idemquote:Op maandag 7 maart 2005 21:05 schreef Doffy het volgende:
*darwinistische tvp*
quote:Op maandag 7 maart 2005 21:05 schreef Doffy het volgende:
*darwinistische tvp*
quote:Op maandag 7 maart 2005 21:05 schreef Doffy het volgende:
*darwinistische tvp*
Blijkbaar toch niet, andere mensen komen met gezond verstand tot hele andere conclusies.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:13 schreef VijfdeColonne het volgende:
De enige FAQ die nodig is, is gezond verstand. Iedereen met gezond verstand kan zelf concluderen dat alles is geschapen.
Oh?quote:Het simpelste voorbeeld daarvan is dat de wetenschap al sinds mensenheugenis probeert leven te scheppen uit niets.
Wat is dan precies het raadsel?quote:Van alles is al geprobeerd, maar op dit punt staan alle wetenschappers nog altijd voor een raadsel, wat eigelijk geen raadsel mag heten.
Je bent geloof ik niet echt bekend met Darwinisme, getuige dit stukje tekst.quote:Zolang iets 'simpels' als dit nog niet bestaat, zal alles wat door darwinisten wordt beweerd, enkel een schijnvertoning zijn, veroorzaakt door gebrek aan geloof. God bestaat in hun ogen niet, dus moet er wel een logische verklaring zijn.
Je leest het in de evolutie FAQ.quote:Zo worden er maar theorieen bedacht, welke op het eerste gezicht enig inzicht lijken te geven. Niets is minder waar. Hoe kan het bijvoorbeeld mogelijk zijn dat een mens is geevolueerd uit iets anders?
Valt wel mee. Er veranderen voortdurend moleculen in je lichaam door chemische reacties en nucleaire reacties. Je lichaam houdt dat doorgaans wel een jaartje of 60 vol minimaal.quote:Terwijl zelfs een eersteklas scheikundige je kan vertellen dat een minimale afwijking in de opbouw van een molecuul zal betekenen dat het iets compleet anders wordt en er zeker geen sprake zal zijn van evolutie. Sterker nog, als we aannemen dat het hele lichaam bestaat uit verschillende moleculen en bedenken dat het lichaam niet meer zal zijn als ook maar 1 molecuul wordt veranderd?
Bewijsvoering is niet je sterktste capaciteit geloof ik he?quote:De onmogelijkheid van de evolutieleer wordt hiermee heel simpel aangetoond.
Dat kan wel. De kosten die hier aan verbonden zijn zijn echter veel hoger dan de winning van goud.quote:Net als water nooit goud zal kunnen worden
Appels en peren.quote:, zal een aap nooit een mens worden of een mens iets anders.
Maargoed, dit was evolutie afkraken. Kom eens met een aanzet van een Creationisme-FAQ met argumenten VOOR creationisme i.p.v. tegen andere theorien, als je het zo graag wetenschappelijk wilt spelen.quote:Meer woorden hoeven er niet aan vuil gemaakt te worden. Een scheikundige, een bioloog of een natuurkundige zou je dit alles ook kunnen vertellen.
Argumenten? Meneer Yahya heeft helemaal geen argumenten. Verder dan 'kijk eens hoe mooi de natuur is! Dat moet wel ontworpen zijn!' komt ie niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:33 schreef VijfdeColonne het volgende:
Voor een compleet overzicht raad ik je de volgende argumenten aan om eens goed door te lezen.
Het zou jou sieren wanneer je in eigen woorden een samenvatting zou geven. Maar nogmaals, kun je ook creationisme uitleggen met argumenten VOOR creationisme in plaats van argumenten tegen andere theorien?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:19 schreef VijfdeColonne het volgende:
Dan heb jij al die links wel erg snel doorgelezen. Als je ze daadwerkelijk had gelezen, had je wel degelijk specifieke argumenten gezien.
Iemand die daadwerkelijk interesse heeft in de mening van een ander, zal al die teksten inderdaad gaan lezen. Het siert je niet de teksten bij voorbaat al naast je neer te legggen.
Ja, dat hoor ik wel vaker van fundamentalistische darwinisten. Als je daadwerkelijk had gelezen wat er geschreven wordt, zou je weten dat er wel meer staat dan dat. Dat jij het niet als argumenten ziet, dat is jouw probleem. Voor mij is het helder als glas.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:41 schreef MrData het volgende:
[..]
Argumenten? Meneer Yahya heeft helemaal geen argumenten. Verder dan 'kijk eens hoe mooi de natuur is! Dat moet wel ontworpen zijn!' komt ie niet.
Waarom het wiel nogmaals en nogmaals uitvinden? Deze meneer heeft prima verwoord wat ik denk. Als je daadwerkelijk had gelezen wat er staat, had je zelf ook kunnen weten dat het niet enkel argumenten tegen andere theorien zijn. Alle argumenten voor 'creationisme' staan er gewoon in. Dat je er dankzij je geindoctrineerde leer niet meer helder naar kunt kijken, is aan jou om op te lossen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zou jou sieren wanneer je in eigen woorden een samenvatting zou geven. Maar nogmaals, kun je ook creationisme uitleggen met argumenten VOOR creationisme in plaats van argumenten tegen andere theorien?
Behalve dat je met een mongool redeneert (niet doen!) moet je je bedenken dat alle theorieen tot dusver eigenlijk alleen maar bestaan uit fragmentarisch bij elkaar geritselde argumentjes om juist die ene EVOLUTIETHEORIE te weerspreken! Daaruit bestaat het creationisme dus ook...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:27 schreef Alicey het volgende:
Maargoed, dit was evolutie afkraken. Kom eens met een aanzet van een Creationisme-FAQ met argumenten VOOR creationisme i.p.v. tegen andere theorien, als je het zo graag wetenschappelijk wilt spelen.
Ik ken die site van Yahyah al een tijdje, daarom reageer ik snel. Natuurlijk heb ik niet al die duizenden pagina's gelezen (jij vast ook niet), maar ik zie wel wat ie doet.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:19 schreef VijfdeColonne het volgende:
Dan heb jij al die links wel erg snel doorgelezen. Als je ze daadwerkelijk had gelezen, had je wel degelijk specifieke argumenten gezien.
Iemand die daadwerkelijk interesse heeft in de mening van een ander, zal al die teksten inderdaad gaan lezen. Het siert je niet de teksten bij voorbaat al naast je neer te legggen. Wat mij betreft lees je ze eerst echt en daarna kun je mij vertellen wat er onzin aan is of niet. Je verwacht van niet-darwinisten dat ze wel alle propaganda van Darwin gaan lezen, maar andersom is het flauwekul?
Ik heb veel van die onzin van Darwin ook gelezen, al ware het dat je er op school mee geindoctrineerd wordt.
Hij geeft het voorbeeld van een oog, wat niet geevolueerd kan zijn, omdat alles zo perfect op elkaar aansluit. Hier staat een voorbeeld wat dit tegenspreekt.quote:The cornea has a most superior design, which can have been created only by a uniquely superior intelligence, whose Owner is God.
O man! What has deluded you in respect of your Noble Lord? He Who created you and formed you and proportioned you and assembled you in whatever way He willed. (Qur'an, 82: 6-8)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |