of natuurlijk dat een vriendin van dat meisje haar kleine broertje(/zusje) ontmaagd...quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:18 schreef LoggedIn het volgende:
ik kan me er niet goed inleven, heb geen zusje.. het zou vast raar zijn, maar alstie het in een goeie langdurige relatie doet.. wat maakt het dan uit?
vraag me af wat een meisje daarvan vind eigenlijkals een vriend van haar dr zusje ontmaagd
Hmm en gewoon sex dan?:Pquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:31 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
mijn avatar ben ik zelf (zou je ook eens moeten doen, voorkomt een hoop onduidelijkheid)
voor ontmaagdingen ben je veel te laat...
Dat bedoel ik maarquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:32 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb de desbetreffende 'vriend' dus bewerkt. Geen geklooi met mijn (stief)zusjes.
Ik hoef geen hoerenloper in me gezin en ik hoef bepaalde praat niet te horen over mijn famillie![]()
het desbetreffende sletje heb ik naar d'r kamer geschopt.
allemaal dan in een practischere volgorde ...quote:Op maandag 7 maart 2005 12:20 schreef SeLang het volgende:Je rukt ze kop eraf Je rukt de kop van je zusje eraf Je feliciteert hem met z'n goede smaak Je vraagt of je mee mag doen De BrEeZaH gaat achter slot en grendel Iets anders....
Wat is er aan af te keuren dan?quote:
Ik keur elke vorm van fysiek geweld af..quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat is er aan af te keuren dan?
En dat mariniertje dat in elk stadje alles neukt wat los en vast zit inclusief poolse hoertjes hoef ik niet in m'n famillie (Ook helemaal geen zin omdat voor me te houden terwijl hij bij ons aan de ontbijttafel zit later).
Daarbij hoef ik haar niet in m'n vriendengroep als breezahslet van 16 terwijl hij 23 is.
Dus heb ik er preventief korte metten mee gemaakt![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:20 schreef SeLang het volgende:
Wat zou jij doen als je beste vriend jouw zusje (16+) zou ontmaagden ?- - Je feliciteert hem met z'n goede smaak - - -
Tsja dat is jouw zusje;) volgens mij hoef ik me er geen zorgen over te maken..;)quote:
Pics ?quote:Op maandag 4 april 2005 13:22 schreef Garin84 het volgende:
[..]
Tsja dat is jouw zusje;) volgens mij hoef ik me er geen zorgen over te maken..;)
Hmm zou dit HET topic zijn om gelijk een oproepje te plaatsen wie dat wilt doen met me zusje?:P
Ps. Voor de jongens die hier serieus op ingaan.. doe maar niet
foto's ervan maken en die op internet zetten zodat pappa eens met zijn luie zakenreet de stoel uitkomt om je beste vriend to ex-vriend te degraderenquote:Op maandag 7 maart 2005 12:20 schreef SeLang het volgende:
Wat zou jij doen als je beste vriend jouw zusje (16+) zou ontmaagden ?Je rukt ze kop eraf Je rukt de kop van je zusje eraf Je feliciteert hem met z'n goede smaak Je vraagt of je mee mag doen De BrEeZaH gaat achter slot en grendel Iets anders....
Dit topic is uit het leven gegrepen.
Ik denk dat deze situatie regelmatig voorkomt.
als ie het achter men rug om zou doen zou ik zen kop eraf meppen met men zusje en vervolgens alle 2 de Br33ZaH sletten achter slot en grendel doenquote:Op maandag 7 maart 2005 12:20 schreef SeLang het volgende:
Wat zou jij doen als je beste vriend jouw zusje (16+) zou ontmaagden ?Je rukt ze kop eraf Je rukt de kop van je zusje eraf Je feliciteert hem met z'n goede smaak Je vraagt of je mee mag doen De BrEeZaH gaat achter slot en grendel Iets anders....
Het eerste. Ik zou dr na een tijdje vast wel mee kunnen lachen, maar k zou hem toch eerst een ros voor zn kop verkopen denk ik...quote:Op maandag 7 maart 2005 12:20 schreef SeLang het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |