abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26350326
De GMAIL notifier werkt niet meer goed sinds die update
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_26360497

Heb sinds vandaag deze error als ik wil inloggen bij een online bookmaker. Dit terwijl ik SSL gewoon heb aanstaan
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2005 @ 23:03:20 #78
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_26361462
Ik heb alleen maar problemen met Firefox sinds ik release 1.03 gebruik. Als je een link aanklikt, gebeurt er niets, bij het opstarten soms een leeg scherm en blijft firefox in de taskmanager hangen.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_26361569
Van zowel Mozilla Firefox (en voorlopers Firebird en Phoenix) en Mozilla Thunderbird heb ik altijd nightlies gebruikt en wat mij opviel t.o.v. eerdere nightly van Thunderbird is dat het bericht nu iedere X minuten opgeslagen kan worden als Draft. Een erg fijne feature omdat ik in het verleden nog wel eens vastlopers had icm adresboek.

Een andere fijne feature is inline spellingcheck, net zoals bij Outlook. Ik vind het nieuwe opties menu helemaal niks (Iconen bovenin ipv links) maar een handige toevoeging daar is dat je nu ook naar 'about:config' kan gaan voor wat zaken te fine-tunen.

Wat ik jammer vindt is dat het whitelist filter van Junkmail zo beperkt is
  woensdag 20 april 2005 @ 13:05:07 #80
10017 Vaan_Banaan
Geen banaanvragen a.u.b.
pi_26372573
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 23:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb alleen maar problemen met Firefox sinds ik release 1.03 gebruik. Als je een link aanklikt, gebeurt er niets, bij het opstarten soms een leeg scherm en blijft firefox in de taskmanager hangen.
Ja, dat had ik ook. met Start -> Uitvoeren -> "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -p maar een nieuw profiel aangemaakt.
Ik denk dat een of meerdere extensions oorlog hadden met de nieuwe versie (imagezoomer, chromedit, of clone window)
ik ben de dorpsgek
Met een lange jas aan en geen onderbroek.
Loituma
  woensdag 20 april 2005 @ 14:38:15 #81
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_26375234
is het trouwens met sunbird ook mogelijk andere mensen via internet (server) een agenda te delen?
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  woensdag 20 april 2005 @ 17:47:51 #82
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_26380363
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 22:01 schreef _V2 het volgende:
Ik heb gisteren ook geupdate, nu was ik wel gelijk alle instellingen/passwords/bookmarks e.d. kwijt.
Heel fijn, maar goed.

Bijna alles weer bij het oude behalve, dat ik links niet meer geopend krijg in een nieuwe tab. Alleen in een nieuwe window. Heb echt iedere mogelijke instelling bij "Tabbed browsing" geprobeerd...

Wie of wie weet raad?
Ik heb een nieuwe HD en ben toen vergeten mijn bookmarks (waren er veeeeel) van firefox te exporteren. Maar nu heb ik nog steeds mijn oude HD met de oude install er nog op. Waar slaat firefox voor zichzelf de bookmarks op? Ik wil die graaaaaaag terug.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_26380942
quote:
Op woensdag 20 april 2005 17:47 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik heb een nieuwe HD en ben toen vergeten mijn bookmarks (waren er veeeeel) van firefox te exporteren. Maar nu heb ik nog steeds mijn oude HD met de oude install er nog op. Waar slaat firefox voor zichzelf de bookmarks op? Ik wil die graaaaaaag terug.
bij mij staat ie in:
C:\Documents and Settings\Jeroen\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\x01722ta.default\bookmarks.html
pi_26382879
Net ALWEER geupdate, en WEER is er automatisch een andere startpagina ingesteld

Kan iemand de direct link geven naar die adblocker? Want een soort bestand kan Firefox hier niet openen.

[ Bericht 29% gewijzigd door Roi op 20-04-2005 19:42:22 ]
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  woensdag 20 april 2005 @ 23:32:45 #85
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_26390876
Misschien een paar stomme vragen, maar ik heb het niet kunnen vinden op de thunderbird site en in de eerdere topics; ik wil dus Thunderbird gaan gebruiken en mijn mail van hotmail en umail (universiteits mail van Leiden) daarin laten komen. Alleen weet ik niet welke mailservers ik moet kiezen en wat voor mail het is (POP of IMAP).
Alvast bedankt voor de info.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_26393117
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:32 schreef BOKA het volgende:
Misschien een paar stomme vragen, maar ik heb het niet kunnen vinden op de thunderbird site en in de eerdere topics; ik wil dus Thunderbird gaan gebruiken en mijn mail van hotmail en umail (universiteits mail van Leiden) daarin laten komen. Alleen weet ik niet welke mailservers ik moet kiezen en wat voor mail het is (POP of IMAP).
Alvast bedankt voor de info.
Als je had gezocht op google met 'thunderbird hotmail' werd je met de 2de hit verwijzen naar de FAQ van Thunderbird. Een antwoord op je vraag:

"Can I access my Netscape WebMail or Hotmail accounts through Thunderbird?

No. Netscape WebMail and Hotmail use proprietary protocols. To access WebMail directly through an e-mail client requires you to use Netscape 6+ with AIM; to do so with Hotmail requires either Microsoft Outlook or Outlook Express. Of course, you can access your WebMail account on the Web at http://webmail.netscape.com/, or Hotmail at http://www.hotmail.com/."

Wat betreft umail: IMAP -> IMAP.Leidenuniv.nl

Dit is ook simpel te vinden op google: 'imap umail leiden'. -> http://www.ulcn.leidenuniv.nl/index.php3?c=55
pi_26397675
Dankjewel.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_26401897
Wie vertelt mij waar ik "Koppeling in nieuw tablad openen" instel.
Als ik op mn laptop werk met gewoon een externe muis hoef je alleen op de link te gaan staan en op je scrollwiel te drukken om het te openen, hoe kan ik het zo instellen dat als ik bv op de bank zit, zonder externe muis, dat ik het bv met een knop op mn toetsenbord kan openen?
  donderdag 21 april 2005 @ 18:21:36 #89
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_26409389
Hello
Ik heb extensions ge-uninstalled, maar nadat ik Firefox een paar keer opnieuw heb opgestart, zijn ze nog steeds niet weg

.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  donderdag 21 april 2005 @ 18:22:54 #90
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_26409419
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:22 schreef kikoooooo het volgende:
Als ik op mn laptop werk met gewoon een externe muis hoef je alleen op de link te gaan staan en op je scrollwiel te drukken om het te openen, hoe kan ik het zo instellen dat als ik bv op de bank zit, zonder externe muis, dat ik het bv met een knop op mn toetsenbord kan openen?
quote:
Keyconfig: stel zelf je sneltoetsen in in Firefox.
pi_26410400
gebeurt niets als ik daar op klik?
  donderdag 21 april 2005 @ 19:13:20 #92
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_26410612
Zie je dit:
pi_26410966
nope
pi_26434669
Explorer krijgt nu al tabbladen
Compleet nieuwe versie volgt later

Lars Pasveer
22 april 2005
Bron: ZDNet

Volgens webtijdschrift Neowin zal Microsoft Internet Explorer 6 (IE) nog voor deze zomer van zogenoemde tabbladen voorzien. Het gaat daarbij om een add-on in de vorm van een toolbar.

Dat maakt de vernieuwing niet heel erg wereldschokkend, want er bestaan al manieren om de functionaliteit van IE uit te breiden. Zo zijn er projecten als 'Avant' dat een nieuwe jas over de vermoeide schouders van Internet Explorer hangt.

Microsoft is in dit geval echter zelf aan zet en zal volgens Neowin de MSN Toolbar gebruiken om IE eindelijk tabbed browsing te geven. Dankzij tabbladen kunnen meerdere sites in één browservenster worden weergegeven, wat het overzicht op de taakbalk ten goede komt.

MSN Toolbar introduceert in zijn huidige versie een popup-blokker in Internet Explorer, een hulpje om automatisch formulieren op internet in te vullen en een desktopzoeker. Wanneer de nieuwe Toolbar moet uitkomen is onduidelijk, maar Neowin claimt dat de update "nog voor de zomer" uitkomt. Een woordvoerster van Microsoft houdt het op "binnenkort".

Microsoft heeft al aangekondigd dat Internet Explorer 7 (IE7), een compleet nieuwe versie van de browser, straks over tabbed browsing beschikt. De browser moet een antwoord zijn op Firefox, dat langzaam marktaandeel afknabbelt van IE.

Microsofts browser heeft door de constante stroom lekken, spyware en browserkapingen een slechte naam op het gebied van veiligheid gekregen, een imago dat IE7 moet gaan verbeteren. De nieuwe browser zal echter alleen voor Windows XP beschikbaar komen en als voorwaarde stellen dat het tweede servicepack (SP2) is geïnstalleerd.
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:31:15 #95
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_26434833
quote:
Op donderdag 21 april 2005 18:21 schreef Bupatih het volgende:
Hello
Ik heb extensions ge-uninstalled, maar nadat ik Firefox een paar keer opnieuw heb opgestart, zijn ze nog steeds niet weg

.
Weet iemand het?
pi_26436168
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:31 schreef Bupatih het volgende:

[..]

Weet iemand het?
Dan moet je effe de hele map van firfox verwijderen.
Die staat in Documents and settings/[jouwaccount]/application data/ en da mozilla firefox oid
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 22 april 2005 @ 17:56:56 #97
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_26436686
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 17:33 schreef kree het volgende:

[..]

Dan moet je effe de hele map van firfox verwijderen.
Die staat in Documents and settings/[jouwaccount]/application data/ en da mozilla firefox oid

Mijn hele Firefox deed het niet meer.
pi_26436789
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:22 schreef kikoooooo het volgende:
kick
pi_26471590
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 18:01 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

kick
Met je toetsenbord een link openen is omslagtig doch mogelijk.
Navigeer met "TAB" en "SHIFT + TAB" naar de link die je wilt openen.
Open de link vervolgens met "CTRL + ENTER"
Je kunt met Keyconfig (http://mozilla.dorando.at/) ook een ander toetsencombinatie ervoor instellen.

Heb je een gewone muis, dan kan je ook met "CTRL + linkermuisknop" de link in een nieuwe tab openen.

Als je je single window goed instelt, worden links die normaal nieuwe windows openen, vooraan in nieuwe tabs geopend.
Hoe je dit kunt doen, vind je vast wel ergens in dit topic...
  zondag 24 april 2005 @ 13:11:04 #100
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_26471711
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:24 schreef Werewolf het volgende:
Explorer krijgt nu al tabbladen
Adem, nek, heet. .
Ik ga naar huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: