abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25423524
Als je als vrouw lekker wilt knuffelen met een man, lekker alles wilt doen met een man, zonder dat het je vriend is, denkt die man vaak dat je iets in hem ziet (zou ik ook doen). Wat is er anders zo speciaal aan om juist wel jou vriend te zijn? Alleen het zoenen en de sex? Want de rest doe je blijkbaar ook gewoon met normale mannelijke vrienden. Dus tja, je moet er maar mee leren leven, dat wanneer je een man het gevoel van intimiteit geeft dat die vaak denkt dat je hem leuk vindt.. Opzich best logisch toch?
  dinsdag 8 maart 2005 @ 10:24:08 #102
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_25423602
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 10:18 schreef inXs het volgende:
Als je als vrouw lekker wilt knuffelen met een man, lekker alles wilt doen met een man, zonder dat het je vriend is, denkt die man vaak dat je iets in hem ziet (zou ik ook doen). Wat is er anders zo speciaal aan om juist wel jou vriend te zijn? Alleen het zoenen en de sex? Want de rest doe je blijkbaar ook gewoon met normale mannelijke vrienden. Dus tja, je moet er maar mee leren leven, dat wanneer je een man het gevoel van intimiteit geeft dat die vaak denkt dat je hem leuk vindt.. Opzich best logisch toch?
Vrij logisch... maar toch vind ik het jammer. Helemaal als je bekijkt dat we er veel over gepraat hebben, over vriendschappen tussen man en vrouw. We waren gewoon erg close, gaven veel om elkaar, en uitten dat op die manier.
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_25423632
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 00:49 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

En jullie doen ook regelmatig samen dingen met z'n 2en? Of meer in een vriendengroep oid?
Wanneer ik afspreek met iemand van het andere geslacht dan is dat nagenoeg altijd uitsluitend met diegene
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:26:38 #104
99533 zurekop
ye see house is a feelin'
pi_25424477
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 10:24 schreef Shreever het volgende:
Vrij logisch... maar toch vind ik het jammer. Helemaal als je bekijkt dat we er veel over gepraat hebben, over vriendschappen tussen man en vrouw. We waren gewoon erg close, gaven veel om elkaar, en uitten dat op die manier.
misschien kunnen vrouwen lichamelijkheden (zoals aanraken, tegen iemand aanliggen etc) beter
scheiden van liefde/verliefdheid dan mannen?
(per slot van rekening zie je vrouwen/vriendinnen ook wel eens aan elkaar zitten,
terwijl dat bij jongens echt niet kan (behalve een groeps-stoeipartij of een vrienschappelijke
tik op de schouder)
pi_25424590
quote:
Op maandag 7 maart 2005 18:58 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Nou, dan mag je dus niet mee, opgelost slotje

trouwens wel suf van je die dingen kan je verwachten/zien aankomen.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:35:03 #106
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_25424601
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 11:26 schreef zurekop het volgende:

[..]

misschien kunnen vrouwen lichamelijkheden (zoals aanraken, tegen iemand aanliggen etc) beter
scheiden van liefde/verliefdheid dan mannen?
(per slot van rekening zie je vrouwen/vriendinnen ook wel eens aan elkaar zitten,
terwijl dat bij jongens echt niet kan (behalve een groeps-stoeipartij of een vrienschappelijke
tik op de schouder)
Dat is het denk ik. Want als ik kijk hoe ik met een hele goede vriend omga, verschilt niet veel (of eigenlijk helemaal niks) met hoe ik met een hele goede vriendin omga.
pi_25424681
Mannen willen uiteindelijk áltijd neuken..
pi_25424912
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 11:41 schreef TGT het volgende:
Mannen willen uiteindelijk áltijd neuken..
Ja, dat denk ik ook, iig wel de mannen die je dus heel dichtbij staan, waar je vaak alleen mee afspreekt, op de bank (tegen elkaar aan) een film mee kijkt.

Ik denk dat het wel kan met de mannen die in een vriendengroep van je zitten, en die je dus wel regelmatig ziet, maar niet alleen.
And the druids turn to stone...
  dinsdag 8 maart 2005 @ 12:44:42 #109
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25425482
Interessant topic, dit. Ik kan zelf nooit zo goed met vrouwen overweg, dus ik ga meer met mannen om ipv met vrouwen. Maar het gebeurt mij dus ook regelmatig dat ik mannen het verkeerde idee geef, of dat ik zelf dus meer ga voelen. Ontzettend irritant, en vooral als je mensen nog niet zo goed kent, betekent het vaak een hele rare draai aan je vriendschap, die soms ook gewoon helemaal over is.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 12:50:23 #110
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_25425557
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 12:44 schreef Christine het volgende:
Interessant topic, dit. Ik kan zelf nooit zo goed met vrouwen overweg, dus ik ga meer met mannen om ipv met vrouwen. Maar het gebeurt mij dus ook regelmatig dat ik mannen het verkeerde idee geef, of dat ik zelf dus meer ga voelen. Ontzettend irritant, en vooral als je mensen nog niet zo goed kent, betekent het vaak een hele rare draai aan je vriendschap, die soms ook gewoon helemaal over is.
Ik heb dus precies hetzelfde, ik geef ze blijkbaar ook het verkeerde gevoel,alleen ik heb zelf geen andere gevoelens voor die persoon behalve vriendschappelijke. Al is het bij mij vaak wel zo dat het iemand is die ik al heel lang ken en waar ik een hele goede band mee heb. Als het iemand was die ik nog niet zolang kende zou ik het minder erg vinden lijkt me.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 13:08:05 #111
80425 Muertez
met een z?
pi_25425748
Grappig dat zoveel vrouwen met de opmerking komen: ik geef ze 'blijkbaar' het verkeerde gevoel
dan hebben ze dus echt geen idee

Volgens mij zit het verschil hem in het feit hoe mannen met elkaar omgaan, samen op de bank een film kijken en een beetje ouwehouren met een biertje erbij is duidelijk iets voor een mannelijke vriendschap. Knuffelen of tegen elkaar aanliggen (of hem voor de grap in zijn kont knijpen) past gewoon niet in dit plaatje: ergo deze dingen passen voor het gevoel voor de man meer in een relatie (of wekken tenminste meer dan vriendschappelijke interesse op) dus als jij met je mannelijke vriend tegen elkaar aanligt op de bank dan is dat voor de meeste mannen gewoon een prikkel die meer dan vriendschappelijke interesse opwekt, simpel (of je moet wel heel erg een broer zus achtige verhoudgin hebben, en dan kan het nog gebeuren)

met andere woorden: een vriendschap met een vrouw is voor een man echt niet hetzelfde als een vriendschap met een andere man, dus is er gewoon meer kans dat er gevoelens bij komen kijken, simpel. Als je als vrouw je echt als een kerel zou gedragen is dit probleem zo voorbij
  dinsdag 8 maart 2005 @ 13:26:13 #112
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_25425997
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 12:50 schreef Shreever het volgende:
Ik heb dus precies hetzelfde, ik geef ze blijkbaar ook het verkeerde gevoel,alleen ik heb zelf geen andere gevoelens voor die persoon behalve vriendschappelijke. Al is het bij mij vaak wel zo dat het iemand is die ik al heel lang ken en waar ik een hele goede band mee heb. Als het iemand was die ik nog niet zolang kende zou ik het minder erg vinden lijkt me.
Daar heb je op zich wel een punt, maar het is best lastig om vrienschappen op te bouwen als het al snel die richting op gaat. En aangezien ik niet zoveel vrienden heb, is het vaak toch nog een beetje aftasten.

Misschien heeft het ook te maken met een bepaalde klik die nodig is om vrienden te worden. Ik ken genoeg mensen met wie ik wel overweg kan, maar met wie ik niet uren hoef te gaan zitten babbelen. En er zijn ook mensen met wie het meteen ontzettend goed klikt, en dat zijn dan vaak de mensen met wie ik uren kan zitten filosoferen over de zin van het leven, of uren mee kan ouwehoeren over helemaal niks. En dat zijn de types op wie ik ook verliefd zou kunnen worden.

Daarnaast stuur ik het misschien zelf ook wel in die richting, omdat ik nou eenmaal graag over seks praat.
pi_25432543
Wat Muertez zegt............Een man knuffelt niet met andere mannen, dus ik knuffel ook niet met een mannetjes-vriend met wie ik niks wil.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_25433846
Innig knuffelen met vrienden van het andere geslacht.
Zegt het misschien ook niet iets over je huidige toestand of je relatie met je partner. (als die er is) En is die er niet.. dat je er misschien naar verlangt ofzo?
Delivered without an information leaflet
pi_25434072
Volgens mij zegt het alleen dat je wilt knuffelen, maar het is een fout signaal naar mannetjes-vriendjes. Die denken dan dat je meer wilt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_25434154
ja, dat wel helaas. Maar ze zijn niet allemaal zo..... sommigen zijn homo
  woensdag 9 maart 2005 @ 00:29:39 #117
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25434183
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 00:28 schreef gekke_sandra het volgende:
ja, dat wel helaas. Maar ze zijn niet allemaal zo..... sommigen zijn homo
wat is er mis om het lekkerste op aarde te delen met 'gewoon een goede vriend'? wat stelt een wippie nou helemaal voor?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_25434199
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 00:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat is er mis om het lekkerste op aarde te delen met 'gewoon een goede vriend'? wat stelt een wippie nou helemaal voor?
Zeg je dat ook tegen je vriendin?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_25434210
Omdat ik dat niet wil delen met een goede vriend. Net zomin als met een goede vriendin.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_25434212
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 00:29 schreef zoalshetis het volgende:
wat is er mis om het lekkerste op aarde te delen met 'gewoon een goede vriend'?
Nou.. ik eet liever in mijn eentje mijn chocolade op
pi_25434225
Hmmm, chocola zou ik wel delen, hihihi.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_25434350
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 00:31 schreef krakkemieke het volgende:
Omdat ik dat niet wil delen met een goede vriend. Net zomin als met een goede vriendin.
Mijn beste vriend én mijn beste vriendin wilden allebei met me zoenen.....
En mijn beste vriend wilde ook wel meer dan zoenen.. maar mooi niet dat hij dat kreeg, stomme rockster. Ben te goed voor hem en die arrogante zak wist dat, heb ik hem dag 1 al duidelijk gemaakt, daarom was hij maar mijn beste vriend. En hij maar denken en hopen dat het hem zou lukken.. sukkel
pi_25434385
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 00:38 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Mijn beste vriend én mijn beste vriendin wilden allebei met me zoenen.....
En mijn beste vriend wilde ook wel meer dan zoenen.. maar mooi niet dat hij dat kreeg, stomme rockster. Ben te goed voor hem en die arrogante zak wist dat, heb ik hem dag 1 al duidelijk gemaakt, daarom was hij maar mijn beste vriend. En hij maar denken en hopen dat het hem zou lukken.. sukkel
Als jij zo over je beste vriend praat zul je wel een zielig sociaal leventje hebben
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 9 maart 2005 @ 00:40:07 #124
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25434386
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 00:30 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Zeg je dat ook tegen je vriendin?
wel tegen een vriendin die graag met mannen omgaat. hoezo eigenlijk, vond je het schokkend?
pi_25434398
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 00:32 schreef krakkemieke het volgende:
Hmmm, chocola zou ik wel delen, hihihi.....
Ik niet...

Hand over the chocolade.. and nobody gets hurt
  woensdag 9 maart 2005 @ 00:40:56 #126
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25434407
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 00:31 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Nou.. ik eet liever in mijn eentje mijn chocolade op
pi_25434409
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 00:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wel tegen een vriendin die graag met mannen omgaat. hoezo eigenlijk, vond je het schokkend?
Als jij wil dat je vriendin vaak buiten de deur neukt moet je dat zelf weten. Hopelijk komt ze mij een keer tegen dan.
pi_25434430
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 00:40 schreef American_Nightmare het volgende:
Als jij zo over je beste vriend praat zul je wel een zielig sociaal leventje hebben
Haha jij snapt duidelijk de relatie tussen mij en mijn beste vriend niet. Hij was nogal grof en vond het leuk om me dagelijks uit te schelden voor de grap. Net als zijn seksuele grapjes. Alleen waren dat stiekem geen grapjes, bleek later. Hij zei zelf toen ik hem in het begin afwees.. nou, wil je dan een seksrelatie? Toen ik dat ook niet wilde werd hij maar de welbekende beste vriend.
  woensdag 9 maart 2005 @ 00:43:20 #129
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25434454
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 00:41 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Als jij wil dat je vriendin vaak buiten de deur neukt moet je dat zelf weten. Hopelijk komt ze mij een keer tegen dan.
lol. wie weet. maar dit topic gaat dus over 'n vriendin. niet over mijn vriendin en niet over jouw vriendin.
pi_25434457
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 00:40 schreef American_Nightmare het volgende:
En ja, dat klopt heb nogal veel verkeerde mensen ontmoet in mijn leven. Maar daar ging het niet om!
pi_25434488
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 00:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Want, jij hebt te weinig/geen seks en bent wanhopig op zoek naar een potentiel slachtoffer?
  woensdag 9 maart 2005 @ 00:45:54 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25434513
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 00:44 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Want, jij hebt te weinig/geen seks en bent wanhopig op zoek naar een potentiel slachtoffer?
overigens had ik het ook nog eens over 'gewoon een goede vriend'
pi_25434522
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 00:44 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Niet weinig maar wel te weinig.
pi_25434581
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 00:45 schreef zoalshetis het volgende:
overigens had ik het ook nog eens over 'gewoon een goede vriend'
Ben je een kloon?
Volgens mij begrijp je mij niet helemaal... zelfs met gewoon een goede vriend wil ik mijn chocolade niet delen
pi_25434607
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 00:46 schreef American_Nightmare het volgende:
Niet weinig maar wel te weinig.
Wel meer mannen hebben daar last van. Weet je wat je dan moet doen, een vriendin zoeken die beter bij je past
  woensdag 9 maart 2005 @ 00:51:27 #136
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25434632
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 00:49 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Ben je een kloon?
Volgens mij begrijp je mij niet helemaal... zelfs met gewoon een goede vriend wil ik mijn chocolade niet delen
de grap was duidelijk. maar nu je zo doorgaat is het misschien toch tijd om in het grotechocolatopic te gaan posten.
pi_25434655
Seks is iets wat ik niet met jan en alleman heb. Dat hoort wel enigzins speciaal te zijn, daarom heb ik dat alleen met vriendjes. Seks met vrienden beinvloed je verstandhouding overigens heel erg, uiteindelijk is het niet meer wat het was in negatieve zin.
  woensdag 9 maart 2005 @ 00:56:08 #138
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25434701
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 00:52 schreef gekke_sandra het volgende:
Seks is iets wat ik niet met jan en alleman heb. Dat hoort wel enigzins speciaal te zijn, daarom heb ik dat alleen met vriendjes. Seks met vrienden beinvloed je verstandhouding overigens heel erg, uiteindelijk is het niet meer wat het was in negatieve zin.
hangt een beetje van de relatie af.
pi_25434749
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 00:56 schreef zoalshetis het volgende:
hangt een beetje van de relatie af.
Klopt, maar vaak krijgt 1 v/d 2 toch meer gevoelens.. en anders wel jaloerse trekjes als je je met een ander begeeft. Knap lastig wordt het dan.
  woensdag 9 maart 2005 @ 01:02:37 #140
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25434798
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 00:59 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Klopt, maar vaak krijgt 1 v/d 2 toch meer gevoelens.. en anders wel jaloerse trekjes als je je met een ander begeeft. Knap lastig wordt het dan.
ja dat bedoelde ik dus eigenlijk, dat voor mij een wippie niet zo gek veel uitmaakt, behalve dat het lekker is. ik denk dat ik ook niet zovaak jaloezie meemaak omdat je toch een beetje je mensen (vrouwen in dit geval) uitzoekt. als ik een vrouw in eerste instantie al niet aantrekkelijk vind, is de kans minimaal dat ik daar ook een goede relatie mee heb. dus is de kans des te groter dat ik ermee in bed duik. maar respect voor jouw keuzes.
pi_25434871
Ik heb alleen een wippie met mannen met wie ik geen relatie wil. Met mijn vrienden heb ik wat anders, daar wil ik geen sex mee.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  woensdag 9 maart 2005 @ 01:09:26 #142
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25434897
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 01:07 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb alleen een wippie met mannen met wie ik geen relatie wil. Met mijn vrienden heb ik wat anders, daar wil ik geen sex mee.
ook dat respecteer ik. ik heb dus alleen maar vrouwelijke vrienden om het wippie. wat ik al eerder zei, risken doe ik wel met mannen.
pi_25434951
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 01:02 schreef zoalshetis het volgende:
ja dat bedoelde ik dus eigenlijk, dat voor mij een wippie niet zo gek veel uitmaakt, behalve dat het lekker is. ik denk dat ik ook niet zovaak jaloezie meemaak omdat je toch een beetje je mensen (vrouwen in dit geval) uitzoekt. als ik een vrouw in eerste instantie al niet aantrekkelijk vind, is de kans minimaal dat ik daar ook een goede relatie mee heb. dus is de kans des te groter dat ik ermee in bed duik. maar respect voor jouw keuzes.
Dus daarom gaan mannen met lelijke vrouwen!
pi_25434991
Hmja. In het algemeen heb ik meer mannen- dan vrouwenvrienden. Maar dat is ook omdat ik geen signalen geef die ze verkeerd zouden begrijpen, denk ik.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_25435004
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 01:07 schreef krakkemieke het volgende:
Haha een wippie maarre zoalshetis

Je zegt net, dat als vrouwen lelijker zijn je minder snel een band hebt.. en dat dus sneller wipbuddy's zijn. Maar doet uiterlijk je dan niks? Als ik zonder gevoelens met iemand zoen e.d, dan moet het toch altijd wel een lekkerding zijn.. want dan gaat het me dus echt puur om het uiterlijk. Als ik geen gevoelens heb, moet dat er op zijn minst toch wel zijn.. Met een lelijke jongen, waar ik geen gevoelens voor heb.. pff daar kan ik echt niks mee.
pi_25435011
Sandra: je verwart lelijk met aantrekkelijk.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  woensdag 9 maart 2005 @ 01:17:56 #147
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25435027
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 01:12 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Dus daarom gaan mannen met lelijke vrouwen!
ik geef toe het stond er nogal moeilijk.
  woensdag 9 maart 2005 @ 01:18:57 #148
17979 MissMSX
Knightmare
pi_25435044
Kom net bij een mannelijke vriend vandaan en die relatie is echt puur platonisch
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_25435051
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 01:16 schreef krakkemieke het volgende:
Sandra: je verwart lelijk met aantrekkelijk.....
als ik een vrouw in eerste instantie al niet aantrekkelijk vind, is de kans minimaal dat ik daar ook een goede relatie mee heb. dus is de kans des te groter dat ik ermee in bed duik.
  woensdag 9 maart 2005 @ 01:20:25 #150
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25435068
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 01:16 schreef gekke_sandra het volgende:

[..]

Haha een wippie maarre zoalshetis

Je zegt net, dat als vrouwen lelijker zijn je minder snel een band hebt.. en dat dus sneller wipbuddy's zijn. Maar doet uiterlijk je dan niks? Als ik zonder gevoelens met iemand zoen e.d, dan moet het toch altijd wel een lekkerding zijn.. want dan gaat het me dus echt puur om het uiterlijk. Als je er geen gevoelens voor hebt, moet dat er op zijn minst toch wel zijn.. Met een lelijke jongen, waar ik geen gevoelens voor heb.. pff daar kan ik echt niks mee.
ik bedoelde dat de kans klein is dat ik een vriendschap met een onaantrekkelijke vrouw zou hebben en dus áls ik een vriendin heb dan is de kans groot dat ik met haar naar bed ga. overigens hoor je mij niet het woord lelijk in de mond nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')