klinkt erg netjes, wat knap dat je nog maagd bentquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:32 schreef Matel het volgende:
voornaam: Martijn
leeftijd:23
gewicht:70
lengte:183
kleur haar: donker bruin
kleur oge: bruin
kleur huid: blank
soort kapsel: scheiding, maar dan anders
kleding maten: 36-38 vaak
schoenmaat: 42
kleding stijl: casual
muziek smaak: van alles
maagd:? ja, nog steeds![]()
edit: puntje vergeten...
ze verbergt haar snor onder haar handenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:34 schreef nozem het volgende:
[..]
Ben jij dat op je foto? Zoja, dan overweeg ik een huwelijksaanzoek.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:37 schreef heiden6 het volgende:
Wat biedt je eigenlijk? Voor tienduizend euro mag je wel een half uurtje naast me zitten, als je je muil houdt.
Neee, laat je broer er nu buiten....quote:
LMFAO hierquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:38 schreef BaggerUser het volgende:
nu willen wij idd toch wel een fotozien..
ik keek al op je fotoboek maar ik neem aan dat jij dit niet bent:
[afbeelding] ?
le-zenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:37 schreef haagse_elfje het volgende:
een hollands meisje, die moslim is geworden![]()
Knap? Ik denk dat het geen weloverwogen keus is geweest hoor, ze wilden hem gewoon niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:36 schreef Habiba het volgende:
[..]
klinkt erg netjes, wat knap dat je nog maagd bent
als er een mooie nette man is met zicht op goede toekomsten, bied ik mezelfquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:37 schreef heiden6 het volgende:
Wat bied je eigenlijk? Voor tienduizend euro mag je wel een half uurtje naast me zitten, als je je muil houdt.
Ik dacht dat je juist mannen probeerde aan te trekken, zou je dat nou wel doen?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:40 schreef Habiba het volgende:
[..]
als er een mooie nette man is met zicht op goede toekomsten, bied ik mezelf
ohquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:39 schreef nozem het volgende:
[..]
Knap? Ik denk dat het geen weloverwogen keus is geweest hoor, ze wilden hem gewoon niet.![]()
geweldigquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:38 schreef BaggerUser het volgende:
nu willen wij idd toch wel een fotozien..
ik keek al op je fotoboek maar ik neem aan dat jij dit niet bent:
[afbeelding] ?
Dat valt anders reuze meequote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:41 schreef Youssef het volgende:Welkom op Fok, representatief voor rechts nederland
wat bedoel je??quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je juist mannen probeerde aan te trekken, zou je dat nou wel doen?
Volgens mij hoef je niet verder te zoeken beste TS. Jouw match heeft zich reeds gemeld.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:41 schreef Youssef het volgende:Welkom op Fok, representatief voor rechts nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |