ja daar ligt het dus gewoon aanquote:Op zondag 3 juli 2005 22:41 schreef SHERMAN het volgende:
Heb ik nooit gedaan, maar als ik dat nu wil doen loopt ff ook vast
Ik heb het allebei geprobeerd, maar het hielp niks.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 20:07 schreef crossover het volgende:
ff plugins en skins uitschakelen kan je proberen.. als dat niet werk herinstalleren als laatste optie misschien
gave skin heb je btw, hoe heet die?
Iemand? Ik ben er nu wel gewend aan geraakt maar nog steeds is het irritantquote:Op woensdag 1 juni 2005 20:57 schreef Tha_T het volgende:
Weet iemand hoe ik het lettertype niet-cursief krijg? Want op de een of andere manier is alle tekst nu cursief
quote:Firefox-roadmap vernieuwd, versie 1.5 in september
Door Harm Hilvers - zaterdag 23 juli 2005 - 15:23 - Bron: Redactie Tweakers.net - Submitter: RAF1 - Views: 8.163
Op 9 november vorig jaar zag Mozilla Firefox 1.0 het levenslicht. Deze versie van de browser was afkomstig van de zogenaamde Aviary-branch, die op 15 mei 2004 is afgetakt van de Mozilla 1.7-branch. Dit betekent dus dat Firefox 1.0 features aan boord heeft van versie 1.7 van de Gecko-core. Nadat de Aviary-branch was gecreëerd, is de ontwikkeling in de trunk, de code die tegenwoordig versie 1.8 van de Gecko-core vormt, wel doorgegaan. Deze wijzigingen zijn dus niet in Firefox 1.0 terechtgekomen, omdat die op een andere plek en met een ander doel ontwikkeld werden. Nadat Firefox 1.0 was geïntroduceerd, zou binnen enkele maanden Firefox 1.1 uitgebracht worden. Het voornaamste doel van die release was om de wijzigingen uit de Aviary-branch terug te porten naar de trunk en een aantal wijzigingen in de userinterface door te voeren voor de Mac-versie van Firefox.
Firefox-logoAls dat proces was afgerond zou Firefox zijn gesynchroniseerd met de code uit de trunk en dus gebaseerd zijn op Gecko 1.8. Het ging echter anders dan gepland was. Na de release van Firefox 1.0 is een begin gemaakt met het waar nodig backporten van de Aviary-code naar de trunk. Al vrij snel bleek echter dat er ook features, zoals een nieuw optiesmenu, aan Firefox toegevoegd zouden worden, iets wat pas gepland was voor een volgende release, en dat dus de geplande lancering van Firefox 1.1 in maart niet gehaald zou worden. Tegelijkertijd ging de ontwikkeling van versie 1.8 van de Gecko-core ook gewoon door en werd een aantal interessante features toegevoegd, zoals SVG-ondersteuning en meer CSS-ondersteuning.
De Mozilla Foundation heeft nu besloten om Firefox 1.1 niet te releasen, maar direct door te stomen naar Firefox 1.5. Die release zal de nieuwe Firefox-features bevatten evenals de vernieuwingen in Gecko. Firefox 1.5 zal in september uitkomen en heeft de codenaam Deer Park en Firefox 2.0, codenaam The Ocho, staat gepland voor het eerste kwartaal van 2006. De release van versie 3.0 van Firefox is ook al ingepland en wel voor het derde kwartaal van 2006. Welke features in 2.0 en 3.0 zullen komen is nog niet zeker. Naast de al genoemde reden dat Firefox 1.5 teveel nieuwe features bevat om 'slechts' 0.1 omhoog te gaan met het versienummer, is het ook zo dat een versienummer als 1.5 meer indruk maakt op mogelijke gebruikers die daardoor zullen afzien van het gebruik van Internet Explorer 7.
Overal of alleen in FF? Anders heb je kans dat je lettertype Arial corrupt is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:19 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Iemand? Ik ben er nu wel gewend aan geraakt maar nog steeds is het irritant
In FF en IE. Word heeft er ook last van. Gewoon Arial opnieuw donwloaden dus?quote:Op zondag 24 juli 2005 13:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Overal of alleen in FF? Anders heb je kans dat je lettertype Arial corrupt is.
Ik vind het minder leuk dat FF zonder reden mijn bladwijzers weggooit![]()
Crap wil ik het niet noemen, maar er is wel iets mis mee.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:57 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb ook vaak crashes, dat hij geen sites meer wil laden en als ik FF afsluit dan blijft hij toch in mn taakbeheer staan. Ik kan dan geen nieuwe openen voordat ik dat af heb gesloten via taakbeheer.
1.0.6 echt crap
Natuurlijk kan dat.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:46 schreef HarigeKerel het volgende:
Hallo menskes, al een paar dagen gebruik ik Firefox en ben er erg tevreden over
Het enige maar dat ik mij kan bedenken is dat ik iedere keer als ik een nieuw raampje open de letters opnieuw iets moet vergroten.
In IE kon je dit gewoon eenmaal instellen en dat was genoeg, kan dat met Firefox ook?
Ctrl+Hquote:Op zondag 31 juli 2005 18:08 schreef HarigeKerel het volgende:
Oh een vraagje (via de FF search kan ik het niet vinden)
Hoe kan ik mijn history bekijken van bezochte sites?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |