abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25482444
Hallo,

Ik heb gevoelens voor een vriendin van men zus (waar ik ook wel eens mee op stap ga).
Maar ik heb geen idee of ze ook gevoelens voor mij heeft.

Ik durf het haar niet te zeggen omdat dat onze vriendschap in gevaar zou brengen en het ook een vrij genante situatie zou worden...

Wat is jouw advies?
pi_25482495
Heel diep krassen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 11 maart 2005 @ 23:59:27 #3
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25482610
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 23:52 schreef heiden6 het volgende:
Heel diep krassen.
  zaterdag 12 maart 2005 @ 00:13:37 #4
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_25482886
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 23:49 schreef Chilly_Willy85 het volgende:
Ik durf het haar niet te zeggen omdat dat onze vriendschap in gevaar zou brengen en het ook een vrij genante situatie zou worden...
Je zou liever blijven plakken in een nep-vriendschap dan ervoor uitkomen wat je echt wil, met de kans dat het niet wederzijds is?

Wat zijn je prioriteiten?

(en Christine... dat kan echt niet, wat je nou doet. Je leek zo aardig...)
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_25482941
druk ctrl alt del
pi_25483825
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 23:59 schreef Christine het volgende:

[..]

Hey, die post ik ook wel eens.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25484205
Je moet dr geen keus laten, kortom versier dr.... truste
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_25484209
Anders bespreek je het eens met je zus.
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
pi_25484280
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 01:27 schreef Aelalcallorgan het volgende:
Anders bespreek je het eens met je zus.
Welnee, wees niet zo'n linkse softe kontenneukert.

Ga op dat kind af en versier d'r. Of probeer het tenminste, wat heb je te verliezen?
We'll keep on whispering our mantras.
pi_25484288
Eerst proberen, als het foutloopt kan je het nog altijd goedmaken.

Als je niet handig genoeg bent om iemand te versieren, ben je ook niet handig genoeg om het weer goed te maken. (Doordenkertje.)
pi_25484342
Nou als het een vriendin van je zus is, ist afhankelijk van jullie band misschien wel een handige en strakke actie met je zus te praten erover.
Corporeal equals destructive, happiness is relative, in solitude lies preservation?
pi_25484344
Ik zou eerst maar eens op signalen gaan letten of ze jou ook wel leuk vindt. Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Niet dat jij het 14-jarige broertje van je 19-jarige zus bent
pi_28847058
19 en 20 jaar

UPDATE:
Heb al eerder een topic geopend enkele dagen terug, dat ik naar de bioscoop ging met een sinds kort goede vriendin die ik wel zag zitten.

Wat voorafging:
Zaterdagnacht in de discotheek was er een jongen die haar wel zag zitten, ik vroeg aan haar: "Zie jij hem ook zitten?", waarop zij antwoorde: "Mwoah, misschien".
Vervolgens komen we buiten en gaat zij met een vriendin en die kerel nog naar een andere discotheek, ze komt naar mij toegelopen: "niet panikeren!! dat is gewoon een vriend! geen schrik hebben!!".

2 Uur later krijg ik een sms "sorry dat die jongen er ook was, ik hoop dat je maandag nog met me naar de bios wilt, dan kunnen we eens praten he".

Ok, maandag naar de bios geweest, was erg gezellig, goed gelachen, maar we hebben er niet over "gepraat".

Toen ik 's avonds thuis kwam stuurde ik een sms "ik vond toch dat we hadden moeten praten", waarop zij antwoordt: "ja ik vond dat eigenlijk ook wel".

Afgelopen dagen is het er niet meer van gekomen om er met haar over te praten en heb ik de indruk dat ze me wat probeert te mijden.

- Nu hou ik het niet meer uit, ik wil weten of er meer tussen ons is of niet, zal ik dat via sms nu even doen of niet?

- Wat denk jij? Ziet ze me zitten of niet?
pi_28848213
Gozer, niet via de sms doen.

Langs gaan, in haar ogen kijken, en zien wat ze denkt en horen wat ze zegt. Of je doet het per telefoon, maar per sms...? Nee, niet doen.

En aan de smsjes te zien zijn er twee mogelijkheden:

1) Ze vindt je leuk maar durft het niet te zeggen.

2) Ze vindt je leuk, maar houdt je nog een beetje aan het lijntje ('Sorry dat die jongen er was' etc, maar er niets van menen).

Afijn, je komt er alleen achter door het aan haar te vragen. Wij weten niet wat zij denkt.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 00:54:21 #15
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_28848368
Moeilijk te zeggen vanuit de informatie die je hier geeft, het kan alle kanten op. Is dit trouwens die vriendin van je zus, of een ander meisje?

Het enige wat mij tot nadenken stemt: als je niks voor een bepaald meisje voelt, en een leuk meisje vraagt of je die ander leuk vind, hoe makkelijk is het dan om gewoon te zeggen "nee niet echt", en dat er niet over gepraat hoeft te worden, omdat ze toch niet zo belangrijk is?

Nu ligt het natuurlijk ook aan de intonatie en de 'manier waarop' ze deze dingen tegen je heeft gezegd... het kan een stukje vrouwelijke "twijfels kweken" zijn, maar het kan ook echt gemeend zijn van haar kant. En in het laatste geval denk ik dat zij toch misschien (ook?) wel meer voelt voor die ander...

Maar het blijft koffiedik kijken imo.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  maandag 18 juli 2005 @ 12:35:14 #16
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28906717
Ik wilde net zeggen.. dude.. meer info.. voorgeschiedenis..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 20 juli 2005 @ 03:13:55 #17
48512 Gmp
The Ever Blazing Light
pi_28965392
Als het proberen geruststellen, door zich te veronstschuldigen voor die andere "jongen", geen hint is...

Agh ja, het kan ook idd zijn dat ze je iets moet vertellen..
Dus TS, wat meer info ..
Zie ik zend jullie als schapen tussen de wolven.
Opdat mensen mogen zien dat de liefde die wij hebben niet van ons is, maar van de Heer. Wij dragen hem maar in kleien vazen.
pi_28965404
je bent wel wanhopig he?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_28965420
luister gozer..je moet je zelf heel goed gaan afvragen hoe erg je haar wil...

als je echt goed verliefd bent, dan moet je het wagen. Anders niet...en of contakt verbreken of schijnheilig met haar om blijven gaan
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_28965432
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 03:15 schreef djenneke het volgende:
je bent wel wanhopig he?
schitterend advies
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_28965476
'Praten'
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_28965482
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 03:19 schreef Bennie_K het volgende:

[..]

schitterend advies
eindelijk erkenning
pi_28965747
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 03:26 schreef djenneke het volgende:

[..]

eindelijk erkenning
Kheb ff je fotoboek zitten doorbladeren... t zal me niks verbazen als je geen vriend hebt of niet lang houdt. Wat een kouwe kikker en denken dat je tof bent met je kille kop.

Ontopic: niet SMSen, confronteren dat wijffie
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
pi_28965760
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 04:08 schreef OldSchoolFool het volgende:

[..]

Kheb ff je fotoboek zitten doorbladeren... t zal me niks verbazen als je geen vriend hebt of niet lang houdt. Wat een kouwe kikker en denken dat je tof bent met je kille kop.

Ontopic: niet SMSen, confronteren dat wijffie
Ik heb al 9,5 jaar een relatie
pi_28965786
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 04:10 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik heb al 9,5 jaar een relatie
Ik hoef niet te raden wie de broek aan heeft in de relatie.
Bismillahi rahmani rahim
Alhamdu lillahi rabbi al-'alamien
Arahmani rahim
Maliki yawmi-din
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')