Koninginnen worden niet verkocht...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ze hebben geen honger.
Misschien zijn het te weinig mieren. Mieren die afgescheiden zijn van een kolonie, doen volgens mij niks, omdat ze hun 'bevelen' gewoonlijk van de kolonie krijgen. Misschien moet er een koningin aanwezig zijn ofzo?
Hm okee... Ik gok ook maar wat, heb niet heel veel verstand van mieren. Is er geen info op internet te vinden...?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:20 schreef bekkemab het volgende:
Koninginnen worden niet verkocht...
Van de genoemde website:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:26 schreef Speth het volgende:
Duh... Je hebt een koningin nodig, basisschool niveau biologie lijkt me.
Die zal je helaas zelf moeten opgraven, de meeste mieren voeren geen reet uit zonder koningin.
In de grond.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:37 schreef bekkemab het volgende:
[..]
Van de genoemde website:
BL001 TIJDELIJK UITVERKOCHT !!!!!!!! - Mierenkolonie voor bijv.: ANTWORKS
Weer leverbaar over +/- 7 dagn !!!!!!!! Mierenkolonie betaande uit ongeveer 20 werkers zonder koningin van het soort Lasius flavius.Kleine rode mier die niet lastig is met steken of wat dan ook. Deze worden opgestuurd per post. KAN NIET ONDER REMBOURS WORDEN VERZONDEN !
Waar kan ik dan wel mieren krijgen met een koningin?
Als jij ze voor me uit de grond weet te krijgen, dan wil ik je er wel voor betalen !quote:
Waar is die tijd dat we nog zelf naar mieren gingen gravenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:35 schreef bekkemab het volgende:
[..]
Als jij ze voor me uit de grond weet te krijgen, dan wil ik je er wel voor betalen !
Voor de andere mensen. Heeft er iemand een adresje waar ze te verkrijgen zijn?
Nee, bij wespen sterft de koningin meestal wanneer het gaat vriezen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:50 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Volgens mij zit de Koningin die in de grond bij de poppen.
Sterker nog, is het niet zo dat de koningin kort na het leggen van de poppen sterft? Dat is bij wespen toch ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |