quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:43 schreef Karzeuler het volgende:
Shit, jij was me kennelijk net voor
Toevalig dezelfde titel gekozen
Raad je plaatje (211) voor cultuurbarbaren
Correct!quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:46 schreef pos het volgende:
brain denehy
Heel goed. De bekendste cleaner van Nederland.quote:
Dan valt mijn tweede gok Dr. Phil met haar dus af.quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:02 schreef Tokay het volgende:
Okee, hij is ook best moeilijk.
Meneer is bekend omdat hij een héél bekende Amerikaanse verloofde heeft.
Je bent wél heel warm!quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Dan valt mijn tweede gok Dr. Phil met haar dus af.
Die pos!quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:15 schreef pos het volgende:
stedman soms?
Nee, deze dame ligt niet tussen 6 planken.quote:
Dan is die van Scrutinizer dus ook niet goed...quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee, deze dame ligt niet tussen 6 planken.
Die is 1 jaar ouder. En ze heeft geen irritant broertje dat met afgezakte broeken rondloopt.quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:36 schreef Tokay het volgende:
Brandy?
Ik heb helemaal niks met leeftijden.quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Die is 1 jaar ouder. En ze heeft geen irritant broertje dat met afgezakte broeken rondloopt.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik wou nog even zeggen dat die Stedman op een politie-agent met een gestolen horloge lijkt
Sorry, ik kon het niet laten.quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:43 schreef Tokay het volgende:
Het zegt me nog niks...
Ik kan wel gaan Googlen nu, maar da's niet sportief.![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:47 schreef Tokay het volgende:
[..]
Sorry, ik kon het niet laten.
Ashanti!
Oh wat erg, ik heb zelfs een cd van haar, met Foolish er op!
Oeh, waar heb ik die vaker gezien?quote:
Waar begint het op te lijken?quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Meneer is rapper en in een vete met 2 kwartjes verwikkeld en het begint er op te lijken.
Te vroeg op invoeren gedrukt. Dat The Game zich bij zijn stal aan gaat sluiten.quote:
Yep!quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:10 schreef Tokay het volgende:
Ik weet hem!
Ja Rule, met z'n bromstem!
Ook bekend van z'n duetten met Ashanti en Mary J. Blige.
Voor haar boobjob dan, want die heeft tegenwoordig 2 basketballen onder haar truitje.quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Lil' Kim?
Valt me nog mee dat ze er niet gelijk 3 genomen heeftquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Voor haar boobjob dan, want die heeft tegenwoordig 2 basketballen onder haar truitje.
Gezwicht voor de druk van de platenmaatschappij dusquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:23 schreef Tokay het volgende:
Ze oogde een paar jaar geleden in haar eerste videoclip nog tamelijk onschuldig, maar qua stoeipakjes zit ze nu op het niveau van Beyoncé, zeg maar.![]()
Whehe, je had de hint niet eens nodig!quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Christina Milian.
Dat is de nieuwe van De Havenzangers of De Deurzakkers?quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:35 schreef Tokay het volgende:
hint: van 's morgens vroeg tot 's avonds laat
Laat maar Skroetquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is de nieuwe van De Havenzangers of De Deurzakkers?
Neen, het is wederom een rapmeneerquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Rodney King?
quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:54 schreef Tokay het volgende:
Ah, zèt uun iep oppèr Francophone?
And zets iemquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:58 schreef Tokay het volgende:
Zie only French iep oppèr I know iez MC Solaar.
Inderdaad!quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:17 schreef Tokay het volgende:
Naughty By Nature natuurlijk!
Uiteraard! Ciao Tokayquote:
Dag Bimmelquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:57 schreef Bimmel het volgende:
Dag lieve mensen
Ik ga mijn benen proberen heel te houden op de lange latten!
Veel plezier met RJPVD
Kijk uit voor de sneeuw; Die wil nog wel eens glad zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:57 schreef Bimmel het volgende:
Dag lieve mensen
Ik ga mijn benen proberen heel te houden op de lange latten!
Veel plezier met RJPVD
Dat ze dáár nou 's een Nobelprijs voor in 't leven roepen...quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:23 schreef Tokay het volgende:
...qua stoeipakjes zit ze nu op het niveau van...
Joh, hoe weet ge dat zo goed?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:50 schreef sooty het volgende:
Jordan ? (Katie Price).
Dennis Hopperquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:55 schreef tong80 het volgende:
Ik ga slapen.
Hint Nickolson, Fonda. en ....
