Machtsmisbruik!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:32 schreef Ruis het volgende:
Ha, lang leve de delete functie, zulks een sport geneuzel hoort niet in dit topic thuis...
hoi !quote:
Ommen, het Hart van Overijssel!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:31 schreef Bosbeetle het volgende:
zo weer in Ommen kwas bijna vergeten hoe dat eruit zag !
hehe moet je maar niet gaan fietsen ...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:15 schreef Zwansen het volgende:
Au mijn benen!
Tja je moet wat om je mannelijkheid te bewijzen .. zoals jezelf kapot sportenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:18 schreef Zwansen het volgende:
Ach ja...
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:21 schreef Ruis het volgende:
ik neem me ook al jaren voor eens een keer naar de sportschool te gaan...
Gezellig aan de bar zitten daar? Deed ik vroeger ook altijd.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:21 schreef Ruis het volgende:
ik neem me ook al jaren voor eens een keer naar de sportschool te gaan...
tis een schandequote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:25 schreef QyRoZ het volgende:
Shit. Mijn bier is op. Nu moet ik weer nieuw bier gaan halen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:24 schreef Bosbeetle het volgende:* Bosbeetle heeft ooit een zomer lang elke dag een paar uurtjes geracefietst ..toen was ik nog 2 kilo lichter !
maar toch blijf ik zeggen sport is onzin !
Ik ben er ook niet trots op maarja je moet wat met je tijd ... toen fokte ik nog nietquote:
nee dat is een zinnige manier van tijdsbesteding!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet trots op maarja je moet wat met je tijd ... toen fokte ik nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |