abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 maart 2005 @ 17:07:38 #1
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_25382362
Naar aanleiding van een ander topic heb ik een vraag:

Dokters en sex folders zeggen altijd dat je geen geslachtsziekte van de wc-bril kan krijgen.

Maar:

Stel een gozer met herpes, druiper of een andere soa gaat naar de wc en gaat zittend plassen of poepen en komt met zijn penis tegen het randje van de pot aan en vervolgens ga ik naar de wc om te poepen en mijn penis komt ook tegen de pot aan..... zou ik dan ook een geslachtsziekte kunnen krijgen van de wc pot door kruisbesmetting??

Dit is een serious topic!

[EDIT] ff me taalgebruik wat netter gemaakt [/EDIT]
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_25382414
schopje naar seksualiteit

>>>
  zaterdag 5 maart 2005 @ 17:23:14 #3
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_25382633
Tis toch niet zo'n rare gedachtegang ofwel?
pi_25382680
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 17:23 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Tis toch niet zo'n rare gedachtegang ofwel?
die kans is net zo groot als dat je een vliegtuig op je huis neer stort...

maar je gedachtegang is idd niet gek... want de kans is er wel
Dit keer zonder signature
  zaterdag 5 maart 2005 @ 17:44:55 #5
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_25382965
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 17:25 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

die kans is net zo groot als dat je een vliegtuig op je huis neer stort...

maar je gedachtegang is idd niet gek... want de kans is er wel
Dat vond ik zelf namelijk ook, maar stel dus dat je zoiets overkomt en je komt zo bij de dokter:

Patient: ik denk dat ik een soa heb?
Dokter: Nou meneer, hoe bent u daar aan gekomen dan?
Patient: Nou dokter, volgens mij van de wc-pot?
Dokter: .. Meneer dat kan niet, serious hoe bent u daar aan gekomen?
Patient: Nou dan gelooft u het toch niet!

[ Bericht 12% gewijzigd door 2L0w4Zer0 op 05-03-2005 17:53:49 ]
  zaterdag 5 maart 2005 @ 18:40:58 #6
116314 moses
met kracht vooruit
pi_25383772
Het is mogelijk, maar de kans is inderdaad niet groter dan dat een vliegtuig op je huis valt.
pi_25383918
Als het mogelijk is, waarom zou dan in de foldertjes staan van niet? En wat heeft de dokter ermee te maken hoe jij aan je SOA's komt?
Power perceived is power achieved.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 19:03:16 #8
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_25384135
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 18:50 schreef Modwire het volgende:
Als het mogelijk is, waarom zou dan in de foldertjes staan van niet? En wat heeft de dokter ermee te maken hoe jij aan je SOA's komt?
Euuh dokter ---> soa--> medische aandoening--> medicijnen --> eventueel op zoek naar medepartners die door jou ook een soa hebben opgelopen! Tis maar een gokje hoor
pi_25384243
Voor negen van de 10 soa's is het om te beginnen al onmogelijk, omdat het virussen zijn. Die kunnen niet blijven leven buiten het lichaam.

Daarnaast komen soa's voornamelijk van lichaamsstoffen als bloed, en sperma, en moeten ze voor besmetting in aanraking komen met de slijmvliezen van het lichaam of met een open wond. Ze gaan niet "lopen" ofzo, dat als er een bacterie (gonorroe bijv) op je billen komt, die uit zichzelf zijn weg zoekt naar je anus of het binnenwerk van je snikkel. Ik weet niet hóé jij op de wc zit, maar er is geen enkele houding te bedenken waarop je slijmvliezen in contact komen met de wc om te beginnen...

Samengevat: onmogelijk, tenzij je bedenkt de plee te gaan schoonlikken, en zelfs dán is het nog errug knap...
  zaterdag 5 maart 2005 @ 19:17:18 #10
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_25384366
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 19:08 schreef innovative het volgende:
Voor negen van de 10 soa's is het om te beginnen al onmogelijk, omdat het virussen zijn. Die kunnen niet blijven leven buiten het lichaam.

Daarnaast komen soa's voornamelijk van lichaamsstoffen als bloed, en sperma, en moeten ze voor besmetting in aanraking komen met de slijmvliezen van het lichaam of met een open wond. Ze gaan niet "lopen" ofzo, dat als er een bacterie (gonorroe bijv) op je billen komt, die uit zichzelf zijn weg zoekt naar je anus of het binnenwerk van je snikkel. Ik weet niet hóé jij op de wc zit, maar er is geen enkele houding te bedenken waarop je slijmvliezen in contact komen met de wc om te beginnen...

Samengevat: onmogelijk, tenzij je bedenkt de plee te gaan schoonlikken, en zelfs dán is het nog errug knap...
Nou, je kan toch met je penis per ongeluk de rand van de binnenkant van de wc-pot raken. Als precies op die plek iemand met een genitale wrat of een druiper nou ook contact heeft gehad met de wc-pot?
  zaterdag 5 maart 2005 @ 19:28:27 #11
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_25384554
Waarom niet,het is een naar idee maar volgens mij wel mogelijk!
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  zaterdag 5 maart 2005 @ 20:23:03 #12
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_25385480
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 19:28 schreef ikookhier het volgende:
Waarom niet,het is een naar idee maar volgens mij wel mogelijk!
Schurft en schaamluis kun je via een wc-pot krijgen.
Zie verder de post van Innovative, herpes kun je wel krijgen via een "besmet glas" of zoenen, die kans is veel en veel groter dan dat je het via de wc-pot krijgt..
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_25395757
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 19:17 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Nou, je kan toch met je penis per ongeluk de rand van de binnenkant van de wc-pot raken. Als precies op die plek iemand met een genitale wrat of een druiper nou ook contact heeft gehad met de wc-pot?
Dan moet je met de ingang van je penis een beetje binnenste buiten gekeerd (contact met de slijmvliezen) precies op een nog vochtig plekje komen waar zich afscheiding, bloed of sperma bevindt van die persoon. Urine brengt geen soa's over. Weet niet hoe vaak jij je penis binnenstebuiten keert om er mee over onbestemde vochtplekken te wrijven, maar ik ken niet veel mannen die het als hobby hebben.

De enige "soa's" die zonder contact van lichaamssappen en bloedbaan/slijmvliezen worden overgedragen zijn schurft, genitale wratten en schaamluis. Schaamluis is niet echt een soa, het is dan wel seksueel overdraagbaar, maar kan ook overspringen door bijvoorbeeld samen in een bed slapen oid. Ook schurft is niet direct een soa, aangezien dit wordt overgedragen door een parasiet die wederom ook op andere wijzes kan worden overgedragen, bijvoorbeeld door het naast elkaar hangen van jassen. Schurft en schaamluis zijn dan ook niet de soa's waar huisartsen over praten als ze het over "niet overdraagbaar via de wc" hebben. Genitale wratten zijn een virus, virussen leven niet buiten het lichaam, dat krijg je alleen van huid op huid contact.

De enige bacteriele soa is gonorroe (althans, dat heb ik gevonden), maar zoals gezegd, bacterien gaan niet vanzelf aan de wandel, dus als die tegen je penis, billen, schaamhaar of wat ook aankomen, dan wordt je níét besmet. Je huid is namelijk het eerste barrieremiddel. Pas als er een vloeistof met de gonorroebacterie je lichaam binnen dringt via slijmvliezen of wondjes raak je besmet. Dit gebeurt niet via de wc, zoals boven gezegd...
  zondag 6 maart 2005 @ 14:06:31 #14
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_25395834
quote:
Op zondag 6 maart 2005 14:01 schreef innovative het volgende:

De enige bacteriele soa is gonorroe
Syfilus en chlamydia ook.

www.soa.nl
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zondag 6 maart 2005 @ 14:26:12 #15
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_25395933
quote:
Op zondag 6 maart 2005 14:01 schreef innovative het volgende:

[..]

Dan moet je met de ingang van je penis een beetje binnenste buiten gekeerd (contact met de slijmvliezen) precies op een nog vochtig plekje komen waar zich afscheiding, bloed of sperma bevindt van die persoon. Urine brengt geen soa's over. Weet niet hoe vaak jij je penis binnenstebuiten keert om er mee over onbestemde vochtplekken te wrijven, maar ik ken niet veel mannen die het als hobby hebben.

De enige "soa's" die zonder contact van lichaamssappen en bloedbaan/slijmvliezen worden overgedragen zijn schurft, genitale wratten en schaamluis. Schaamluis is niet echt een soa, het is dan wel seksueel overdraagbaar, maar kan ook overspringen door bijvoorbeeld samen in een bed slapen oid. Ook schurft is niet direct een soa, aangezien dit wordt overgedragen door een parasiet die wederom ook op andere wijzes kan worden overgedragen, bijvoorbeeld door het naast elkaar hangen van jassen. Schurft en schaamluis zijn dan ook niet de soa's waar huisartsen over praten als ze het over "niet overdraagbaar via de wc" hebben. Genitale wratten zijn een virus, virussen leven niet buiten het lichaam, dat krijg je alleen van huid op huid contact.

De enige bacteriele soa is gonorroe (althans, dat heb ik gevonden), maar zoals gezegd, bacterien gaan niet vanzelf aan de wandel, dus als die tegen je penis, billen, schaamhaar of wat ook aankomen, dan wordt je níét besmet. Je huid is namelijk het eerste barrieremiddel. Pas als er een vloeistof met de gonorroebacterie je lichaam binnen dringt via slijmvliezen of wondjes raak je besmet. Dit gebeurt niet via de wc, zoals boven gezegd...
Het was ook maar een gedachtspeling van mij, omdat de eikel immers ook een slijmvlies is en deze incontact met de wc-pot kan komen.
pi_25400218
quote:
Op zondag 6 maart 2005 14:06 schreef Tarak het volgende:

[..]

Syfilus en chlamydia ook.

www.soa.nl
zo zie je maar weer, vertrouw nooit op internet.. Ben een site tegengekomen van de ggd waar stond dat chlamydia een virus was... Vrij slordig wel...
  zondag 6 maart 2005 @ 19:33:38 #17
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25400303
Toch wel interesting, ik las op een ander forum iets over Chlamydia, dat het veel besmettelijker zou zijn dan altijd gedacht, en dat het ten eerste ook kan worden overgebracht als je mét condoom vrijt, maar ten tweede ook door handdoeken of in de sauna. Nu lijkt me dat laatste ontzettend stug omdat, zoals ook Innovative zegt, deze bacteriele soa via slijmvliezen en/of wondjes wordt overgebracht. Maar degene die het beweerde was dus wel arts en ze verwees naar een artikel in the Lancet (die ik zelf niet kan opvragen). Griezelig idee, maar nou ook weer niet iets om paranoide van te worden. De meeste mensen delen doorgaans geen handdoeken en de saunagangers zitten veelal op een handdoekje. En de kans dat de bacterie zich op of aan een toilet bevindt lijkt me al helemaal miniem. Maar als je toch bang bent, dan doe je je behoefte toch gewoon thuis?
  zondag 6 maart 2005 @ 23:03:30 #18
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_25403427
quote:
Op zondag 6 maart 2005 19:33 schreef Aventura het volgende:
Toch wel interesting, ik las op een ander forum iets over Chlamydia, dat het veel besmettelijker zou zijn dan altijd gedacht, en dat het ten eerste ook kan worden overgebracht als je mét condoom vrijt, maar ten tweede ook door handdoeken of in de sauna. Nu lijkt me dat laatste ontzettend stug omdat, zoals ook Innovative zegt, deze bacteriele soa via slijmvliezen en/of wondjes wordt overgebracht. Maar degene die het beweerde was dus wel arts en ze verwees naar een artikel in the Lancet (die ik zelf niet kan opvragen). Griezelig idee, maar nou ook weer niet iets om paranoide van te worden. De meeste mensen delen doorgaans geen handdoeken en de saunagangers zitten veelal op een handdoekje. En de kans dat de bacterie zich op of aan een toilet bevindt lijkt me al helemaal miniem. Maar als je toch bang bent, dan doe je je behoefte toch gewoon thuis?
Nou ja, ik ben er niet echt bang voor, schijten doe ik toch hoofdzakelijk thuis en pissen doe ik altijd staand. En op me werk weet ik precies de schoonste wc's te vinden..
pi_25403634
quote:
Op zondag 6 maart 2005 14:26 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Het was ook maar een gedachtspeling van mij, omdat de eikel immers ook een slijmvlies is en deze incontact met de wc-pot kan komen.
De eikel is geen slijmvlies, gewoon een wat gevoeliger huidje.
  zondag 6 maart 2005 @ 23:34:04 #20
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_25404025
quote:
Op zondag 6 maart 2005 23:15 schreef frenkck het volgende:

[..]

De eikel is geen slijmvlies, gewoon een wat gevoeliger huidje.
Ik lees toch anders hele andere dingen:

http://www.sensoa.be/
http://www.besnijdenisinfo.nl/alternatieven.html
http://www.pinknijmegen.n(...)sex/trichomonas.html

pi_25432976
Nou ik weet niet wat het is, maar ik heb wel van veel vrouwen gehoord dat hun schimmelinfectie de kop op steekt als ze in een trein (type transsiberische express dan he, niet een intercity) naar de wc gaan. Dus volgens mij kan het wel via de wc worden overgedragen
  woensdag 9 maart 2005 @ 01:44:30 #22
91546 LekkerVaag
Hoezo arrogant?
pi_25435348
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 19:17 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:

[..]

Het virus kan niet overleven buiten het lichaam.. althans niet in de buitenlucht. Zelfde geld voor het AIDS virus. Zodra dat virus in aanraking komt met de buitenlucht is deze in notime ge-elimineerd... geen zorgen over maken dus Ik snap je redenatie maar de kans is zoooooo klein, gewoon te verwaarlozen.
Men zegt vaak dat de wereld niet om geld draait maar om liefde. Het is mij helaas nog niet gelukt een auto te krijgen door een kus te geven aan de verkoper!
je avatar vroeg om een wachtwoord en is verwijderd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')