reistijd vind ikzelf niet eens zon probleem, maar wel dat mijn dag eindigt om half 7 savonds en dan nog heen en weer moet gaan rijden. als ik nu eens om 3 uur smiddags klaar was, was het een ander verhaal. nu ben ik pas savonds om 9 uur thuis, terwijl ik om half 7, 7 uur ong gewend ben. (altijd zo geweest), en dat terwijl ik net met een kleine zit.
in mijn ogen is het gewoon wegpesterij en komt hij er veels te laat mee, nu duwt hij me in de hoek en kan ik geen kant op.
rechtswinkel zegt dat verstandhouding baas-werknemer ook wel wat waard is en het moet wel reeël zijn, en dat is het nu niet helaas
![]()
quote:
In deze situatie kan ik me wel een aantal argumenten bedenken waarom de situatie wijzigt. Bijvoorbeeld: je gaat van 40 naar 16 uur, de tijd en het geld dat er mee gemoeid is om de spullen te halen en te brengen, en vooral om de auto te halen en te brengen staat niet in verhouding tot de duur van de arbeidsovereenkomst.
is geen moeite, er rijden nog 3 collega's in deze regio waar ik ook rijd, dat zou t moeilijkste punt dus ook niet zijn.