weledelgeleerde heer,quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:35 schreef borisbanaan het volgende:
Uw geluk kennende kunt u beter naar de pc-zaak op de hoek hobbelen, tenzij u een welgemeend warm gevoel krijgt van continue de organisatie genaamd TPG te sponsoren met fabrikant fuck-ups.
zal ik je ff mn banknummer mailen dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:45 schreef Molluck het volgende:
damn ¤5,50...das een maandsalaris
nee, das aardig van je, maar met mijn convertor is niets aan de handquote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
zal ik je ff mn banknummer mailen dan?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:57 schreef Molluck het volgende:
[..]
nee, das aardig van je, maar met mijn convertor is niets aan de hand
neenee, pc was samengesteld en mailorder ( okay misschien niet het ideaalste ) en die ccfl en fans waren van een goed merk, en afgehaald dus, nog steeds kapotte zooi. godverquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:30 schreef Mirel het volgende:
Dell misschien? Ik heb gehoord dat die meestal kut zijn, ofzo
En het gaat nog steeds kapot? Je denkt dat je dure spullen hebt gekocht, maar ze hebben goedkope rommel geleverd.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:29 schreef SuperFruitig het volgende:
tis niet eens goedkope rommel. het spul is allemaal kwaliteitmerk en duur genoeg.
u haalt me de woorden uit de mond.. tjeequote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:26 schreef SuperFruitig het volgende:
Godverdomme!
Laatst nieuwe pc gekocht, blijkt bij aflevering ( via post) dat er een ramchipje kapot is. Moet ik dat ding terugsturen, fucking 5,50 voor mijn kosten. Naja geleerd van mn lesje dus nu 2 ccfl's besteld en 2 fans bij een andere zaak en afhalen ipv verzenden. Godverdomme 1,5 uur gereden...
De convertor kapot.. moet ik weer 5,50 betalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |