Zet in een spoiler wie er wint.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:42 schreef jorienpe2 het volgende:
Ik heb gelukkig een dikke huid en besef me goed dat dat wat jullie van mij gezien hebben in de eerste aflevering toch echt te weinig is om mij te kennen en in die zin een 'echt' oordeel te vormen, afgezien van de eerste indruk (wat natuurlijk wel de belangrijkste is! Balen voor mij..). Ik ben toch echt de echte, maar weet zou gauw niks om dat aan jullie te 'bewijzen'. Suggesties.....
Ja dan zat ik goedquote:Op vrijdag 11 maart 2005 16:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja die met rood haar, you can't miss her...
Als je meedoet aan zo'n programma wéét je dat mensen zo reageren. Daar moet je tegen kunnen hé ...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:13 schreef Monticola het volgende:
Dat is ook hard eigenlijk, jullie boren menig deelnemer de grond in maar de kans is best groot dat die mensen ook meelezen. Goh ik moet er niet aan denken![]()
Moet je wel sterk in je schoenen staan..
hoezo moet je er niet aan denken?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:13 schreef Monticola het volgende:
Dat is ook hard eigenlijk, jullie boren menig deelnemer de grond in maar de kans is best groot dat die mensen ook meelezen. Goh ik moet er niet aan denken![]()
Moet je wel sterk in je schoenen staan..
Ja ok, maar als je leest dat mensen hopen dat je dood gaat aan aids tijdens de show. Dat is voor niemand leuk om te horen denk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als je meedoet aan zo'n programma wéét je dat mensen zo reageren. Daar moet je tegen kunnen hé ...
Hij heeft echt aids hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:19 schreef Monticola het volgende:
[..]
Ja ok, maar als je leest dat mensen hopen dat je dood gaat aan aids tijdens de show. Dat is voor niemand leuk om te horen denk ik.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 19:19 schreef Monticola het volgende:
[..]
Ja ok, maar als je leest dat mensen hopen dat je dood gaat aan aids tijdens de show. Dat is voor niemand leuk om te horen denk ik.
Aangezien ik de 2de aflevering al gezien heb even die dingen beantwoorden die een Nederlander nog niet weet ( zet ze tussen [spoiler] bv) :quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:42 schreef jorienpe2 het volgende:
Ik heb gelukkig een dikke huid en besef me goed dat dat wat jullie van mij gezien hebben in de eerste aflevering toch echt te weinig is om mij te kennen en in die zin een 'echt' oordeel te vormen, afgezien van de eerste indruk (wat natuurlijk wel de belangrijkste is! Balen voor mij..). Ik ben toch echt de echte, maar weet zou gauw niks om dat aan jullie te 'bewijzen'. Suggesties.....
hoezo niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:00 schreef dutchheroin het volgende:
Ja maar voorlopig geloof ik nog niet dat we de echte Jorien te pakken hebben....
Kan een FA niet even controleren of het een kloon is van iemand.. Of dat het IP afkomstig is van de plaats waar Jorien (de echte) woont?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:05 schreef schatje het volgende:
Nou, het zou niet de eerste keer zijn dat deelnemers van reality-progamma's meeposten op Fok!. Ik herinner mij bijvoorbeeld Audrey van Big Brother nog. Dus een beetje respect graag. Indien het een nepperd is valt de desbetreffende persoon vanzelf wel door de mand.
Heeft ze toch al gezegd. Heeft ze geprobeerd, maar dat Chinees was echt verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 01:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Jorien, ik heb een vraagje. Wat mij nu zo fascineert: hoe kunnen mensen nou naar China gaan, weten dat ze naar China gaan en als excuus 'opvoeren' dat ze geen Chinees spreken? Ik hoorde het zondag menig keer voorbij komen. Waarom niet thuis eerst oefenen, je weet toch dat ze daar amper Engels spreken? Geen verwijt, pure interesse mijnerzijds
Uhm... ik dacht dat ze de situatie ter plekke bedoelde, dus tijdens dat spel.. dat lijkt mij ook niet hét ideale moment om Chinees te gaan lerenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:57 schreef Gia het volgende:
Heeft ze toch al gezegd. Heeft ze geprobeerd, maar dat Chinees was echt verschrikkelijk.
ik zat eigelijk meer te denken aan 'Rudi & Pipi'quote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:48 schreef Faithy het volgende:
Rink en Jorien zijn 'de geitenwollensokken EO familie'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |