Kweetniet of hij het daar mee eens is..quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:32 schreef pkwarts het volgende:
Gefeliciteerd nog met je huisje TAen onthoud: het huis is van jou en de hypotheek van Martijn
Heuj, zolang dit topic nog geen ''wijvennijd'' in de titel heeft staan doen we lief voor elkaar.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oke, nu echt kappen met dat Kuskroelknuf-gedoe...![]()
Dit begint eng te worden
*Wijvennijd isquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:09 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Heuj, zolang dit topic nog geen ''wijvennijd'' in de titel heeft staan doen we lief voor elkaar.
Je vraagt het op een ''manier'' zoals je dat aan een kleuter zou vragenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:39 schreef RaymanNL het volgende:
En hoeveel jaartjes is onze roy geworden![]()
Psst Roy houdt van Nintendo spelletjesquote:Op vrijdag 11 maart 2005 08:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Je vraagt het op een ''manier'' zoals je dat aan een kleuter zou vragen
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:29 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Heuj, nothing wrong with that.![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:25 schreef washandje het volgende:
Ik geloof er trouwens niks van dat Roy zomaar toevallig op dezelfde dag jarig is als de dag dat de DS uitkomt. Dat moet van tevoren berekend zijn
Wat is er meneer spring in het rond?quote:
Ik wil ook weer eens jarig zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |