Ik had vroegah ook magicquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:45 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Nerds zijn da bomb, die pikken onze vrouwen tenminste niet in, zoals die wannebe gasten die 50 uur bij de plaatselijke groentenboer uitgeven aan een tshirt die nie mooi is! Nee nerds zijn echte bikkels, die durfen tenminste die 50uur AHwerk bij de plaatselijke Magic winkel aan karton uit te geven!
Dat doet de TS ze niet na! Maw Nerds ownen die motherfuckin shizzle!![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:32 schreef Marruk het volgende:
Of als nerds een pak en een biertje in de klauwen hebben is ook altijd geinig.
Ziehier ts
[afbeelding]
Hmm ik ken mensen die dat spelen maar die zuipen zich de hele dag door klem, hebben lang haar en luisteren naar heavy metal ^_^ dus niet iedereen die dat doet is een nerdquote:Ze spelen het kaartspel 'magic', en gillen bij elke kaart "GOTCHAAAAAH!", "BLAM, KILL!!!" of "DIE, BITCH, DIE!!! WHEHEHEHHEH"
Ge-wel-digquote:
Nee, ik heb even een aantal jasjes van me gecontroleerd, en enkel een redelijk 80's jasje (is ook 2dehands) heeft een beetje schoudervulling, de rest nietquote:Op zondag 6 maart 2005 00:52 schreef Sessy het volgende:
nou volgens mij hebben alle pakken nog steeds gewoon schoudervullingen hoor. Alleen niet zo extreem als toen.
quote:
Toch wel sneuquote:internetten, is ook leuk als je een berichtje voor me achter laat.
en als iemand op mij gaat stemmen.
en hoop geen lager rot cijfer krijg ik weet niet wie dat flikt een lage cijfer maar ben er niet meer eens.
Best wel lullig eigenlijk, ze zal al niet een te groot zelfvertrouwen hebben..quote:
Jullie denken toch niet dat ik haar uitlach he ?quote:Op zondag 6 maart 2005 03:54 schreef Roi het volgende:
[..]
Best wel lullig eigenlijk, ze zal al niet een te groot zelfvertrouwen hebben..
Nee, het is geen toppertje ofzo en zowieso triest van iemand om überhaupt op een dergelijke manier te reageren in iemands gastenboek op een site ala sugababes. Maar ik denk wel dat die Young*Hopeless in de kroeg goed te pruimen is. Let wel: reden tot arrogantie heeft ze niet, tenzij ze teveel geld heeftquote:Op zondag 6 maart 2005 03:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zij noemt haar ook lelijk : http://www.sugababes.nl/Young*Hopeless
Nou ik vind haar nou ook niet echt heel knap hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |