quote:Op maandag 11 april 2005 16:44 schreef Wup het volgende:
ik ben sinds vorige week officieel verslaafd....
haha nou neen, da's me te veel werk en moeitequote:Op dinsdag 12 april 2005 09:26 schreef JohnDDD het volgende:
Vet, een DOOL-video.
Zeg Wup, je mag best elke dag DOOL rippen naar avi of mpeg hoor, dan sla ik ze lekker allemaal digitaal op![]()
asjemenou....quote:Op woensdag 6 april 2005 12:18 schreef JohnDDD het volgende:
Even wat stats:
5/1/84- Farah LeeAllen Fath (Mimi)...20
9/25/43- Thomas Timothy Taylor (Roman)...61 (uses Josh as first name) (!)
12/15/44- Thaao Peter Penghlis (Tony)...60 (!)
das koel, gaaf zeg!!!quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:06 schreef Wup het volgende:
[..]
haha nou neen, da's me te veel werk en moeite
maar ik zal vanaf nu best nog wel wat filmpjes gaan maken van mn helden
[Sami ...... hele tijd niets..... Lucas, Tony, Nicole, en stiekem Kate ook wel als ze vals wordt]
haha, tjsa je zult maar soapverslaafd zijn ....quote:Op woensdag 13 april 2005 08:48 schreef JohnDDD het volgende:
Wat heb jij een gave posthistory trouwens, Wup, alleen maar soaptopics
yep, komt uit het Lucas flasback filmpjequote:Op woensdag 13 april 2005 19:09 schreef JohnDDD het volgende:
ik zit helaas achter 56k momenteel en dat filmpje is eventjes geen goed idee, maar ik moet wel zeggen dat je een fantastische avatar hebt! heb je dat filmpje daarvan ook nog of heb ik daar overheen gekeken en staat dat al in dit topic?
dat wat jij hebt met Nicole, heb ik met Kate , eigenlijk vind ik haar niet zo leuk maar ze kan zo lekker vals worden.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:48 schreef JohnDDD het volgende:
ik vind Cassie niet geweldig maar ze heeft wel haar leuke kanten
ik ben eigenlijk erg te spreken over de Days-cast...met Philip heb ik nog een beetje moeite, en Nicole mag ik stiekem helemaal niet. mja, vanmiddag was ze wel tof.
Meer Mimi en Bart dus, we zijn het er met het voltallige forum over eensquote:Op donderdag 14 april 2005 00:31 schreef trueblue het volgende:
Net die van vandaag gekeken. Mimi en Bart = hilarisch!!
Rex was ook weer leuk
Maar dat gezeur met "In the House" mag weg. Slaat toch nergens op?
ow ja helemaal mee eens, ik vind Jack en Jennifer sowieso nogal voor spek en bonen in die serie rondhuppelen, dat huwelijk op tv was al niks, die datingshow [ maar die was geloof ik niet van hun] sloeg eigenlijk ook nergens op; leuke manier om Philip terug te brengen maar zo lang was hij niet weggeweest en dat rare hoofd ineens...quote:Op donderdag 14 april 2005 01:24 schreef trueblue het volgende:
Nee, In the House is dat programma van Jennifer en Jack. Vreselijk saai vind ik dat, gaat ook nergens over, is alleen maar opvulling.
Nicole en Larry zijn juist leuk
Hmm..mja, ze is een beetje saai en tuttig. Maar ze hoort gewoon in Dool (vind ik), tóch ben ik gek op Deidre, haar zachte, moederlijke uitstraling enzoquote:Op donderdag 14 april 2005 01:34 schreef Wup het volgende:
ik denk dat ik de enige ben, maar ik ben ook niet helemaal enthousiast over Deidre Hall
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |