abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 maart 2005 @ 22:41:49 #26
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_25447704
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 20:56 schreef SuperFruitig het volgende:
misschien kan ik dit hier vragen, maar mijn flashplugin voor FF werkt niet! Hij installeerd bla bla zegt dat de installatie succesvol verlopen is en vervolgens krijg ik weer de mededeling dat ik de flashplugin moet downloaden ( ook met shockwave ) Iemand enig idee ? ( ook de standalone flashplugin via Macromedia en die bij FlashMX zat doet t niet )

Heb je deze FAQ al gelezen?

Je zou kunnen proberen om Flash te uninstallen en dan weer handmatig installeren...

lama...

[ Bericht 6% gewijzigd door whoops op 09-03-2005 22:47:03 ]
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_25473075
Ik gebruik nu ook firefox.

Maar als ik bijvoorbeeld een link naar een mp3/avi/wmv/enz aanklik dan gaat firefox hem eerst helemaal downloaden voordat ie in mediaplayer gaat afspelen.

In IE werd de mp3/avi/wmv/enz altijd gelijk in de media player geopend zodat er gestreamd werd.
Is er een mogelijkheid om dat ook in FF voor elkaar te krijgen?
Do what you love, love what you do!
pi_25480427
weet iemand ook waar je kan instellen/een goede plugin om er voor te zorgen dat wanneer je een google search doet, hij de resultaten in een nieuwe tab opent.
pi_25503980
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 22:16 schreef Anduril het volgende:
weet iemand ook waar je kan instellen/een goede plugin om er voor te zorgen dat wanneer je een google search doet, hij de resultaten in een nieuwe tab opent.
Geen plugin, maar de standaardfunctie "Quick searches" werkt voor mij geweldig.

Gewoon 'google "zoekopdracht"' in een nieuwe tab tikken en dan krijg je daarin je resultaten.

Hoe je zelf nieuwe Quick searches aan kunt maken voor andere zoekmachines kun je halen uit de OP

[ Bericht 9% gewijzigd door Werewolf op 13-03-2005 11:37:32 (toevoeging) ]
pi_25504070
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 22:16 schreef Anduril het volgende:
oke let op:
ctrl+k, *zoekopdracht*, alt+enter
pi_25702772
Bestaat er een XPI waarmee ik een gehele website kan downloaden?
pi_25711281
En versie 1.02 is gereleased:

Firefox: http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/1.0.2/
Thunderbird: http://ftp.mozilla.org/pu(...)bird/releases/1.0.2/

Firefox is ook direct al beschikbaar in de NL versie, Thunderbird alleen nog in het engels.
Er zijn weer een aantal security fixes doorgevoerd.
  donderdag 24 maart 2005 @ 18:08:36 #33
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_25712283
Ben ik de enige die firefox gewoon langzaam vindt?

Ik gebruik het gewoon vanwege de veiligheid en features.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  donderdag 24 maart 2005 @ 19:17:03 #34
54234 PolarMonk
Mozilla addict
pi_25713861
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 11:01 schreef Werewolf het volgende:
Bestaat er een XPI waarmee ik een gehele website kan downloaden?
Bedoel je dit?
Thunderbirds are GO!
  donderdag 24 maart 2005 @ 19:18:37 #35
54234 PolarMonk
Mozilla addict
pi_25713901
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 18:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Toegegeven, ik ook. Maar idd is de veligheid zondermeer belangrijk, en het "gevoel" dat ik erbij heb. Ik vind het gewoon lekkerder om mee te werken dan IE.
Thunderbirds are GO!
  donderdag 24 maart 2005 @ 20:29:39 #36
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_25715297
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 18:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat ligt eraan waar je het mee vergelijkt. Het is imho wel degelijk sneller dan MSIE, maar er zijn inderdaad snellere browsers op de markt.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 24 maart 2005 @ 20:33:05 #37
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25715374
Het wordt tijd dat ze de bugs eruit halen welke normaal gebruik beinvloeden zoals het scrollen in overflow divs.
Of liever, dat ze die in een release versie stoppen, want de oplossing is er al
  Donald Duck held donderdag 24 maart 2005 @ 21:05:16 #38
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_25716135
Ik heb net geupdate naar firefox 1.0.2, maar m'n plugins werken niet meer mee.
Ze zijn nog wel geinstalleerd en staan in het lijstje, maar doen niet veel meer.
Moet ik die allemaal opnieuw installeren of kan het simpeler?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_25724367
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:17 schreef PolarMonk het volgende:

[..]

Bedoel je dit?
Bedankt, maar nee.

Ik wil een website compleet downloaden (html en plaatjes), zodat ik hem offline kan bekijken.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 09:41:28 #40
46895 MaffeMaarten
Is dit retorisch?
pi_25725308
@ werewolf, http://www.httrack.com/ is een los programma en niet echt een xpi, maar werkt geweldig

nu mijn eigen probleem...
Ik heb firefox heel lang als standaardbrowser gehad, maar nee een klein meningsverschil thuis (ik vind firefox geweldig, m'n zusje wilt graag IE gebruiken, de rest haalt het allemaal niet zo uit)
Staat IE weer als standaart, zodat ik (de jongen die verondersteld wordt technische kennis te hebben) steeds met de snelkoppeling FF op moet starten en me constant verbaas hoeveel programma's er eigelijk website's openen op mijn PC, die nu dus allemaal naar IE gaan.

Om een of andere slechte reden zijn de standaardbrowser- en mailprogramma instellingen meteen voor alle gebruikers in windows XP

Is het mogelijk om een soort .bat bestandje te maken (of twee aparte) dat ik dan automatisch opstart, die in mijn map FF standaard zet en in zusje d'r map IE?

ik heb het zelf niet kunnen vinden, ik hoop dat het mogelijk is.
Fietsen is gezond, eet meer fiets
  vrijdag 25 maart 2005 @ 10:28:20 #41
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_25726234
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 21:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb net geupdate naar firefox 1.0.2, maar m'n plugins werken niet meer mee.
Ze zijn nog wel geinstalleerd en staan in het lijstje, maar doen niet veel meer.
Moet ik die allemaal opnieuw installeren of kan het simpeler?
Je moet wachten tot daar nieuwe versies van uit komen. Het is voor de mij de reden om te wachten op de volgende major release.
For great justice!
  vrijdag 25 maart 2005 @ 11:34:42 #42
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_25727714
Leuke Tool Jump dat vind ikke makelijk
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_25728001
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 11:53:29 #44
56864 Marty26
#Dislectisch Baggeren _O_
pi_25728242
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 11:45 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Steen goed.
marty doet hem lenen als avantar
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
pi_25728355
Heb zojuist Thunderbird geïnstalleerd, nadat ik al tijdenlang een zeer tevreden gebruiker ben van Firefox. Thunderbird is ook zeer okay! Alles ingesteld naar mijn wensen, alle e-mail overgezet. Erg netjes.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 maart 2005 @ 11:57:59 #46
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25728379
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 11:57 schreef UncleFunk het volgende:
Heb zojuist Thunderbird geïnstalleerd, nadat ik al tijdenlang een zeer tevreden gebruiker ben van Firefox. Thunderbird is ook zeer okay! Alles ingesteld naar mijn wensen, alle e-mail overgezet. Erg netjes.
Thunderbird kut wel veel met font instellingen vind ik persoonlijk.
Maar de spam filter is zeer ok
pi_25728488
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 11:57 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Thunderbird kut wel veel met font instellingen vind ik persoonlijk.
Maar de spam filter is zeer ok
Daar ben ik inderdaad ook inmiddels achter gekomen. Maar er valt mee te leven, ik heb liever hier wat gekut mee dan met veiligheid.
  vrijdag 1 april 2005 @ 10:23:49 #48
46895 MaffeMaarten
Is dit retorisch?
pi_25900614
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 09:41 schreef MaffeMaarten het volgende:
(...)
Ik heb firefox heel lang als standaardbrowser gehad, maar nee een klein meningsverschil thuis (ik vind firefox geweldig, m'n zusje wilt graag IE gebruiken, de rest haalt het allemaal niet zo uit)
Staat IE weer als standaart, zodat ik (de jongen die verondersteld wordt technische kennis te hebben) steeds met de snelkoppeling FF op moet starten en me constant verbaas hoeveel programma's er eigelijk website's openen op mijn PC, die nu dus allemaal naar IE gaan.

Om een of andere slechte reden zijn de standaardbrowser- en mailprogramma instellingen meteen voor alle gebruikers in windows XP

Is het mogelijk om een soort .bat bestandje te maken (of twee aparte) dat ik dan automatisch opstart, die in mijn map FF standaard zet en in zusje d'r map IE?

ik heb het zelf niet kunnen vinden, ik hoop dat het mogelijk is.
geen oplossing mogelijk voor mijn probleem?, dat is balen.
Fietsen is gezond, eet meer fiets
pi_25970282
quote:
Google versnelt zoeken vanuit Firefox
Nieuwe techniek krijgt ook kritiek

Lars Pasveer
01 april 2005
Bron: ZDNet

Gebruikers van Firefox kunnen via Google sneller sites bezoeken. De zoekmachine heeft een nieuwe codering geïntroduceerd, waarbij sites bovenaan de resultaten worden ‘voorgeladen’, nog voordat een link is aangeklikt.

Google zegt dat het de optie link rel="prefetch" alleen toevoegt aan de populairste zoekresultaten, waarvan vrij zeker is dat mensen ze ook aanklikken. Op dit moment ondersteunen alleen browsers van Mozilla, zoals het populaire Firefox, deze nieuwe techniek.

De sites die met prefetch zijn gecodeerd worden, terwijl mensen de resultatenpagina nog bestuderen, alvast deels voorgeladen in de browser. Een muisklik later heeft de gewenste website al 'een kleine voorsprong' in het browsergeheugen en zal dus sneller weergegeven worden.

Op de Google Blog onthult programmeur Reza Behforooz dat Google stilletjes is begonnen met het merken van zoekresultaten met de 'voorlaadmethode'.

De nieuwe, transparante dienst is gemengd ontvangen. De snelheidswinst is subtiel (zeker op breedbandverbindingen) maar wel degelijk merkbaar. Een enkele gebruiker meent dat er op deze manier ook cookies en data op de computer komen van sites die je nooit hebt bezocht.

Google erkent dat de techniek niet 100 procent kan voorspellen welke link aangeklikt wordt. De prefetch-codering wordt alleen toegevoegd als er een grote kans bestaat dat de gebruiker het bovenste zoekresultaat zal aanklikken.
pi_25971350
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')