Ja, dat had ik ook. met Start -> Uitvoeren -> "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -p maar een nieuw profiel aangemaakt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb alleen maar problemen met Firefox sinds ik release 1.03 gebruik. Als je een link aanklikt, gebeurt er niets, bij het opstarten soms een leeg scherm en blijft firefox in de taskmanager hangen.
Ik heb een nieuwe HD en ben toen vergeten mijn bookmarks (waren er veeeeel) van firefox te exporteren. Maar nu heb ik nog steeds mijn oude HD met de oude install er nog op. Waar slaat firefox voor zichzelf de bookmarks op? Ik wil die graaaaaaag terug.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:01 schreef _V2 het volgende:
Ik heb gisteren ook geupdate, nu was ik wel gelijk alle instellingen/passwords/bookmarks e.d. kwijt.
Heel fijn, maar goed.
Bijna alles weer bij het oude behalve, dat ik links niet meer geopend krijg in een nieuwe tab. Alleen in een nieuwe window. Heb echt iedere mogelijke instelling bij "Tabbed browsing" geprobeerd...
Wie of wie weet raad?
bij mij staat ie in:quote:Op woensdag 20 april 2005 17:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe HD en ben toen vergeten mijn bookmarks (waren er veeeeel) van firefox te exporteren. Maar nu heb ik nog steeds mijn oude HD met de oude install er nog op. Waar slaat firefox voor zichzelf de bookmarks op? Ik wil die graaaaaaag terug.
Als je had gezocht op google met 'thunderbird hotmail' werd je met de 2de hit verwijzen naar de FAQ van Thunderbird. Een antwoord op je vraag:quote:Op woensdag 20 april 2005 23:32 schreef BOKA het volgende:
Misschien een paar stomme vragen, maar ik heb het niet kunnen vinden op de thunderbird site en in de eerdere topics; ik wil dus Thunderbird gaan gebruiken en mijn mail van hotmail en umail (universiteits mail van Leiden) daarin laten komen. Alleen weet ik niet welke mailservers ik moet kiezen en wat voor mail het is (POP of IMAP).
Alvast bedankt voor de info.
quote:Op donderdag 21 april 2005 13:22 schreef kikoooooo het volgende:
Wie vertelt mij waar ik "Koppeling in nieuw tablad openen" instel.
Als ik op mn laptop werk met gewoon een externe muis hoef je alleen op de link te gaan staan en op je scrollwiel te drukken om het te openen, hoe kan ik het zo instellen dat als ik bv op de bank zit, zonder externe muis, dat ik het bv met een knop op mn toetsenbord kan openen?
quote:Keyconfig: stel zelf je sneltoetsen in in Firefox.
Weet iemand het?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:21 schreef Bupatih het volgende:
Hello
Ik heb extensions ge-uninstalled, maar nadat ik Firefox een paar keer opnieuw heb opgestart, zijn ze nog steeds niet weg.
Dan moet je effe de hele map van firfox verwijderen.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
Dan moet je effe de hele map van firfox verwijderen.
Die staat in Documents and settings/[jouwaccount]/application data/ en da mozilla firefox oid
kickquote:Op donderdag 21 april 2005 13:22 schreef kikoooooo het volgende:
Wie vertelt mij waar ik "Koppeling in nieuw tablad openen" instel.
Als ik op mn laptop werk met gewoon een externe muis hoef je alleen op de link te gaan staan en op je scrollwiel te drukken om het te openen, hoe kan ik het zo instellen dat als ik bv op de bank zit, zonder externe muis, dat ik het bv met een knop op mn toetsenbord kan openen?
Met je toetsenbord een link openen is omslagtig doch mogelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |