abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 mei 2006 @ 16:21:48 #176
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_37457841
Komt we belong together hier trouwens ook uit? Vind ik echt een prachtnummer!
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_37458103
Dat is het grote Gavin Mysterie. In de UK komt ie uit als B-side van de Chariot single. Die hier dus allang uit is geweest....zonder echte single maar alleen als radio single. Volgens mij gaan ze met Just Friends ook niet al te veel echte single moeite doen. Dus mss als radio single-zoethoudertje tot het nieuwe album?
pi_37481693
We Belong Together is gejat. Maar wel goed gejat.
pi_37488845
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:24 schreef Tobbes het volgende:
We Belong Together is gejat. Maar wel goed gejat.
Enlighten us....van wie heeft ie m gejat?
pi_37490151
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 16:48 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Enlighten us....van wie heeft ie m gejat?
Zoek dat zelf maar uit. Van dezelfde persoon als waar die bijv. I don't wanna be van gejat heeft.
pi_37490665
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 17:45 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Zoek dat zelf maar uit. Van dezelfde persoon als waar die bijv. I don't wanna be van gejat heeft.
Zn eigen creatieve geest dus
pi_37544123
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 18:10 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

nou maak daar maar dik 1,5 uur van....vooral als ie lol heeft.
Laatste 2 keren was dat toch echt 5 kwartier.
Voor mij mag het wel langer duren, vooral voor het geld dat we er nu voor betaald hebben.
pi_37544152
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 18:12 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Zn eigen creatieve geest dus
Jeff Buckley?
  donderdag 4 mei 2006 @ 15:45:00 #184
148220 DinandWoesthoff
I've got something to say
pi_37546970
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:05 schreef CloseUp het volgende:

[..]

Jeff Buckley?
Jeff Buckley is wél een echte held. Gavin is een beetje mwah mwah, Jeff Buckley is YESSSSS
When you put on you sexy make-up, we make things so fine. I'd like to get down baby don't you know what's on my mind? I'd like to lift you up, and take you down, in anyway I can. Like you in every way I can, so don't be shy right? Nanananananananan *
  donderdag 4 mei 2006 @ 15:45:42 #185
148220 DinandWoesthoff
pi_37546996
Als Acda en de Munnik Gavin is, dan is Kane zeg maar Jeff Buckley. Dat rockt wel.
When you put on you sexy make-up, we make things so fine. I'd like to get down baby don't you know what's on my mind? I'd like to lift you up, and take you down, in anyway I can. Like you in every way I can, so don't be shy right? Nanananananananan *
pi_37547099
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 15:45 schreef DinandWoesthoff het volgende:
Als Acda en de Munnik Gavin is, dan is Kane zeg maar Jeff Buckley. Dat rockt wel.
Vergelijk Gavin niet met Acda en de Munnik.
pi_37547233
Mwah Dinand heeft wel -weer- gelijk natuurlijk. Jeff Buckley is toch een beetje de grondlegger geweest van de Jazz/Rock/Pop artiesten als Gavin deGraw, Jamie Cullum maar bijv ook Gabriel Rios. Het wordt wel steeds softer, dat is wat jammer.
pi_37547330
Daarnaast is Gavin natuurlijk meer het commerciele showmannetje, in dat opzicht heeft ie wel t een en ander van Dinand weg
pi_37547454
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 15:52 schreef Tobbes het volgende:
Mwah Dinand heeft wel -weer- gelijk natuurlijk. Jeff Buckley is toch een beetje de grondlegger geweest van de Jazz/Rock/Pop artiesten als Gavin deGraw, Jamie Cullum maar bijv ook Gabriel Rios. Het wordt wel steeds softer, dat is wat jammer.
Van wat ik gehoord heb van Jeff Buckley dan moet ik zeggen dat het niet 'harder' is dan Gavin.
Jamie Cullum maakt jazz muziek, heeft niks met rock te maken. Dus die kan je niet vergelijken met Gavin DeGraw of Jeff Buckley.
  donderdag 4 mei 2006 @ 15:59:15 #190
148220 DinandWoesthoff
pi_37547469
Gavin rockt?
pi_37547477
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 15:55 schreef Tobbes het volgende:
Daarnaast is Gavin natuurlijk meer het commerciele showmannetje, in dat opzicht heeft ie wel t een en ander van Dinand weg
Wat heeft Kane met Gavin of Jeff Buckley te maken?
pi_37547503
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 15:59 schreef DinandWoesthoff het volgende:
Gavin rockt?
jawel, een beetje. beetje PopRock.
  donderdag 4 mei 2006 @ 16:01:18 #193
148220 DinandWoesthoff
pi_37547549
Kane is groots en innovatief, een begrip, een ding, maar vooral een basis waarop beginnende bandjes (The Sheer, Vertigo, Gathering) voortbouwen. Hetzelfde als Jeff Buckley dus, zij het op grotere schaal.

Acda en de Munnik is leuk en aardig, live kun je je er prima mee vermaken, maar daar houdt het wel mee op.
pi_37547750
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 16:01 schreef DinandWoesthoff het volgende:
Kane is groots en innovatief, een begrip, een ding, maar vooral een basis waarop beginnende bandjes (The Sheer, Vertigo, Gathering) voortbouwen. Hetzelfde als Jeff Buckley dus, zij het op grotere schaal.

Acda en de Munnik is leuk en aardig, live kun je je er prima mee vermaken, maar daar houdt het wel mee op.
Kane = soort van U2 beetje jammer dat zij dan moeten voortbouwen op hun. Maar dit gaat niet meer over Gavin

Gavin is beter live dan op CD, maar om nou alleen te zeggen dat het leuk en aardig is, vind ik dan wel weer een beetje zwak uitgedrukt.
pi_37547886
Gavin niet origineel noemen, oké, dat is het ook niet.
Maar dan komen ze met Kane aanzetten
pi_37548794
Ik blijf erbij dat Kane met Jeff Buckley vergelijken een soort van godslastering is

En ook Acda en de Munnik met Kane vergelijken....dat gaat gewoon niet op. Je kan het niet met elkaar vergelijken. Het zijn allemaal Nederlanders....en daar houd de vergelijking best wel op.

Sowieso alle bands die genoemd zijn kan je niet in hetzelfde vakje zetten als Gavin. Niet in de zin van Gavin is zo geweldig dat valt niet vergelijken o.i.d. Maar gewoon qua muziek, qua management, qua opbouw, qua achterliggende gedachte, qua fans, qua show etc. Alles wat genoemd is, is zeg maar niet van hetzelfde kaliber. Fijne artiesten om naar te luisteren allemaal (alhoewel ik ernstig pas voor Kane) maar onderling zo anders.

En indeed Gavin is zoooooveeeeel beter live dan op cd. En ik hoop dat zn nieuwe cd gewoon iets meer live tintjes bevatten dan dat gepolijste wat Chariot is.
pi_37548838
Ow en ik vergeet Apfel....fijne fijne avatar
pi_37548840
Maar goed, waarom staat Gavin op dat podium? Volgens mij om zichzelf en het publiek te vermaken. Jeff Buckley stond er om alles en iedereen een kijkje in zijn ziel te laten nemen.

Wat dat betreft is Gavin meer een Jamie Cullum.
pi_37548913
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 16:34 schreef Jill-RMC het volgende:

En indeed Gavin is zoooooveeeeel beter live dan op cd. En ik hoop dat zn nieuwe cd gewoon iets meer live tintjes bevatten dan dat gepolijste wat Chariot is.
Zal wel toch, als ik een beetje over het internet kijk delen meer mensen deze mening. Daar mag Gavin (hopelijk) toch wel een beetje naar luisteren.
Ach, en zo'n cd als Chariot is goed te doen hoor, dan maar de liveversies downloaden van internet. Is ook prima.
pi_37548978
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 16:36 schreef Tobbes het volgende:
Maar goed, waarom staat Gavin op dat podium? Volgens mij om zichzelf en het publiek te vermaken. Jeff Buckley stond er om alles en iedereen een kijkje in zijn ziel te laten nemen.

Wat dat betreft is Gavin meer een Jamie Cullum.
Nou inderdaad. Toen ik Jamie Cullum op dat podium zag afgelopen zaterdag op het Museumplein was het soms net of Gavin daar stond nog zo'n achterlijke mongool
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')