abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 11:23:12 #1
2674 elfje!
Onrust stoker
pi_1794860
Niemand zich zorgen maakt wat er in de wereld gebeurt na de aanslag in Amerika.

Na het afvoeren van Aldrico heb ik er niemand meer over gehoord. Toch vreemd terwijl de meerderheid van Nederland zich zorgen maakt over een 3e wereldoorlog maken de bb-bewoners zich druk over mindfucken, de beatycase en wie captain mag zijn. (Of worden ze op de hoogte gehouden?)

Als ik in het huis zou zitten en een krant gezien zou hebben zou ik de ontwikkelingen willen weten. Wat denken jullie?

dinsdag 2 oktober 2001 @ 11:27:46 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_1794898
Ze denken er nauwelijks meer aan omdat ze er niet mee geconfronteerd worden. Wat er na de aanslag allemaal bij ons op de buis is voorbij gekomen (voorspellingen e.d) hebben zij allemaal niet meegekregen. Voor ons is het nog steeds dagelijks nieuws omdat de nieuwsprogramma's er nog steeds dagelijks over berichten. Voor hun was het 1 dag nieuws.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 11:29:21 #3
1594 radev
Woef (of was het Miauwwwww)
pi_1794909
als het echt erg zou worden worden ze wel op de hoogte gehouden denk ik.

Maar nu hebben we wel wat anders te doen. let wel zij hebben 1 keer bericht gehad en kenne alle media daarna niet. dus ook niet de gedachte van een wo3 o.i.d.

als zij op de hoogte gehouden hadden geweest hadden ze zich er wel druk over gemaakt.

Hupseflups Radev.

Onderschriften zeggen vaak veel te weinig. dit is er een van!
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 11:29:42 #4
2674 elfje!
Onrust stoker
pi_1794913
Bij mij zou dat juist meer vragen oproepen, doem scenario's etc.

pi_1794939
Ik heb zelfs ergens gelezen dat "ons huis" maar 1 van de 3 huizen is waar ze überhaupt over de ramp verteld hebben.
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 11:33:15 #6
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_1794950
Ik heb hier wel wat gedachten over.
Het nieuws is hen ter kennisgeving kond gedaan en BB heeft het daarbij gelaten. Wij echter kunnen nog dagelijks nieuws en achtergronden van de aanslagen op tv en in de krant zien.
De impact die het op hen heeft is denk ik niet te vergelijken met hoe die op ons is geweest.

(Effe zielig doen.)
Ik was op weg naar Amerika toen de aanslagen plaatsvonden en we zijn geland in Canada. Daar kregen we vanalles te horen over instortende gebouwen etcetera. We waren met z'n allen "not impressed". Pas toen we úren later de beelden zagen drong pas (een beetje) door wat er gebeurd was die dag. Maar die tussenliggende uren waren vol van emoties in de trant van: "shit, m'n broek is vies" en "Ben ik de video niet vergeten te programmeren."

Ik verbaas me niet dat de bewoners andere zaken aan hun kop hebben, die zijn namelijk reëeler dan aanslagen waar ze wat van gehoord hebben maar verder niks vanaf weten.

edit: Radev zegt hierboven hetzelfde, alleen die typt sneller.

Ben te zaai voor een signature
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 11:34:32 #7
9976 megamuch
D.I.L.LI.G.A.F.
pi_1794961
het is denk ik afhankelijk van de groep..

in deze groep zitten blijkbaar niet echt mensen die snakken naar informatie. Dit komt ook omdat ze zijn ingesteld op het fenomeen Big brother, - geen nieuws, geen contact met buiten -, en als je je zo insteld dan valt vanzelf die drang naar nieuws denk ik weg.. Hoe erg ook..

Persoonlijk vind ik dat er meer aan de bewoners verteld had moeten worden. Extra info.. Ik wacht met spanning af wat BB gaat doen mocht WO3 uitbreken.. (overigens wil ik hiermee niet zeggen dat ik hoop dat WO3 uitbreekt.. in tegendeel zelfs)

dinsdag 2 oktober 2001 @ 11:57:43 #8
5089 thurminator
loves Troela!!!
pi_1795146
[ff offtopic]
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 11:34 schreef megamuch het volgende:
Ik wacht met spanning af wat BB gaat doen mocht WO3 uitbreken.. (overigens wil ik hiermee niet zeggen dat ik hoop dat WO3 uitbreekt.. in tegendeel zelfs)
Ik denk dat het zo'n vaart niet zal lopen met een 3e WO, want er gebeurt op dit moment toch niks!! ik bedoel, Amerika heeft nog geen (echte) tegenaanval ingezet, ze zijn alleen nog maar aan het dreigen (met te zeggen dat er mariniers naartoe worden gestuurd e.d.). Ik denk eerder dat het een soort Koude Oorlog word, dit keer niet tussen Amerika en Rusland maar meer Het Westen/Rusland tegen Het Midden Oosten.
[/ff offtopic]

Maar om terug te komen op het topic, ik vind niet dat je de bewoners bang moet gaan maken met gedachten over WO3 want ze kunnen toch niet checken wat er nu gaat gebeuren en zoals hier al eerder is gezegt, de bewoners zijn er toch niet zo heel erg mee bezig, ze hebben zogezegt wel 'belangrijkere' dingen aan hun kop!!

dinsdag 2 oktober 2001 @ 11:58:09 #9
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_1795148
Juist wel grappig om te zien hoe mensen reageren die verstoken zijn gebleven van alle beelden en berichten. Eens kijken hoe de wereld veranderd is in de ogen van de BB-finalisten.
De mensen zijn gek geworden
  dinsdag 2 oktober 2001 @ 12:09:18 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_1795220
Volgens mij las ik ergens in de streams dat Gert jan en Coos het toevallig er over hadden,
gisteren of zo.

Beetje vergelijkbaar.
Ik zat vorig jaar 2 weken in London toen Enschede de lucht in ging. Afgezien van 5 minuten opp de BBC en wat stukjes in kranten heb ik bijna niets gezien.
De echte ernst ervan drong pas tot me door toen ik thuis kwam en de kranten zag, en
de verslagen op Fok! las.
Als dit soort nieuws niet dagelijks met nieuwe feiten gevoerd wordt, dan ebt de ergste
schok weg. Kan volgens mij niet als oppervlakkig beschouwd worden van de bewoners,
het ebt 'gewoon' weer weg.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')