ach je kunt vast wel wat regelen, jij als redacteur eindreadactie gast bij games.fok, jij laat hem gewoon een prijsvraag winnen, mits hij korting geeft op dat dingquote:Op zondag 27 maart 2005 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wonderswan is wel interessant, maar 80 eu is met veuls te duur
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wonderswan is wel interessant, maar 80 eu is met veuls te duur
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ach je kunt vast wel wat regelen, jij als redacteur bij games.fok, jij laat hem gewoon een prijsvraag winnen, mits hij korting geeft op dat ding![]()
![]()
idd, en daarna die rotzooi (ik bedoel niet wonderswan hoorquote:Op zondag 27 maart 2005 23:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen, dan zou ik best leuke deals kunnen maken op het forum als ik zo af en toe V&A bekijk
Achjah, het zou een leuk idee zijn geweestquote:Op maandag 28 maart 2005 12:46 schreef Sjowhan het volgende:
Op een ander forum dan, anders komen ze er te snel achter
Vergis je daar niet inquote:Op zondag 27 maart 2005 23:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]er zijn weinig mensen die daar opgewacht hebben denk ik
![]()
Ik heb geen reactie geplaatsd in je weblogquote:Op maandag 28 maart 2005 16:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En toen was GinaG ook weer van de partij
hoeft ook nietquote:Op maandag 28 maart 2005 16:57 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb geen reactie geplaatsd in je weblog
quote:Me bril is nog viezer dan me reet, en dat terwijl ik net een mooie nieuwe heb! (Ohw wat daalt mijn niveau weer)
Wie heeft dat gezegtquote:
Neuh, vaak zat dat er hier na een week al wordt doorverkocht op V&A.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:46 schreef Sjowhan het volgende:
Op een ander forum dan, anders komen ze er te snel achter
Vette illigale game handel hierzoquote:Op maandag 28 maart 2005 17:53 schreef Thomper het volgende:
[..]
Neuh, vaak zat dat er hier na een week al wordt doorverkocht op V&A.
Gebraden biggetjuh? Nee, legaal doorverkopen joh.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vette illigale game handel hierzo
* RaymanNL mailt B.I.G.
Whehhehehe, da's waar ook, dat is gewoon legaal!quote:Op maandag 28 maart 2005 17:58 schreef Thomper het volgende:
[..]
Gebraden biggetjuh? Nee, legaal doorverkopen joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |