Jij slaat ook snel om...quote:Op zondag 6 maart 2005 21:56 schreef Orginial het volgende:
Ik zie het pas voor het eerst, en man wat is dit gewéldig. Ik ben nu al helemaal fan.![]()
Nathalie,Krieke,Jeroen & Manja![]()
Ik heb me méteen op je Peking Express-forum aangemeldt.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:00 schreef BVO het volgende:
Oh ja, het hoogtepunt was natuurlijk weer..
"Dikke proficiat".
Ja he.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:03 schreef --Globe-- het volgende:
wat wekken die sofie en steven al irritatie op.. schitterend
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 6 maart 2005 22:03 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl vindt de homo's volkomen onbenullen en de vriendinnen tuttebellen. Die zullen er wel snel uitliggen. En Steven/Sofie is het koppel met de hoogste irritatiefactor.
NEE!!!quote:Op zondag 6 maart 2005 22:05 schreef merino het volgende:
shit shit shit shit shit shit
gemist
wordt zeker niet herhaald?
ja toen je die twee geiten zei wist ik al meteen over wie het ging hoorquote:Op zondag 6 maart 2005 22:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja he..
Dat "Go, go, go" was ook wel heel erg wannabe-Reinier
.
.
Herman en Kris zijn ook duf, net als die twee geiten (die vriendinnen).
Krieke en Natalie zijn tof, net als Jeroen en Manja. Just en Brechtje gaan ook nog wel en die Rink en Jorien twijfel ik nog over..
Die homo's vind ik ook niks.
Valt me altijd op dat men bij dit soort programma's de huidige kandidaten gaat vergelijken met populaire kandidaten van vorige jaren. Zo van dat iemand die probeert na te doen ofzo, beetje jammer.quote:Op zondag 6 maart 2005 22:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja he..
Dat "Go, go, go" was ook wel heel erg wannabe-Reinier
.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |