abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26746920
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 17:15 schreef kikoooooo het volgende:
Wie kan mij vertellen waarom .xpi bestanden bij mij helemaal niets doen?
Ik krijg ze niet geinstalleerd, hoe fix ik dat?
Bij mij werkt die zooi ook niet.
Winnaar Jort Kelder Award 2004
pi_26749066
Ik heb t opgelost!
Xpi's zijn standaard alleen thrusted van de mozilla site.

Je kunt de xpi vanaf je bureaublad naar een willekeurig firefox scherm slepen, en hij zal hem installeren! Het s dus gewoon een beveiliging
pi_26749805
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 17:15 schreef kikoooooo het volgende:
Wie kan mij vertellen waarom .xpi bestanden bij mij helemaal niets doen?
Ik krijg ze niet geinstalleerd, hoe fix ik dat?
Als het goed is krijg je onder je locator bar een melding: "To protect your computer, Firefox prevented this site from installing software on your computer". Hierachter staat een knop 'edit options...' waar je de betreffende site kunt toevoegen aan de 'trusted sites'.

Ook kan je via 'Tools - Options - Webfeatures' sites toevoegen.
  maandag 9 mei 2005 @ 15:55:54 #129
10017 Vaan_Banaan
Geen banaanvragen a.u.b.
pi_26855008
Oops, van het weekend een Extremely critical ontdekt.
Dat ging toevallig net over het automatisch installeren van xpi-bestanden met een trucje via update.mozilla.org. Inmiddels door de website tijdelijk verholpen.
ik ben de dorpsgek
Met een lange jas aan en geen onderbroek.
Loituma
pi_26857368
Weet iemand hoe je die Google bot kan instaleren ?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_26875452
Om het de beginnende en minder ervaren internetters gemakkelijk om Firefox & Thunderbird te gaan gebruiken is er nu een versie die geinstalleerd wordt met de meest gebruikte plugins, extensions en themes.
quote:
Firemonger CD 1.04 for Windows
This version contains Firefox 1.03 and Thunderbird 1.02 and various plugins, extensions and themes.
Plugins (the lite version has no plugins)

Macromedia Flash, Macromedia Shockwave and Sun Java
Firefox Themes

Whiteheart, Qute, Noia Lite, Doodle Plastik and Curacao
Thunderbird Themes

Crossover, Nautipolis, Winstripe
Firefox Extensions

Adblock
All-in-One Mouse Gestures
FoxyTunes
SessionSaver
ScrapBook
Tabbrowser Preferences
AutoFill
Bug Me Not
Context Search
Download Manager Tweak
FlashGot
ForecastFox
Focus Last Selected Tab
FirefoxView
Google Toolbar
Hotmail Tabs
IEView
Linkification
Paste and Go
Super Drag and Go
StumbleUpon
Webmail Compose
Undo Close Tab
http://www.firemonger.org/en/

Ook wel een goede link voor in de volgende OP!

[ Bericht 0% gewijzigd door Werewolf op 10-05-2005 10:02:47 ]
pi_26899115
Na een keertje formatteren (nieuw moederbord) dat niet zo geweldig ging (DVDspeler doet niets meer, kapte halverwege de installatie ) heb ik Opera 8 geprobeerd.
Eerst had ik 7.51, die vond ik al slechter geworden en 8 hoef ik helemaal niet meer, dus ik heb maar FF geïnstalleerd, met mouse gestures natuurlijk
Het valt me op dat het vrijwel Opera is, op de blauw/witte standaardskin van Opera na.
Een paar dingen wil ik alleen nog graag weten, misschien dat jullie weten hoe het moet?
- Kan de bladwijzerwerkbalk weggehaald worden?;
- Is er een plugin om gesloten tabbladen weer te openen?;
- Als ik op een link op een website klik wordt deze in een nieuw venster geopend, maar ik wil een nieuw tabblad, hoe kan dat? En dan niet met rechtermuisklik --> in tabblad, gewoon meteen met links liever.

Verder had ik nog wat kleine dingen maar daar kan ik zo snel niet opkomen, is wel een leuke browser verder
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_26904150
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 23:18 schreef Cerbie het volgende:
Na een keertje formatteren (nieuw moederbord) dat niet zo geweldig ging (DVDspeler doet niets meer, kapte halverwege de installatie ) heb ik Opera 8 geprobeerd.
Eerst had ik 7.51, die vond ik al slechter geworden en 8 hoef ik helemaal niet meer, dus ik heb maar FF geïnstalleerd, met mouse gestures natuurlijk
Het valt me op dat het vrijwel Opera is, op de blauw/witte standaardskin van Opera na.
Een paar dingen wil ik alleen nog graag weten, misschien dat jullie weten hoe het moet?
- Kan de bladwijzerwerkbalk weggehaald worden?;
- Is er een plugin om gesloten tabbladen weer te openen?;
- Als ik op een link op een website klik wordt deze in een nieuw venster geopend, maar ik wil een nieuw tabblad, hoe kan dat? En dan niet met rechtermuisklik --> in tabblad, gewoon meteen met links liever.

Verder had ik nog wat kleine dingen maar daar kan ik zo snel niet opkomen, is wel een leuke browser verder
1. "View - Toolbars - Bookmarks Toolbar" uitvinken.
2. Undo closed tab (heb geen link, maar Google hier maar op).
3. Tik about:config in je browser, ga naar key "browser.tabs.showSingleWindowModePrefs" en zet deze op true. Nu heb je onder "Tools - Options - Tabbed Browsing" alle opties die je wilt.
pi_26922390
Bedankt, met plugins is er wel wat leuks van te maken

Wat me wel opvalt op Fok zijn plaatjes die door het forum verkleind worden (rood stippellijntje er omheen). In Opera kon ik die weer groot krijgen in een apart blad door erop te klikken, als je er in Firefox op klikt blijft het verkleinde plaatje er gewoon staan

Testplaatje
pi_26926068
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 19:08 schreef Cerbie het volgende:
Bedankt, met plugins is er wel wat leuks van te maken

Wat me wel opvalt op Fok zijn plaatjes die door het forum verkleind worden (rood stippellijntje er omheen). In Opera kon ik die weer groot krijgen in een apart blad door erop te klikken, als je er in Firefox op klikt blijft het verkleinde plaatje er gewoon staan

[afbeelding]
Testplaatje
Rechtermuisklik en dan View Image? En dan met het vergrootglaasje erop klikken Of denk ik nu te makkelijk
pi_26926220
Dat kan, maar bedoel ik eigenlijk niet. Open de post eens met IE, klik een keer zodat het plaatje verkleind wordt en klik dan nog een keer op het plaatje. Dan krijg je een pop-up met het plaatje, dat gaat een stuk sneller dan rechtermuisklik--> view image, en hoort ook zo lijkt me
pi_26926471
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 21:16 schreef Cerbie het volgende:
Dat kan, maar bedoel ik eigenlijk niet. Open de post eens met IE, klik een keer zodat het plaatje verkleind wordt en klik dan nog een keer op het plaatje. Dan krijg je een pop-up met het plaatje, dat gaat een stuk sneller dan rechtermuisklik--> view image, en hoort ook zo lijkt me
Zal wel met beveiliging te maken hebben. Maar een gedoe is dat wel ja met dat 'view image'
  woensdag 11 mei 2005 @ 23:01:07 #138
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_26929855
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 21:16 schreef Cerbie het volgende:
Rechtermuisknop -> met je middelste button op view image klikken -> opent plaatje in een nieuwe tab...

Dat werkt ook als je met de middelste button op back, homepage of bookmarks klikt....
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_26935236
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 23:01 schreef whoops het volgende:

[..]

Rechtermuisknop -> met je middelste button op view image klikken -> opent plaatje in een nieuwe tab...

Dat werkt ook als je met de middelste button op back, homepage of bookmarks klikt....
Sleep hem dan gewoon naar de tabbar

Zo fijn, die verschillende manieren om iets voor elkaar te krijgen.....ieder doet het gewoon op zijn of haar eigen manier...
pi_26971189
Ik heb zelf ook nog een vraagje.
Laatst postte ik de link naar Firemonger, wat een versie van Firefox is, waar een aantal standaardplugins en XPI's in zitten en een aantal standaardsettings zijn aangepast.

Nu heb ik zelf mijn FF helemaal aangepast naar mijn eigen gebruik en het werkt geweldig. Wat ik nu eigenlijk wil is van mijn Firefox (met plugins en instellingen) een soort eigen setup ala Firemonger maken.

Kan iemand me hiermee helpen, want ik kan hier zo snel niets over vinden op het internet.
pi_26973688
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 11:46 schreef Werewolf het volgende:
-blaat-
Zelf alweer gevonden. Voor de geinteresseerden:
Creating a Custom Setup
http://mozdoc.burlco.org/next.html
http://mozdoc.burlco.org/other.html
http://mozdoc.burlco.org/bowels.html
http://mozdoc.burlco.org/finale.html

Client Customization Kit
http://www.mozilla.org/projects/cck/
pi_26974961
Als we dan toch aan het spammen zijn

Hier zijn de nieuwe reclamefilmpjes:
http://funnyfox.org/thenotebook.htm
http://funnyfox.org/themobile.htm
http://funnyfox.org/theoffice.htm

vrijdag 13 mei 2005 @ 14:38:25 #143
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_26976715
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 13:12 schreef Werewolf het volgende:

[..]

Client Customization Kit
http://www.mozilla.org/projects/cck/
Hey cool, de Internet Explorer Administration Kit voor Mozilla...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_26983275
hopelijk hier meer kans

heey nu heb ik alleen nog het probleem als ik mozilla instakeer(wat ik liever gebruik) dat ik de sneltoetsen niet kan gerbuiken. Normaal gesproken moet dat toch kunnen?

Iemand maybe daar een oplossing voor?
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_26987270
Versie 1.04 is uit:

http://www.mozilla.org/products/firefox/all.html
quote:
Here's what's new in Firefox 1.0.4:

* Several security fixes:
o MFSA 2005-44 Privilege escalation via non-DOM property overrides
o MFSA 2005-43 "Wrapped" javascript: urls bypass security checks
o MFSA 2005-42 Code execution via javascript: IconURL
* Fix to DHTML errors encountered at some web sites. For web developers, learn more.
En voor windows is er ook de mogelijkheid om d.m.v. een xpi-file te updaten:

ftp://ftp.mozilla.org/pub(...)/1.0.4/update/win32/
pi_26991048
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 17:43 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
hopelijk hier meer kans

heey nu heb ik alleen nog het probleem als ik mozilla instakeer(wat ik liever gebruik) dat ik de sneltoetsen niet kan gerbuiken. Normaal gesproken moet dat toch kunnen?

Iemand maybe daar een oplossing voor?
Misschien moet je even uitleggen welke sneltoetsen...

Zoek eens in dit topic naar Keyconfig, misschien helpt dat je...
  Donald Duck held zaterdag 14 mei 2005 @ 01:06:02 #147
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_26995368
Damn, Thunderbird is net voor de zoveelste keer alle instellingen vergeten, irritant wordt dat wel hoor
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_26998406
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 20:03 schreef Swolly het volgende:
Versie 1.04 is uit:

http://www.mozilla.org/products/firefox/all.html
[..]

En voor windows is er ook de mogelijkheid om d.m.v. een xpi-file te updaten:

ftp://ftp.mozilla.org/pub(...)/1.0.4/update/win32/
Die updates gaan lekker snel zeg. Paar dagen terug in het nieuws, nu al in de officiële versie verwerkt.
pi_26998467
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 22:25 schreef Werewolf het volgende:

[..]

Misschien moet je even uitleggen welke sneltoetsen...

Zoek eens in dit topic naar Keyconfig, misschien helpt dat je...
sorry idd! Dat keyconfig dat ik ook eerst dat dat het was maar dat is niet zo.

Ik heb zo'n logitech toetsenbord waarop aan de bovenkant meerdere toetsen zitten waarmee je snel naar een bepaalde site kunt gaan En die zou ik graag werkende krijgen op mozilla
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_26998956
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 09:21 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

sorry idd! Dat keyconfig dat ik ook eerst dat dat het was maar dat is niet zo.

Ik heb zo'n logitech toetsenbord waarop aan de bovenkant meerdere toetsen zitten waarmee je snel naar een bepaalde site kunt gaan En die zou ik graag werkende krijgen op mozilla
Heb je ook een iTouch?

Kies dan voor het programmeren van je knop niet Website, maar Program.
Kies voor Firefox.exe en vul achter het path de gewenste website "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe www.nu.nl".

Ik krijg hem alleen nog niet in een nieuwe tab, maar daar zal je ook wel parameters voor mee kunnen geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')