quote:Gavin deGraw
Zijn eigengereidheid en vastberadenheid hebben hem zo ver gebracht dat hij momenteel volle zalen trekt met zijn briljante songmateriaal. Toen singer/songwriter Gavin DeGraw op een blauwe maandag op het conservatorium zat en hij zijn zangdocente exact na moest zingen zonder daarvan af te wijken, trok hij snel de conclusie: wegwezen hier! Een keuze waarvan hij geen spijt zou krijgen, want met zijn eigen zangstijl ligt de wereld momenteel aan zijn voeten.
Toen hij eind jaren negentig in het New Yorkse bandcircuit belandde, zag hij zijn fanbase voor zijn ogen groeien. Na verschillende aanbiedingen te hebben afgeslagen ging DeGraw uiteindelijk in zee met platenlabel J Records van Clive Davis. In 2003 zag zijn debuutalbum Chariot het levenslicht dat in Nederland langzaam zijn weg wist te vinden naar kritische muziekliefhebbers. Zou DeGraw zonder zijn eigenzinnigheid ook zo ver gekomen zijn?
15 aug 2006 - Gavin deGraw
Vredenburg (main hall), Utrecht
artiest(en) - Gavin DeGraw
aanvang - 20:15 uur
start voorverkoop - za, 4 mrt 2006
entree - ¤27.50
quote:Gavin DeGraw in Swijnenstal
Dames, hou je hart vast! Gavin DeGraw komt maandag 6 maart langs in de studio om in Swijnenstal twee liedjes te spelen.
Deze geboren en getogen New Yorker is volgende week in Nederland voor een aantal optredens en bezoekt tussendoor ook nog even de 3FM studio.
hup met zijn alle kamers boekenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:42 schreef Caithlinn het volgende:
Hij overnacht dan in het Intercontinental Amstelhotel in A'dam of in het NH Jan Tabak in Bussum, maar dat heb je niet van mij
Ik ga ze allebei bellen en informatie losweken..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:42 schreef Caithlinn het volgende:
Hij overnacht dan in het Intercontinental Amstelhotel in A'dam of in het NH Jan Tabak in Bussum, maar dat heb je niet van mij
En je weet nog niet met wie je moet gaan.. ? Mail me..quote:Op zondag 5 maart 2006 18:58 schreef Tobbes het volgende:
Ik heb kaarten gewonnen voor die secret gig![]()
Dat weet ik wel hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
En je weet nog niet met wie je moet gaan.. ? Mail me..
op gdg.nl zijn er al wel een stuk of 3 mensen die kaarten hebben gewonnen. Mss moet je idd maar gewoon bellen of smsen met een leuk verhaaltje inplaats van alleen te smsen als Gavin gedraaid wordt.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hebben er al mensen kaarten??
Dat is cool! Ik ben de hele zomer niet in Nederland, dus ik had nooit de intentie kaarten te halen, maar ik ben wel benieuwd wie wel gaat natuurlijk..quote:Op maandag 6 maart 2006 18:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Owww leek me logisch dat je daar al kaarten voor hebt en anders ben je nu te laat aangezien het uitverkocht is.
Totaal niet nieuwsgierig: maar waar ga je heen?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat is cool! Ik ben de hele zomer niet in Nederland, dus ik had nooit de intentie kaarten te halen, maar ik ben wel benieuwd wie wel gaat natuurlijk..
Ik ga als reisleider werken, waar weet ik nog niet. Het zal Spanje of Italië worden, vermoed ik.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:39 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Totaal niet nieuwsgierig: maar waar ga je heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |