Je bedoelt met zijn alle naar de studio van 538 ?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kunnen we op 8 maart nog een bezoekje brengen of zo?
Ik zou wel willen maar ik zit tot 's avonds uurtje of 5 nog in Birmingham. Echt alsof ie het erom doet: Ow ey kijk Jill zit op 4 maart in Duitsland, laten we dan ff de VVK doen en op 7 en 8 maart is ze in Birmingham dus dan kunnen wij best wel naar Nederland. Evil gast.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kunnen we op 8 maart nog een bezoekje brengen of zo?
Zo, hij is je beste vriend zekerquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:59 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar ik zit tot 's avonds uurtje of 5 nog in Birmingham. Echt alsof ie het erom doet: Ow ey kijk Jill zit op 4 maart in Duitsland, laten we dan ff de VVK doen en op 7 en 8 maart is ze in Birmingham dus dan kunnen wij best wel naar Nederland. Evil gast.
Hij komt ws ook bij 3FM daar hadden ze het vorige week al over. Ging dr eigenlijk gewoon van uit dat ze het over het album opnemen in de studio hadden. Maar nu ie naar 538 komt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2006 17:05:40 ]
Ws meer als ie hoort "dat groepje stalkers uit NL/UK staan weer voor de deur met kruidnootjes". Allemaal meteen die tourbus in vluchtenquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:01 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Zo, hij is je beste vriend zeker
Als hij Jill hoort moet ie waarschijnlijk niet eens aan jou denken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ws nog nietquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:05 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ws meer als ie hoort "dat groepje stalkers uit NL/UK staan weer voor de deur met kruidnootjes". Allemaal meteen die tourbus in vluchten![]()
quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:05 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ws meer als ie hoort "dat groepje stalkers uit NL/UK staan weer voor de deur met kruidnootjes". Allemaal meteen die tourbus in vluchten
Dan post je mbt hem wel altijd niet-serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2006 17:08:59 ]
Het enige wat ik er nogal naar aan vind is dat ik met geen mogelijkheid die tekst kan herleiden...waar heeft hij het over?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:25 schreef no1uknow het volgende:
Dat nummer Chariot is dus echt zwaar kut.
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:28 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Het enige wat ik er nogal naar aan vind is dat ik met geen mogelijkheid die tekst kan herleiden...waar heeft hij het over?![]()
Nee het klinkt wel relaxed...alleen die tekstquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:37 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus
En het klinkt gewoon kut.
Nee het klinkt kutquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:50 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Nee het klinkt wel relaxed...alleen die tekst![]()
zo een goed onderbouwde mening kan ie niet vaak genoeg gevenquote:Op woensdag 1 maart 2006 19:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je hebt je punt gemaakt.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Volgens mij ging Chariot over het "ontsnappen" uit de vage muziekbusiness waar ie in was beland en gewoon terug naar huis wilde. Terug naar 'being a regular guy'.
Hence ook de video: Hij komt erachter dat het allemaal maar een fake zooitje is en loopt er van weg.
Is m niet helemaal gelukt.....maar owkee
hey, mrs. Wisebitch, hoe leidt je dat af uit de tekst dan?quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Volgens mij ging Chariot over het "ontsnappen" uit de vage muziekbusiness waar ie in was beland en gewoon terug naar huis wilde. Terug naar 'being a regular guy'.
Hence ook de video: Hij komt erachter dat het allemaal maar een fake zooitje is en loopt er van weg.
Is m niet helemaal gelukt.....maar owkee
What's with thequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |