bron?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:04 schreef COCAMAMA het volgende:
ze hebben geen koningin nodig
Vanavond als ik thuis ben zal ik eens foto's gaan makenquote:Op maandag 3 april 2006 12:35 schreef tonja het volgende:
Foto!
Om nou het terras te slopen gaat me wat ver. Ik vermoed dat ik met wat geduld straks wel wat mieren kan vangen. Het is hier meestal een plaag.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:23 schreef DeHovenier het volgende:
Misschien moet je eens een terrastegel oplichten ofzo.
precies en dan moet je ze nog ff in die mierarium krijgen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:13 schreef Remzz het volgende:
Ik had die mieren echt zo gevonden, gewoon onder stoeptegels of andere dingen die je buiten op kunt tillen.
1.) Volgens mij is dit je eigen site? Te zien aan je naam, en de url waar je heen stuurt in je post (die dan weer dezelfde site weergeeft als in je ondertitel staat).quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:03 schreef COCAMAMA het volgende:
ik zag dit wel te koop op www.cocabonsai.nl hier heb ik em ook gekocht, wel nog wachten op het mooie weer en nieuwe mieren....
2.) Hoe kom je aan deze info? Aangezien hier een aantal mensen mieren hebben zonder koningin, en die dus niets uitvoeren, zoals te lezen is in dit topic.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 19:04 schreef COCAMAMA het volgende:
ze hebben geen koningin nodig
mannetjes en koninginnen krijgen dus vleugels.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:27 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Welke mieren krijgen ook nog maar weer vleugels zodat ze kunnen vliegen??
quote:Op woensdag 12 april 2006 21:34 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
mannetjes en koninginnen krijgen dus vleugels.
Bron
![]()
Ze sterven iig gelukkig.quote:De mannetjes bevruchten de vrouwtjes in de lucht en sterven kort daarop.
Je hebt echt geen koningin nodig! Ik heb dus zelf ook een Antworks en er zijn wel degelijk tunnels gegraven door de mierenquote:Op woensdag 12 april 2006 21:20 schreef Elefes het volgende:
2.) Hoe kom je aan deze info? Aangezien hier een aantal mensen mieren hebben zonder koningin, en die dus niets uitvoeren, zoals te lezen is in dit topic..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |