80 singles en nooit meer de studio ingaan....ja dat is een btje jammer. Maar opzich ze zeggen dat ze eind van het jaar met wat nieuws gaan komen. Gavin eind van deze zomer ook nieuwe cd hopelijk.
Alhoewel ie wel redelijke M5 trekjes vertoond hoor: Album uit in zomer 2003, eerste single Follow Through gevolgd door I Don't Wanna Be, Chariot, Follow Through (re-release met nieuwe clip), We Belong Together (alleen in de US) en dan nu Just Friends (weet eigenlijk niet of ie ook in de US komt).
Hij had het geluk dat alles heel geleidelijk kwam. Het grote succes hier komt pas wanneer ie net zn nieuwe album wilde gaan opnemen.
Songs About Jane van M5 was uit zomer 2002, eerste single Harder To Breathe kwam pas heel laat op gang en de tweede single was bijna gelijktijdig in zowel Europa als Amerika niet meer van de charts te meppen. Dat was eind 2003/begin 2004 ofzo. Toen volgde She Will Be Loved en Sunday Morning nog met clips. Must Get Out alleen een radio release. Daar tussen nog die acoustische cd, de Live DVD en daar ook nog een single release van....kan me alleen even niet meer voor de geest halen welk nummer....volgens mij ook Must Get Out.
Dus opzich 1 jaar verschil qua album release, alle singles meegeteld beide 6 singles uit.
Acoustic 1.22.03 Acoustic staat bijna gelijk aan Stripped (niet qua kwaliteit maar in de grote vergelijking). Nu alleen nog een Gavin DVD.
*Valt het op dat ik me verveel op het werk*