abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35929957
was het woensdag 9 maart? Ownee....echt *blond* staat duidelijk boven jouw post vrijdag 10 maart dus dan is het woensdag niet 9 maart Jill. Uhm eens denken Trijntje en Julian dan?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 06:38:13 #127
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
  zaterdag 11 maart 2006 @ 09:22:06 #128
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_35933583
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 22:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wie was woensdag in Vredenburg dan? Lucie Silvas?
Trijntje oosterhuis met als voorprogramma Julian Thomas
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_35940976
Julian Thomas is goed. Laatst gezien met het Jazz Orchestra echt geweldig!

En volgens mij is het concert van 16 augustus ook uitverkocht! Echt geweldig en dat terwijl een jaar geleden de kleine zaal Paradiso weet ik niet hoe lang in de vvk heeft gestaan. Go Gavin.
  zondag 12 maart 2006 @ 15:35:41 #130
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35966573
Ja, 16 augustus was binnen een week uitverkocht. Twijfelaars trekken zich de haren uit het hoofd.
  zondag 12 maart 2006 @ 16:16:45 #131
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_35967947
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, 16 augustus was binnen een week uitverkocht. Twijfelaars trekken zich de haren uit het hoofd.
hadden ze maar eerder een beslissing moeten nemen
Everyone has secrets !
pi_35970279
quote:
Op zondag 12 maart 2006 15:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uhm binnen een paar uur....16 augustus ging gisteren pas in de vvk. Same als 15 augustus. Mss moet ie maar een hele week Vredenburg doen ofzo
  zondag 12 maart 2006 @ 17:47:01 #133
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35970526
Oh, ik begreep je verkeerd! Er was een tweede concert? Dat wist ik niet eens..
pi_35970656
Ja, de 15e en de 16e treed hij op. En nu ze allebei uitverkocht zijn zal ik al wel helemaal niet meer aan een kaartje kunnen komen. Fijn als je geen geld hebt!
pi_35971157
Er had iemand nog een schuld staan bij me dus het was van Ey als jij nou eens kaartjes haalt dan verreken ik dat met wat ik nog van je krijgt. A. Zelf niet om 10 uur naar het postkantoor rollen en B. Geen geld uitgeven Vond ik een erg mooi principe :p

Waarschijnlijk komen zo vlak voor het concert nog wel hier en daar kaartjes opduiken. Mocht ik iets tegenkomen dan geef ik je wel even een seintje.
pi_36008136
Nu bij Jensen overigens
  maandag 13 maart 2006 @ 23:12:34 #137
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_36008473
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:04 schreef Greetings het volgende:
Nu bij Jensen overigens
Hij is best grappig met zn limonadesnor
pi_36008903
Hij moet eens een keer Crush of Chemical party uitbrengen! Veel vettere nummers
pi_36009039
Dat was ernstig vermakelijk. Hulde voor Jensen....they did some serious research.
En ook gewoon van onzettende onzin naar normaal gesprek, perfecte balans.

Just Friends wordt zn nieuwe single hiero.
pi_36009104
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:27 schreef Jill-RMC het volgende:
Dat was ernstig vermakelijk. Hulde voor Jensen....they did some serious research.
En ook gewoon van onzettende onzin naar normaal gesprek, perfecte balans.

Just Friends wordt zn nieuwe single hiero.
Verdomme

Die is wel ok maar... Chemical Paaaaartyy
pi_36009261
Als ie echt heel lief is gooit ie een live versie van Chemical Party als B-kant. Maar het zal wel weer iets worden als Chariot Acoustic ofzo...ze zijn meestal niet lief en creatief met B-kanten.
pi_36009327
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:35 schreef Jill-RMC het volgende:
Als ie echt heel lief is gooit ie een live versie van Chemical Party als B-kant. Maar het zal wel weer iets worden als Chariot Acoustic ofzo...ze zijn meestal niet lief en creatief met B-kanten.
Welk nummer zou jij graag zien trouwens?
pi_36009334
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:23 schreef Maisnon het volgende:
Hij moet eens een keer Crush of Chemical party uitbrengen! Veel vettere nummers
Of Just Friends!

Edit: ik lees net dat dat z'n nieuwe single wordt dus. Goede keuze, een van m'n favorieten!
pi_36009597
quote:
Op maandag 13 maart 2006 23:37 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Welk nummer zou jij graag zien trouwens?
van Chariot.....mmmm.....Chemical Party om het nummer....en Belief voor de clip. Als ze het goed aanpakken zouden ze zo een ontzettende mooie clip kunnen maken bij dat nummer.

Van de oude nummers, Dancing Shoes of Close Up.

En van het nieuwe materiaal....Mistake of Control.

Maar dit zijn puur de nummers die ik zelf op het moment blijf draaien en het niet erg zou vinden als ze dezelfde Airplay zouden krijgen als Chariot.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 08:48:30 #145
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_36013721
Was leuk bij Jensen! 'Just Friends' heb ik grijsgedraaid in het najaar omdat het me heel erg aansprak op dat moment.
pi_36015032
quote:
Op zondag 12 maart 2006 18:11 schreef Jill-RMC het volgende:
Er had iemand nog een schuld staan bij me dus het was van Ey als jij nou eens kaartjes haalt dan verreken ik dat met wat ik nog van je krijgt. A. Zelf niet om 10 uur naar het postkantoor rollen en B. Geen geld uitgeven Vond ik een erg mooi principe :p

Waarschijnlijk komen zo vlak voor het concert nog wel hier en daar kaartjes opduiken. Mocht ik iets tegenkomen dan geef ik je wel even een seintje.
Graag! Dank je!

En vond het interview met Jensen ook erg leuk! Mag die man normaal helemaal niet, omdat z'n grappen gewoon niet grappig zijn, maar hij had idd een goede balans gevonden.

En Just Friends vind ik wel ok; maar wat je zegt Jill, moeten ze het wel goed aanpakken met de clip. En dat moet dan ook maar de laatste single zijn van dit album; anders krijg je het Maroon5 effect...
pi_36020100
80 singles en nooit meer de studio ingaan....ja dat is een btje jammer. Maar opzich ze zeggen dat ze eind van het jaar met wat nieuws gaan komen. Gavin eind van deze zomer ook nieuwe cd hopelijk.

Alhoewel ie wel redelijke M5 trekjes vertoond hoor: Album uit in zomer 2003, eerste single Follow Through gevolgd door I Don't Wanna Be, Chariot, Follow Through (re-release met nieuwe clip), We Belong Together (alleen in de US) en dan nu Just Friends (weet eigenlijk niet of ie ook in de US komt).
Hij had het geluk dat alles heel geleidelijk kwam. Het grote succes hier komt pas wanneer ie net zn nieuwe album wilde gaan opnemen.

Songs About Jane van M5 was uit zomer 2002, eerste single Harder To Breathe kwam pas heel laat op gang en de tweede single was bijna gelijktijdig in zowel Europa als Amerika niet meer van de charts te meppen. Dat was eind 2003/begin 2004 ofzo. Toen volgde She Will Be Loved en Sunday Morning nog met clips. Must Get Out alleen een radio release. Daar tussen nog die acoustische cd, de Live DVD en daar ook nog een single release van....kan me alleen even niet meer voor de geest halen welk nummer....volgens mij ook Must Get Out.

Dus opzich 1 jaar verschil qua album release, alle singles meegeteld beide 6 singles uit.
Acoustic 1.22.03 Acoustic staat bijna gelijk aan Stripped (niet qua kwaliteit maar in de grote vergelijking). Nu alleen nog een Gavin DVD.

*Valt het op dat ik me verveel op het werk*
pi_36029496
Deze man is de laatste maanden mijn grote held op muzikaal gebied.
Wat is het toch heerlijk om in de trein/buste zitten en lekker met zijn muziek in je oren de dag te beginnen als je op weg naar school bent.
Ik zal er helaas niet zijn 15 en 16 augustus, dan ben ik nog op vakantie. Maar bij de vorige 2 gigs in Paradiso was ik wel van de partij. De energie die de beste man heeft als hij live op het podium staat...absoluut geweldig gewoon!
En hij is o zo bescheiden als je voor hem staat en vraagt om een handtekening. Hij blijft maar zeggen 'dank je wel.', en 'ik waardeer het echt heel erg.'
Een van de betere artiesten op dit moment, die maar niet uit m'n cdspeler te krijgen is. Geweldig gewoon.
“Will I ever get to where I am going? If I do, will I know when I am there?"
  dinsdag 14 maart 2006 @ 19:36:19 #149
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_36032138
Net het interview gezien bij Jensen was wel grappig. Het optreden was echt super
Everyone has secrets !
pi_36087407
Heb net zijn album "gekocht" en ik moet zeggen tering wat goed.

* SvenM gaat weer verder luisteren
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')