Adriaan kijkt geirriteerd naar Robin en slaat hem kapot. Bassie begint meteen te janken en Adriaan besluit te stoppen met slaan op het metalen blik en Robin gaat door met zaniken: *Bliep, ik ben Ro-bin*quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:55 schreef Nano het volgende:
Ik ben Robin wel!!!
"Mag...ik... mee... doen... met.. jul.. lie?"

Drommels Drommelsquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:00 schreef Orginial het volgende:
[..]
Adriaan kijkt geirriteerd naar Robin en slaat hem kapot. Bassie begint meteen te janken en Adriaan besluit te stoppen met slaan op het metalen blik en Robin gaat door met zaniken: *Bliep, ik ben Ro-bin*![]()

Wat zielig voor al die kleine kindjes die Robin-fan warenquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:07 schreef Zhenar het volgende:
Brrrrr... eng dat Bassie&Adriaan gehalte hier!

Ik vond het ook vreselijk. Altijd dat gezeik van die Adriaan.quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:07 schreef Zhenar het volgende:
Brrrrr... eng dat Bassie&Adriaan gehalte hier!

Hier niet!quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:32 schreef timbob het volgende:
[insert leuk gespreksonderwerp]
het is saai hier

quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:41 schreef Nano het volgende:
[..]
Hier niet!
Kijken naar je grote vriend die zich de pleures werkt aan zijn huiswerk is nooit saai!![]()

Straks ff patat halenquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:02 schreef timbob het volgende:
nasi eten
waarom spreek je nasi uit als nassi? en niet als na-sie?
terwijl je het kwua schrijfwijze wel als na-sie uit zou moeten spreken.. of lijkt het dan weer teveel op nazi?
maar noem het dan nassi...

Schrijfwijze heeft vaak niet veel te maken met de wijze waarop je iets uitspreekt.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:02 schreef timbob het volgende:
nasi eten
waarom spreek je nasi uit als nassi? en niet als na-sie?
terwijl je het kwua schrijfwijze wel als na-sie uit zou moeten spreken.. of lijkt het dan weer teveel op nazi?
maar noem het dan nassi...

En anders zou het nog kwa zijn en niet kwua, maar het is dus quaquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Schrijfwijze heeft vaak niet veel te maken met de wijze waarop je iets uitspreekt.
En al helemaal niet met buitenlandse woorden.
En het is qua. Niet kwua.

Sapristi!quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En anders zou het nog kwa zijn en niet kwua, maar het is dus qua

quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:57 schreef bar_rel het volgende:
Ik heb helemaal geen tijd meer voor fok!![]()

Stagequote:

Dat gaat allemaal voorquote:Op donderdag 10 maart 2005 19:02 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Stageen me werk er bij ook nog eens én alsof het nog niet genoeg is school

http://www.funnygames.nl/quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:14 schreef BVO het volgende:
*verslaafd raakt aan de spelletjes op www.spelpunt.nl.

Doen de mannen ook mee dan??quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:56 schreef BVO het volgende:
De SC-babes doen toch wel mee??!.
Userverkiezingen MisterFOK! en MissFOK!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |