Maar 5 kwartier ofzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:54 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik ga de 15e naar Vredenburg. Hoe lang duurt normaal een concert van Gavin. Heb er iig veel zin in!![]()
Dat is alsnog kort.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:10 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
nou maak daar maar dik 1,5 uur van....vooral als ie lol heeft.
Ik vind het reuze meevallen en het ligt er echt aan hoe lang ze hem laten spelen en of ie het naar zn zin heeft. Er zitten optredens bij van 2 uur, maar dus ook van maar 5 kwartier. En vooral als je nu dus VP hebt....en Joey is met full band. Aanvang 20.15....Gavin als het meevalt 21.15 op. 1,5 uur spelen en netjes om 22.45 sluiten zodat mensen nog hun laatste trein kunnen halen. Gok ik zo.quote:
Als we het over Kane, U2, Coldplay oid hebben wel. Bij zijn muziek heb ik meer zo'n gevoel van: vermaak me de hele avond maar, drink wat tussendoor, neem even pauze, en maak er gewoon een relaxede avond van.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kort en goed.. dat is toch prima.
Geld moet rollen. Het is het wel waard denk ik.quote:Op donderdag 13 april 2006 09:55 schreef Numbie het volgende:
Zoveel?! Laat dan maar zitten hoor, de beste man komt vast nog wel een keertje hierheen
Grappig als je bedenkt dat z'n eerste concert hier zo'n 8 euro kostte..quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Geld moet rollen. Het is het wel waard denk ik.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:30 schreef jmac het volgende:
[..]
Grappig als je bedenkt dat z'n eerste concert hier zo'n 8 euro kostte..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |