abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 april 2005 @ 13:07:59 #51
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_25975118
Dat klinkt anders aardig als een security risk. We hebben gezien dat het niet al te moeilijk is pagina's bovenaan zoekresultaten te krijgen in Google, het enige dat je nu hoeft te doen is een pagina met een of andere epxloit hoog in de Google rankings te krijgen en iedereen die die zoekterm invoert is automatisch het haasje.
  Donald Duck held woensdag 6 april 2005 @ 13:14:34 #52
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_26021504
Oei, veiligheidslekje: http://www.zdnet.be/news.cfm?id=44577
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_26054194
kan iemand me vertellen hoe ik een eigen theme kan maken? of is dat echt voor de elite ofzo
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  donderdag 7 april 2005 @ 21:51:18 #54
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_26057925
Firefox 1.0.2 is helemaal geweldig, alleen het opstarten mag wel wat sneller...

hallo whoops
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_26164667
In het MSN 7 topic heb ik een oplossing gevonden voor het "MSN opent links standaard met Internet Explorer" probleem.
quote:
Op maandag 11 april 2005 21:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Stuff plugin ofzo, dat is een plugin die samenwerkt met MSN plus, weet alleen of ie werkt met de laatste versie.
quote:
Open Hotmail inbox in default browser
This feature shouldn't be really hard to understand,
All it basicly does is open up your default browser when you open yoru inbox, rather than forcing you to use Internet Explorer.
Download:
http://www.stuffplug.com/?act=file&id=11
pi_26181797
Ik heb gisteren ook geupdate, nu was ik wel gelijk alle instellingen/passwords/bookmarks e.d. kwijt.
Heel fijn, maar goed.

Bijna alles weer bij het oude behalve, dat ik links niet meer geopend krijg in een nieuwe tab. Alleen in een nieuwe window. Heb echt iedere mogelijke instelling bij "Tabbed browsing" geprobeerd...

Wie of wie weet raad?
e-students.nl handig voor studenten
  Donald Duck held dinsdag 12 april 2005 @ 22:19:49 #57
46149 __Saviour__
pi_26182314
Typ in de adresbalk about:config
Ga naar browser.tabs.showSingleWindowModePrefs (gaat het makkelijkst via Filter) en zet deze op true
Nu kun je het wel bij opties instellen, het heet iets als 'force links to open in...'
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_26185038
echt super bedankt!
e-students.nl handig voor studenten
pi_26188702
firefox 1.0.2 doet raar

hij ' vergeet' dingen bij het opstarten( zoals een extension, de bookmarks of de startpagina ) te laden..
is hier iets aan te doen?
pi_26189840
Ik vind nog steeds dat of meer mensen rekening moeten houden met Firefox qua het maken van sites, of dat Firefox meer compatibiliteit met IE sites moet inbouwen...
pi_26190616
quote:
Op woensdag 13 april 2005 10:38 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind nog steeds dat of meer mensen rekening moeten houden met Firefox qua het maken van sites, of dat Firefox meer compatibiliteit met IE sites moet inbouwen...
Dat eerste is langzaamaan aan het gebeuren. Steeds meer webdesigners maken hun site naar standaarden van het W3C. Als dit het geval is, dan zal de site in elke willekeurige browser werken.
Sites die voor IE geschikt zijn wijken vaak van die standaarden af, zodat deze sites niet goed werken in 'niet IE' browsers.
Firefox zal niet van de standaarden afwijken om deze sites goed te laten werken...
  donderdag 14 april 2005 @ 21:43:28 #62
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_26233184
Vraagje over de back knop in firefox. Van IE ben ik gewend dat als ik een pagina verlaat vanaf een bepaalde positie (bijvoorbeeld midden in een topic in dit forum) en ik daarna de Back knop hanteer, hij dan terug springt naar de laatste positie op de pagina waar ik vandaan kwam. Firefox doet dit niet. Althans, niet bij mij..

Iemand daarmee bekend?
A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 april 2005 @ 23:27:40 #63
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26236410
quote:
Op woensdag 13 april 2005 11:12 schreef Werewolf het volgende:

[..]

Dat eerste is langzaamaan aan het gebeuren. Steeds meer webdesigners maken hun site naar standaarden van het W3C. Als dit het geval is, dan zal de site in elke willekeurige browser werken.
right...
pi_26236461
quote:
Op donderdag 14 april 2005 23:27 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

right...
Het is in ieder geval de bedoeling dat ze er redelijk 'tzelfde uit zullen zien .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_26236771
Ik vind het jammer dat multizilla niet werkt in FireFox. In Mozilla werkt het erg handig
pi_26237674
quote:
Op donderdag 14 april 2005 21:43 schreef Yorout het volgende:
Vraagje over de back knop in firefox. Van IE ben ik gewend dat als ik een pagina verlaat vanaf een bepaalde positie (bijvoorbeeld midden in een topic in dit forum) en ik daarna de Back knop hanteer, hij dan terug springt naar de laatste positie op de pagina waar ik vandaan kwam. Firefox doet dit niet. Althans, niet bij mij..

Iemand daarmee bekend?
Dat is inderdaad een irritante eigenschap, ik geloof dat ik dat eerder ook al een keer geroepen heb in één van de topics. Maar ik kan me ook erg goed voorstellen dat dit een erg lage prioriteit heeft bij de devvers...
.
  vrijdag 15 april 2005 @ 09:35:24 #67
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_26241365
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 00:08 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een irritante eigenschap, ik geloof dat ik dat eerder ook al een keer geroepen heb in één van de topics. Maar ik kan me ook erg goed voorstellen dat dit een erg lage prioriteit heeft bij de devvers...
Begrijpelijk. Stoor me er niet heel erg aan. Aan de andere kant, een aantal van deze "onvolkomendheden" en mensen zijn toch snel geneigd weer terug te stappen naar IE. (ik niet hoor)
A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
pi_26267336
Firefox 1.03 is uit
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
  zaterdag 16 april 2005 @ 13:39:49 #69
32974 Xante
Levend en wel
pi_26269619
Alleen in het Engels vooralsnog, ff wachten nog op de Nederlandse .
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
pi_26271798
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 12:01 schreef RuiDaSilva het volgende:
Firefox 1.03 is uit
Meteen geïnstalleerd toen hij de melding gaf. Nog even wachten op de Nederlandse editie, zodat ik die bij m'n pa kan installeren.
  Donald Duck held zaterdag 16 april 2005 @ 15:12:55 #71
46149 __Saviour__
pi_26272056
Ik wacht liever op de volgende grote release. Veel van m'n extensies zijn niet compatible met die kleine upgradeversie.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_26276798
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 15:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik wacht liever op de volgende grote release. Veel van m'n extensies zijn niet compatible met die kleine upgradeversie.
Dat is inderdaad een nadeel. Maar aan de andere kant vind ik het ook belangrijk dat veiligheidslekken gedicht worden.
pi_26277360
quote:
Op woensdag 13 april 2005 09:31 schreef keijz het volgende:
firefox 1.0.2 doet raar

hij ' vergeet' dingen bij het opstarten( zoals een extension, de bookmarks of de startpagina ) te laden..
is hier iets aan te doen?
weet niemand hier iets over?
pi_26323446
quote:
Firefox 1.0.3
Negen beveiligingsupdates

Lars Pasveer
18 april 2005
Bron: ZDNet

Download: Firefox Setup 1.0.3.exe (5078 KB)
Download: Firefox 1.0.3.dmg (9531 KB)
De populaire browser Firefox schuift weer een versiepuntje op. Versie 1.0.3 dicht een paar lekken en neemt de interne update-technologie onder handen.

Maar liefst negen veiligheidsgaten worden aangepakt, variërend van een relatief onschuldig geheugenlek tot meer gevaarlijke kwetsbaarheden die kwaadwillenden in staat stellen eigen code uit te voeren.

Ook zou de stabiliteit van de browser weer verder verbeterd zijn. Andere grote wijzingen zijn door Mozilla-stichting niet gemeld. Wel moet versie 1.0.3 het interne update-proces, dat altijd wat buggy is geweest, verbeteren.

Uit het oogpunt van veiligheid is het raadzaam zo snel mogelijk Firefox bij te werken tot de meest recente versie. Omdat de interne update-techniek zoals gezegd bij versies vóór 1.0.3 nog wel eens problemen oplevert, is het handig om met losse de installatiebestanden te werken.

De eerste link bij dit artikel leidt u naar de Nederlandstalige versie van Firefox voor Windows, de tweede naar de Nederlandstalige versie voor OS X.
http://zdnet.nl/downloads.cfm?id=44903
pi_26347200
Mooi, gelijk geinstalleerd...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')