Oh ja? Vertel!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:25 schreef Mereltje het volgende:
Misschien kun je ook wel goedkoop naar Goa vliegen?
Ik ben met de trein gegaan, kaartje in Bombay op het station gekocht en paar dagen voor vertrek. Volgens mij is daar maar 1 treinmaatschappij.. wij deden er zo'n 8 uur over..
Nou, ligt ook helemaal aan wat je wil doen. De maanden die jij noemt zijn NIET handig voor trekkings in Kashmir / Ladakh ed. De weg van Manali naar Leh is bv dicht.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:44 schreef Sukh het volgende:
oktober november december....in de zomermaanden is het te heet.
Check voor meer info over india
http://www.indiatourismamsterdam.com/
Het heeft niet zo zeer met de ziektes te maken maar met de cultuur. De traditionele groet in India is Namaste/Namaskar en met je handpalmen bijelkaar en een lichte buiging, maar een hand geven is geen zonde, zeker niet gezien je een outsider bent en zeker niet nu je naar Mumbai gaat; een dynamisch metropool met veel westerse invloeden qua 'way of life'.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:41 schreef Del_Toro het volgende:
ff bumpen
ik vertrek in maart naar mumbai, voor 3 maanden om ivm met stage daar les te geven in een schooltje
zijn er tips ?
ik las van om geen hand te geven, waarom? wegens ziektes of zo?
namen jullie geld mee, of nam je visa mee of zo?
en ik zou een laptop meehebben, is het nodig om een convertor te kopen?
Engels is je grote vriendquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:53 schreef Del_Toro het volgende:
in een paar middelbare scholen daar, heb je anders nog paar simpele taaltips, ja/nee/dankuwel/ hoeveel ?/ ...
zijn er nog zo'n culturele zaken waar ik best rekening mee houdt?
Allebei kun je er vinden maar wees voorbereid op ranzigheid waar je U tegen zegtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:31 schreef Del_Toro het volgende:
o ja idd
zijn die wc's daar hetzelfde als hier? of is dat zo'n putje in de grond![]()
Moet je zeker doen, het is daar veel mooier dan de gebieden in het noorden en daarmee bedoel ik de welbekende steden zoals New Delhi en Mumbai.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:55 schreef Linz het volgende:
ik wil ook naar india, vooral naar het zuiden, dat gebied intrigeert mij om een of andere reden...
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:43 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Enne Knak, heb ik gelijk of niet?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |