abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19662484
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 14:35 schreef Zapper het volgende:
Creed uit elkaar

NEW YORK (ANP) - De Amerikaanse rockgroep Creed houdt er na acht jaar mee op. Dat meldden diverse Amerikaanse media zaterdag. Gitarist en songwriter Mark Tremonti van de groep zei dat het besluit al maanden geleden was genomen.

Toen de bandleden elkaar weer zagen na een onderbreking van een jaar, viel het besluit. ,,We pakten onze instrumenten en speelden, maar geen van ons nam het serieus. We draaiden alleen maar in kringetjes rond. Het was niet hetzelfde gevoel als bij de vorige albums. Het voelde alsof het een baan was'', zei Tremonti tegen de muziekzender MTV. De groep heeft drie albums gemaakt - My Own Prison, Human Clay en Weathered - waarvan in totaal meer dan 30 miljoen exemplaren zijn verkocht.

Tremonti heeft samen met Creed-drummer Scott Phillips, de oorspronkelijke Creed-bassist Brian Marshall en zanger en songwriter Myles Kennedy (voorheen van de Mayfield Four) de nieuwe band Alter Bridge opgericht. Zanger en songwriter Scott Stapp brengt waarschijnlijk voor eind augustus een plaat uit met composities die onder andere op de film The Passion of the Christ zijn gebaseerd. Hij werkt samen met de Canadese rockband The Tea Party aan een solo-carrière, meldde de krant USA Today.

bron

Das mooi klote he
Dat is echt jammer.... geen tweede My own prison (echt het beste nummer) meer....
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_19668608
GVD, krijg ik ze nu al helemaal niet meer live te zien. Dat die bitches nu eerst maar eens een afscheidstournee door nederland doen
pi_19669468
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 14:35 schreef Zapper het volgende:
Creed uit elkaar

NEW YORK (ANP) - De Amerikaanse rockgroep Creed houdt er na acht jaar mee op. Dat meldden diverse Amerikaanse media zaterdag. Gitarist en songwriter Mark Tremonti van de groep zei dat het besluit al maanden geleden was genomen.

Toen de bandleden elkaar weer zagen na een onderbreking van een jaar, viel het besluit. ,,We pakten onze instrumenten en speelden, maar geen van ons nam het serieus. We draaiden alleen maar in kringetjes rond. Het was niet hetzelfde gevoel als bij de vorige albums. Het voelde alsof het een baan was'', zei Tremonti tegen de muziekzender MTV. De groep heeft drie albums gemaakt - My Own Prison, Human Clay en Weathered - waarvan in totaal meer dan 30 miljoen exemplaren zijn verkocht.

Tremonti heeft samen met Creed-drummer Scott Phillips, de oorspronkelijke Creed-bassist Brian Marshall en zanger en songwriter Myles Kennedy (voorheen van de Mayfield Four) de nieuwe band Alter Bridge opgericht. Zanger en songwriter Scott Stapp brengt waarschijnlijk voor eind augustus een plaat uit met composities die onder andere op de film The Passion of the Christ zijn gebaseerd. Hij werkt samen met de Canadese rockband The Tea Party aan een solo-carrière, meldde de krant USA Today.

bron

Das mooi klote he
Goed nieuws ,grapje. Het was wel een leuk bandje, maar missen zal ik ze niet, zo bijzonder waren ze niet.
It's a simple question -- if the moon were made of ribs ... would ya eat it?...I know I would.
pi_19680937
Ach, nogal logisch dat je het bijltje erbij neergooit als je 3 hetzelfde klinkende albums hebt gemaakt en een vierde gewoon genant wordt. Een band die zou groeien of experimenteren (iets toevoegen dus) zal niet door gebrek aan inspiritatie uit elkaar gaan.
pi_19681828
Scott Stapp & The Tea Party... het moet niet gekker worden trouwens.

[ Bericht 0% gewijzigd door Toffe_Ellende op 06-06-2004 13:46:06 (ach...) ]
  zondag 6 juni 2004 @ 13:44:03 #81
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_19681961
quote:
Op zondag 6 juni 2004 13:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Scott Strap & The Tea Party... het moet niet gekker worden trouwens.
Strap?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_19681991
quote:
Op zondag 6 juni 2004 13:44 schreef Zapper het volgende:

[..]

Strap?
Had ik het toch goed... die verdomde tea party site
  zondag 6 juni 2004 @ 13:47:11 #83
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_19682024
quote:
Op zondag 6 juni 2004 13:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Had ik het toch goed... die verdomde tea party site

link?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_19682163
quote:
Op zondag 6 juni 2004 13:47 schreef Zapper het volgende:

[..]

link?
http://www.theteaparty.de/english/e_start.htm
pi_20465897
Toch wel jammer hoor, hoewel het veel van hetzelfde was was het wel veel goede muziek
Gisteren nog ff alle cd's geluisterd... Maar ja ook wel weer een lekker teken van de band verhoudingen dat zodra stapp eruit is dat die Brian Marshall (de bassist van album 1 en 2) meteen weer terug erbij is...

Toch zonde allemaal maar alter bridge klonk erg goed!!! Creed met andere zanger dus,
  maandag 27 april 2009 @ 16:52:29 #87
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_68428336
quote:
Na zes jaar weer album van Creed

Uitgegeven: 27 april 2009 16:16
Laatst gewijzigd: 27 april 2009 16:16
LOS ANGELES - De Amerikaanse rockband Creed heeft na een afwezigheid van zes jaar weer eens een album uitgebracht. Full Circle heet het schijfje, meldde de site van het Amerikaanse showbizzblad People maandag.

''Het voelde eigenlijk nooit alsof we niet meer bij elkaar waren'', schetst frontman Scott Stapp. ''We zien dit cd-project daarom niet als een reünie, maar meer als een hergeboorte van onze band.''

In de afgelopen jaren bleven de bandleden met elkaar in contact via vakantiekaartjes en incidentele telefoongesprekjes.

Ze lieten elkaar met rust omdat ze elkaars creatieve grenzen wilden verkennen en omdat de mannen meer tijd aan hun gezinnen wilden besteden.

De formatie heeft een tournee in voorbereiding, maar nadere gegevens daarover ontbreken nog.
© ANP
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_74075580
Nieuwe cd klinkt tot nu toe erg lekker.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_74326642
Vind de nieuwe CD wederom weer niet slecht. Van mij mogen ze naar NL komen, ik zal iig een kaartje kopen
  zaterdag 5 december 2009 @ 14:57:00 #90
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_75419931
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 14:57 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]

Haha... nieuwe cd valt me niet tegen moet ik zeggen! Niet echt in het hokje Nickelback te krijgen (gelukkig) en het muzikale talent komt goed over... Prima te pruimen, ook maar eens Alter Bridge checken voor het heftigere werk
pi_76141095
Creed, goede band, en ik vind de nieuwe cd echt lekker om te luisteren
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')