Uiteraard goed.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Craig David ook wel bekend als Craig Gayvid.
Nee, die was een neger, deze meneer is een latino. En hij loopt nog steeds rond over deze planeet.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:52 schreef Tokay het volgende:
Is die slanke den van jou Biggie Smalls?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:08 schreef Tokay het volgende:
Wacht ff, is het Fat Joe?
Mên, je bent echt goed!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Ludacriss
Ben een oldschool R&B en Rapfan. Dan ken je de meeste mannetjes en vrouwtjes in de bizz wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:18 schreef Tokay het volgende:
[..]
Mên, je bent echt goed!
(of ik ben hier slecht in, dat kan ook natuurlijk)
Volgende patiënt...
[afbeelding]
Precies TH.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:39 schreef Treinhomo het volgende:
Xzibit.
Nee lieve Treinhomo, dat is niet Aaliyah,quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:44 schreef Treinhomo het volgende:
'k zal vast niet 't geluk hebben dat dat mijn Aaliyah is...![]()
Voor de helft goed.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat derde kind van Destiny?
Nu al? Het werd net gezellig. Ciao Tokayquote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:53 schreef Tokay het volgende:
Ik moet helaas weg, het is Michelle Williams van Destiny's Child.
Doeiiii
'k vind je nou al lief...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:48 schreef Tokay het volgende:
maar speciaal voor jou post ik nu een plaatje van jouw Aaliyah
Correct!quote:
Prince Naseem Hamed inderdaad.quote:
Eventjes maar.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:17 schreef mr_anonimous het volgende:
He weer terug Tokay?
Gesjellig!quote:
Yep!quote:
Jazeker!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Samantha Mumba?
Inderdaad. The rich girls.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:38 schreef Tokay het volgende:
Gwen Stefani en Eve?
Stacie Orrico!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Die met die grote moedervlek op haar bovenlip. Stacy Nogwattes.
Die ja. Ze lijkt een beetje op een buurmeisje van mij.quote:
Da's waar ook,die plaats ik later nog wel een keer...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:23 schreef Treinhomo het volgende:
Yo foto; van jou stond er toch nog één open ?
He, da's een schoolfoto van mijn pa uit de jaren '50quote:
Ik zoek en ik vindquote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:07 schreef Karzeuler het volgende:
[..]
He, da's een schoolfoto van mijn pa uit de jaren '50
Hoe komen je daar opeens aan?
Ach; er blijven altijd mensen die denken dat ik me aan URL-spiekerij schuldig maak...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:14 schreef fotoloog het volgende:
Heel goed TH
Je kent the red hot chilli peppers toch wel ?quote:
Ja...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 20:37 schreef tong80 het volgende:
Je kent the red hot chilli peppers toch wel ?
Ik vroeg me al of de hint niet te veel van het goede was ...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:02 schreef Treinhomo het volgende:
Zal wel één of ander oorlogsboefje zijn...
Nope, Tong was dichter in de buurtquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:09 schreef Treinhomo het volgende:
't 'brein' achter de Beslan-lafhartigheid ?
Zaltbommelquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:13 schreef huggy_bear het volgende:
Nope, Tong was dichter in de buurt
Tong ?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:22 schreef huggy_bear het volgende:
125 km links van Zaltbommel willen ze hem wel graag een keer spreken denk ik ...
Dan zit je op de bodem van de Noordzee...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:22 schreef huggy_bear het volgende:
125 km links van Zaltbommel willen ze hem wel graag een keer spreken denk ik ...
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tong ?
Opportunist als ik ben, lever ik 'm per direct uit.
We zouden niet weten wat RJPVD zonder Tong zou moeten beginnen...maar vanaf maandag gaan we 't toch proberen...
[Jekkers]quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:28 schreef huggy_bear het volgende:
Ps als je een hint wilt mag je het gewoon vragen!!
Want alle voetballers dragen een legeruniform ??quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't zouden voetballers kunnen zijn....
...Want voetbal is oorlog...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:47 schreef huggy_bear het volgende:
Want alle voetballers dragen een legeruniform ??
In het land waar hij (niet Tong, maar het menneke rechts op het plaatje) vandaan komt is (was) voetbal vooral Suker (en Otto Baric)quote:
Izetbegovic was de collega van de man links op de foto. Die zoeken we niet, we zoeken de generaal rechts op de foto. Izetbegovic was trouwens president van BiH, die staan niet bekend om hun goede voetballersquote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:51 schreef tong80 het volgende:
Gooi er maar een naam in
Izetbegovitch. Anders een andere vitch ?
Heel goed. Dat is de man links op de foto in het grijze pak. DIE ZOEKEN WE DUS NIET !!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:57 schreef sooty het volgende:
Tudzman ?
Rustig, rustig. Denk aan je bloeddruk.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:02 schreef huggy_bear het volgende:
[..]
Heel goed. Dat is de man links op de foto in het grijze pak. DIE ZOEKEN WE DUS NIET !!!!
We zoeken de naam van de man RECHTS op het plaatje, in het LEGER UNIFORM, die NIET in Zaltbommel woont, die NIET Tong is.
Maar die ze WEL voor 17 maart in SCHEVENINGEN willen zien.
Mensen zijn naam staat echt elke dag in de krant (zoiets als internet, maar dan zonder hyperlinks en smilies) , op teletekst en op het internet
Tong = Tudjmanquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:02 schreef huggy_bear het volgende:
Heel goed. Dat is de man links op de foto in het grijze pak. DIE ZOEKEN WE DUS NIET !!!!
Oke, oke, ik bedoel het ook niet verkeerd.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:10 schreef sooty het volgende:
[..]
Rustig, rustig. Denk aan je bloeddruk.
Denk je nu echt dat een gemiddelde Nederlander kennis heeft van die karpatenkoppen uit ex-Joegoslavie ?
Ja, Tong = Tudjman. In elke stad en dorp is een straat naar hem genoemd en hij heeft z'n eigen brug (bij Dubrovnik).quote:
Anders mag-ie niet meer meedoen aan de lotingquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:15 schreef huggy_bear het volgende:
Oke, oke, ik bedoel het ook niet verkeerd.
Het is Ante Gotovina. De Kroatische generaal die zich voor 17 maart in Scheveningen moet melden.
Klopt, ze moeten loten wie de grootste kamer krijgt. Milosevic beroept zich (naar goed Servisch gebruik) op de oudste rechten en daar is de rest het dus weer niet mee eens. Daarom zijn er deze week 8 van die figuren naar Scheveningen gekomen. Niet omdat Carla del Ponte dat zo graag wil, maar vanwege die loting dus. Alleen nu is het geval dat of Mladic of Karadzic de strootjes voor de loting bij zich hebben en die zijn dus de weg kwijt, kunnen het niet vinden en vredestroepen proberen ze te helpen, maar ze lopen elkaar steeds mis.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Anders mag-ie niet meer meedoen aan de loting
Gij hebt het welquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:29 schreef Gellius het volgende:
Mouth en McNeal, als ik het wel heb.
Nee maar je bent wel warmquote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:34 schreef Modus het volgende:
1 van die TV-visagisten dacht ik.
Dan wachten we maar tot de rest eindelijk wakker isquote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:41 schreef Modus het volgende:
"Ohja-plaatje". Ik kan niet op zijn naam komen. En gelukkig maar..
Middagquote:
Later,eerst ff een autoradio in m,n nieuwe autootje monterenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:25 schreef Treinhomo het volgende:
Kun je die brilgoochelaar nog 's plaatsen, foto ?
Uiteraard.quote:
Hoi Tokayquote:
Inderdaad Rocky Marciano.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:02 schreef Tokay het volgende:
Ik ben helemaal niet thuis in de bokswereld joh.
Rocky Marciano dan?
Correct. Ik dacht aangezien jij geen fan van pugilisme bent gooi ik er maar 2 acteurs in.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:16 schreef Tokay het volgende:
John Travolta en Nicolas Cage in Face Off.
Pugiliwatte?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Correct. Ik dacht aangezien jij geen fan van pugilisme bent gooi ik er maar 2 acteurs in.
Boksen. Ik zie net dat het correct Nederlandse woord Pugilistiek is.quote:
boybandfiguur?quote:
Klopt, Britse boyband, begin jaren '90 erg bekend, inmiddels al lang en breed uit elkaar.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:41 schreef mr_anonimous het volgende:
boybandfiguur?
quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:04 schreef dolle_hond het volgende:
luis gosset jr
Gary Barlow is goed!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 15:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Gary Barlow van Take That ? Muziek waarmee mijn zusje me geterroriseerd heeft.
Inderdaad. Abraham Whistler speelt ie daar.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:17 schreef Tokay het volgende:
Ik weet het, Kris Kristoffersen.
Blade heb ik op DVD.![]()
Ik denk het wel!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Inderdaad. Abraham Whistler speelt ie daar.
Ik ga boodschappen doen.Misschien tot vanavond anders tot morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |