doen, als ze zo doorgaat is het einde zoek.
pi_25499647
quote:
Op zondag 13 maart 2005 01:08 schreef Babbelzz het volgende:
ipv dat je je afvraagt of en hoe t veilig is pillen te bestellen, kun je beter met haar (en haar omgeving) het gesprek aangaan of het veilig is dat ze die pillen slikt!
dit gaat mis! nu kun je er nog voor behoeden, al je wil!
succes!
Bedankt voor de tip. Natuurlijk heb ik in het verleden haar erop gewezen dat ze beter geen pillen kan slikken, maar zoals ik net al zei: ze gebruikt al ongeveer vijftien jaar oxazepam. Ze wil er niet vanaf. En een joint roken als ze nerveus is, hetgeen ik haar heb aangeraden, daar wordt ze paranoia van.
pi_25499679
ja, maar dan nog he...
ik snap je dilemma, maar laat haar er bewust van zijn dat ze stopt met extra slikken dan voorgeschreven...!of de huisarts moet dosering verhogen.... zo'n man of ene psych heeft er niet voor niets jaren voor geleerd.... en als t mis gaat met je vriendin, omdat ze die 90n valiumpillen achterhaar huig heeft gestopt vergeef je t jezelf ws nooit....
sterkte
  zondag 13 maart 2005 @ 01:20:22 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_25499716
quote:
Op zondag 13 maart 2005 01:18 schreef Babbelzz het volgende:
en als t mis gaat met je vriendin, omdat ze die 90n valiumpillen achterhaar huig heeft gestopt vergeef je t jezelf ws nooit....
Ach, lijkt me niet dat ze dat doet.
Dan kan ze ook 30 Oxazepammetjes nemen als ze haar recept weer heeft opgehaald.
Moet genoeg zijn.
pi_25499750
Ze heeft geen zelfmoordneigingen, dus ik ben idd niet bang dat ze een overdosis zal nemen.
pi_25499775
quote:
Op zondag 13 maart 2005 01:16 schreef Chet het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip. Natuurlijk heb ik in het verleden haar erop gewezen dat ze beter geen pillen kan slikken
Om ze vervolgens voor haar te kopen bij een junk?
pi_25499795
Ik begon de topic met de vraag of er mensen zijn die ervaring hebben met het kopen van medicijnen via internet.
pi_25502514
er is een online apotheek.... misschien hefet ze daar iets aan?
pi_25503988
quote:
Op zondag 13 maart 2005 01:16 schreef Chet het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip. Natuurlijk heb ik in het verleden haar erop gewezen dat ze beter geen pillen kan slikken, maar zoals ik net al zei: ze gebruikt al ongeveer vijftien jaar oxazepam. Ze wil er niet vanaf. En een joint roken als ze nerveus is, hetgeen ik haar heb aangeraden, daar wordt ze paranoia van.
Ook van hasj? Of alleen wiet?
pi_25525487
quote:
Op zondag 13 maart 2005 09:44 schreef Babbelzz het volgende:
er is een online apotheek.... misschien hefet ze daar iets aan?
Nee, dat is geen optie. Ze heeft wel een bij dokter online medicijnen besteld.
quote:
Ook van hasj? Of alleen wiet?
Ik dacht wiet.

Ik ben er inmiddels achter waar ze de valium heeft besteld: mydiscountdoc.com

"Our company is located in the British Virgin Islands"

Pure oplichting als je het mij vraagt.
pi_26263535
We zijn nu een maand verder en nog steeds niks ontvangen, geen reacties meer op emails, nada, maar wel een hoop geld kwijt.

Het mooiste van alles de site bestaat niet meer!

http://www.mydiscountdoc.com/

Vuile oplichters!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')