Joyce verdient een beter verhaaltje dan dat gedoe met met die baby alsmaar... ik vond Niels ook weer 3 keer niks vandaag.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat Joyce maar snel met haar ouwe kop oprot! Misschien helpt die kuur niet voor d'r postnatale snotaapje, maar wel tegen de rimpels die langs haar pens rammelen?
op zich heb ik niet zo een bezwaar tegen Lizzy-Hugo, maar moeten ze dat dan zo kinderachtig brengen?quote:Huug en Liz: wat zal ik zeggen? Erger dan Joost kan het niet worden.
ze mogen allebei weg.quote:Frommel en Kyra: laat Frommel Kyra de hals omdraaien. De ene dood, de andere in de bak. Opgeruimd staat netjes. Kyra is nu vier jaar in ONM, dus wordt het hoog tijd dat ze opsodeflikkert.
Begin jij nu ook al... de l*llen vliegen de laatste tijd rond de oren.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 21:22 schreef Wup het volgende:
Joyce met dr Chinese kuuroord slaat als een lul op een koektrommel
quote:JOOST VAN WALSUM: "Ik ben zo een lul." (tegen JP)
quote:JULIA BRANCA: "Je bent een saaie luie nietsnut!" (tegen Joost van Walsum)
quote:JULIA BRANCA: "Volgens mij doe ik het supergoed op beeld."
quote:MARNIX KLEIN: "Jij bent Joyce, Joyce!"
quote:RENÉE COUWENBERG: "Ik heb je gedekt." (tegen Marjolein Curie)
nou van mij welquote:Op woensdag 16 maart 2005 02:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het mag tussen Liz en Huug wel wat heftiger worden, anders loopt Liz de kans om er uit te worden geschreven en dat mag van mij niet!
quote:SANDER FOPPELE KAAL!
Sander Foppele. De mooie, en bij veel meisjes razend populaire soapster, heeft op de set van 'ONM' zijn hoofd kaal laten scheren. Geheel vrijwillig inderdaad. En dat terwijl zijn trendy kapsel misschien wel zijn handelsmerk was. Vriendin Valerie Zwikker én Pagina Privé waren erbij. Sanders eerste emotionele reactie: "Mijn God, ik heb een apenkoppie!"
De kogel is door de kerk. Een flink aantal slapeloze nachten is eraan voorafgegaan. Daarnaast heeft de 27-jarige Sander Foppele minstens duizend keer voor de spiegel gestaan. "Hoe zal ik er straks uitzien? Wat zal mijn moeder er van zeggen? En, misschien nog wel het allerbelangrijkst, m'n vriendin Valerie Zwikker? Wie weet, vindt ze me niet meer leuk..."
"Ongelooflijk, wat een verschil!" Sander kan nog maar nauwelijks geloven dat hij echt geen enkele haar meer op z'n hoofd heeft. Na snel een sigaretje te hebben opgestoken werpt de 'ONM'-acteur een onzekere blik in de spiegel: "Het kan wel, hè? Eigenlijk is het raar hoe snel zoiets ingrijpends went. Beetje agressieve uitstraling wel. Misschien maak ik nu kans op een gangsterrol in de één of andere geweldige actiefilm. Dat zou top zijn zeg." Sander kan z'n handen maar nauwelijks van zijn hoofd houden. "Vooraf maak je je er allerlei voorstellingen van. Door m'n haar helemaal strak achterover te kammen, heb ik geprobeerd erachter te komen hoe ik erbij zou gaan lopen."
Doodzenuwachtig
Toegevend: "Ik was doodzenuwachtig de hele dag. Vlak voor de opnames zei ik tegen Val: 'kijk eens naar m'n handen.' Die trilden als een gek! Ik had hetzelfde gevoel als toen ik een wortelkanaalbehandeling moest ondergaan bij de tandarts. Eén voordeel, dit was een stuk minder pijnlijk."
BRON: Telegraaf
Robin was gewoon jaloers, dat Jop zijn tietjes ook mocht laten zien.....quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
Blijkbaar moesten de Van Walsum-broertjes meer op elkaar gaan lijken:
Robin Rienstra heeft z'n tieten laten staan!!
het is zover: ONM kan in de prullenbak....
Vrijdag.quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:55 schreef haagse_elfje het volgende:
morgen is het zover dan is Daan terug..... "fijn"![]()
Ik had haar met die twee enorme tieten ook wel eens genomen, Godverdomme nog aan toequote:
quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:57 schreef babette21 het volgende:
en het Volendam-lijntje is het grootste onm-dieptepunt ever....
Charmante persoonlijkheid en goddelijk lichaam...quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
Blijkbaar moesten de Van Walsum-broertjes meer op elkaar gaan lijken:
Robin Rienstra heeft z'n tieten laten staan!!
Hoezo? Twee geïntegreerde Turken!quote:Op woensdag 16 maart 2005 21:57 schreef babette21 het volgende:
en het Volendam-lijntje is het grootste onm-dieptepunt ever....
Julia is een goudslet en wil alleen een kerel die geld heeft. Bovendien heeft ze met de regisseur van die film geneukt en een rol gekregen. Joost kan haar weer zien "als hij genoeg geld voor een bioscoopticket bij elkaar heeft".quote:ik heb 't gisteren niet gezien: waarom is het uit tussen Joost en Julia?
Sportief van je dat je Hugo erbij neemt.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik had haar met die twee enorme tieten ook wel eens genomen, Godverdomme nog aan toe
Hugo heeft tieten? Ik doelde op Nikkie!quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Sportief van je dat je Hugo erbij neemt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |