Oh sorry.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:44 schreef Mendelevium het volgende:
[..]
Wat een mooie, en verschrijkelijk irrelevante opmerking van je...
Ik heb het over oude mensen in het algemeen, niet alleen mijn ouders...
Geinporum!!
Oudjes die zonder te vragen je aan de kant duwen in de supermarkt, alleen omdat ze oud zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:52 schreef DeLeider het volgende:
Dat stukje over respect vind ik wel een goeie, het is onzin dat mensen respect willen omdat ze ouder zijn. Als ze iets gepresteerd hebben, dan verdienen ze respect, niet als ze oud zijn geworden
Niet. Die waren fout in de oorlog.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Ouderen zijn irritant.
Behalve mijn opa's en oma's. Die zijn tof.
nee jouw opa is lekker, de vuile landverraderquote:
Hahaha, ik ben een aangepaste student die hard werkt en zijn dienst aan de samenleving zal leveren als de tijd daar is, voor mijn 55e. Mij zul je niemand met de nek aan zien kijken zoals die lopende lijken, ik heb respect voor iedereen, ik uit alleen mijn ongenoegen op een forum.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:11 schreef Mikkie het volgende:
Heb je er ooit wel eens over nagedacht dat het ook wel eens aan jouw instelling kan liggen. Dat jij dus niet overweg kan met de samenleving?
en het is geinponem
Mooi dat je het dan uiteindelijk toch nog zelf beredeneert waarom ouderen boven de 55e alleen maar problemen veroorzaken(of in het AOW geval boven de 65). De leeftijd zou eventueel iets naar boven mogen maar niet veel.quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En op dit moment krijg je nog lekker stufi enzo
Ik ben zelf ook student, je hoeft mij op dat gebied niks te vertellen.
En weet je wat nog het ergste is, om jouw punt toch nog ff aan te sterken? Tegen de tijd dat jij een baan hebt (dit geldt dus ook voor mij), dan mag je een fortuin aan premies afdragen in verband met de vergrijzing, AOW enzo... zodat de ouderen en goede oude dag kunnen hebben. Maar tegen de tijd dat je zelf aan de beurt ben om nou eindelijk eens te profiteren van die AOW die je altijd hebt betaald voor anderen, wordt het afgeschaft en moet je proberen rond te komen van de bijstand (als die dan nog bestaat) of van je spaar- of bedelcenten. Wat is dat toch een mooi toekomstperspectief
"Ik ben je bitch niet"quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:35 schreef ondeugend het volgende:
Ouderen.
Een beetje geduld met ze en je zult zien dat er te gek kewl wreed gave bejaarden bestaan.
Neequote:Op donderdag 10 maart 2005 00:44 schreef Beach het volgende:
[..]
"Ik ben je bitch niet"
Dat bedoel je?
bij nader inzien, ik denk dat je toch maar publiekelijk gefeliciteerd moet worden met je verjaardag straks..quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:35 schreef ondeugend het volgende:
Ouderen.
Een beetje geduld met ze en je zult zien dat er te gek kewl wreed gave bejaarden bestaan.
Inderdaad, maar een pilletje van drion voor het uit zijn lijden verlossen van TS kan altijd nogquote:Op donderdag 10 maart 2005 00:35 schreef ondeugend het volgende:
Ouderen.
Schijt aan jou vast ook, net als ikquote:Op donderdag 10 maart 2005 01:53 schreef Nagz het volgende:
Looprekken en een grote bek...
Enige wat ze hebben!
Wij artsen worden betaald om helderziend doortastend en objectief-onderzoekend te zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:56 schreef Nagz het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn opa zei het laatst zelfs letterlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |