quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:50 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iemand het zich naar zijn zin gehad
De Chinees die bij mij in huis woont heeft dus geen vrienden. Is een beetje mensenschuw. Zit hele dagen alleen in haar kamertje van 7m2! Is ze toevallig in de keuken rijst aan het koken, en je zegt 'hallo' schrikt ze zich kapotquote:
Ze is hier al 2,5 jaarquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:57 schreef Otpor het volgende:
Misschien is ze wel extreem geschokt van de Nederlandse samenleving, met al zijn liberale opvattingen. Zo iets hebben ze in China nog niet hè...
No thanx. Eerst had ik wel een zwak voor aziatische meisjes, maar dat is nu verziekt, door haarquote:Op zondag 13 maart 2005 00:01 schreef Vitalogy het volgende:
Vraag of ze wil neuken, dat duurt maar 3 minuten.
Tja, die hebben de goeie dingen van Nederland ontdekt dus.quote:Op zondag 13 maart 2005 00:06 schreef Daviddude het volgende:
[..]
Ze is hier al 2,5 jaar. Een vriend van me is gelukkiger, want die heeft 2 gezellige zuip / blow (kortom 100% geintegreerde) Chineese huisgenoten.
Ik zweer het je, ik heb daar niet gekotst. Dat denk iedereen. Ik had gewoon last van dunne, lichtbruine schijt.quote:Op zondag 13 maart 2005 00:11 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
btw wie had in de pisbak gekotst gister in nighttown, ze hebben toen de WC afgesloten
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:52 schreef Ashram het volgende:
Ik ben Chinees en ik vreet drop per kilo's....ben ik nu geintegreerd?
...en TS, wat ik je kan aanraden is daar blijven eten. Op een gegeven moment bouw je wel een weerstand op en kan je bij elke poeptoko je buikje vol eten zonder vurige anaalmomenten.
Trouwens wel interessant, eerst je anus in de fik en dan toch gelijk kunnen afblussen met anaal zeiken. De mens is toch een complex wezen.
zat een slaapje tussenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:52 schreef Ashram het volgende:
Trouwens wel interessant, eerst je anus in de fik en dan toch gelijk kunnen afblussen met anaal zeiken. De mens is toch een complex wezen.
goeie kickquote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:52 schreef renz0r het volgende:
IEUW
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:01 schreef buzzer het volgende:
je moet gewoon niet zuipen als je er niet tegen kan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |