ja en ze zeggen troekersquote:Op woensdag 9 maart 2005 17:35 schreef BVO het volgende:
Ja, van mij ook. Vervelende geiten.. Vooral hoe ze daar zaten te klagen dat ze al naar huis wilden.
.
Toch denk ik dat ze met die simpele instelling en met hun "vrouw zijn" toch nog wel fftjes meegaan.
jup ben ik ook bang voor..quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:35 schreef BVO het volgende:
Ja, van mij ook. Vervelende geiten.. Vooral hoe ze daar zaten te klagen dat ze al naar huis wilden.
.
Toch denk ik dat ze met die simpele instelling en met hun "vrouw zijn" toch nog wel fftjes meegaan.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:20 schreef Frederic het volgende:
Wel mooie foto's....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Morgen aflevering 2!!! (op VT4 dan)
Links is verplaatst naar hierquote:Op maandag 7 maart 2005 02:29 schreef -Mk- het volgende:
En hier nog even de quote-mix van aflevering 1 op mp3.
ik heb nog niets gehoord en niets gevonden daarover....quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:26 schreef No-Li-Ta het volgende:
Kan niemand ff spoileren hoe het met die krieke en nathalie afloopt? hihi, dat weet toch vast wel iemand? De 'mogelijke exen' hebben misschien gelekt?
no way, dat doen ze maar lekker in een eigen topicquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:30 schreef haagse_elfje het volgende:
ja dat werd wel geroepen...
IK vindt alles best zolang die belgen de spoilers tot zondag onder tags doen....
da's jouw probleem, niet andere mensen mee opzadelenquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:59 schreef keijz het volgende:
no way, dat doen ze maar lekker in een eigen topic
ik kan mezelf echt niet inhouden als ik die spoilers zie staan
quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
da's jouw probleem, niet andere mensen mee opzadelen
zo lang er van dodnerdag tot zondag netjes gespoilerd wordt door Zuid-Nederland is
er toch niks aan de hand![]()
* Orginial denkt: Ik moet Keijz nog bedanken, of had ik dat al gedaan?quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:09 schreef keijz het volgende:
* keijz denkt: wat een mooie avatars boven me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |