Nog een hint?quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:59 schreef vluggejapie het volgende:
ik zal het iets makkelijker maken
Foto is inmiddels veranderd
quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:41 schreef treinreiziger het volgende:
Had je in Ontario, Canada nog een plaatsnaam in gedachten?
zie: onderschrift
Googlen moet je al een heel end op weg brengen. Verder scheelt het als je wat (erg veel!) van de wereld hebt gezienquote:Op donderdag 24 maart 2005 19:53 schreef DeTinux het volgende:
Even offtopic, ik ben nieuw hier en heb de oude topics gelezen, en heb een vraag: waar the fuck ben jij allemaal geweest/heb jij allemaal kennis van, treinreiziger? :S weet jij dan álles?
Maar vanuit Seattle zie je altijd land aan de andere kant van de baai, de stad ligt niet aan zo'n open zee/oceaan/groot meer, als op de foto.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:03 schreef Skande het volgende:
Maar die toren met het puntdak in combinatie met die hoogste zwarte toren zie ik telkens terugkomen. Die Space Needle staat wat verder naar de zijkant.
Ej, je moet wachten tot ik klaar benquote:
goedquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:48 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Ej, je moet wachten tot ik klaar ben, maar ik denk dat het de oude schans betreft in Amsterdam
Hoi Edje, kun je alsjeblieft even wachten tot ze de mijne geraden hebben? Als ze hem niet kunnen raden, mag jij er ééntje posten, ik ben toch inspiratieloosquote:
Stockholm is correctquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:55 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Hoi Edje, kun je alsjeblieft even wachten tot ze de mijne geraden hebben? Als ze hem niet kunnen raden, mag jij er ééntje posten, ik ben toch inspiratieloos
En ik vind je plaatje wat klein, is het Stockholm ofzo? Of praag? geen Praag
Ik ook ga me klaarmaken,moet zo een wedstrijd fluiten.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:39 schreef treinreiziger het volgende:
* treinreiziger geeft op wegens tijdgebrek......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |