op pagina 6 van het vorige topic heb ik gister pas foto's gezetquote:[b]Op zaterdag 5 maart 2005 16:51
Ps stiekem nog een leuke jordy foto om te showen?! Ik vind m zo'n lief mannetje!
Ahhhhquote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:06 schreef Githa het volgende:
op pagina 6 van het vorige topic heb ik gister pas foto's gezetkweet niet of je ze hebt gezien?
Wat wordt Norah groot zegquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:34 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Gooide de laatste dicht
Mijn reactie : Kids fototopic deel 41
jaja, leuk smoesje hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:00 schreef Rewimo het volgende:
(De scheve zijn door Christan persoonlijk gemaakt)
Ik heb getuigenquote:
qltel heeft het voor me gedaan, ik weet dat natuurlijk welquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:55 schreef daniman het volgende:
swah het kan wel.. alleen Rewimo, volgende keer even een link naar de html die erbij zat... das makkelijker dan dat je op elke link naar de foto moet klikkenMaar goed, dat weet je natuurlijk zelf ook wel
Kan ik hier niet, Jessie. Ik zit weliswaar op een eigen comp maar da's meteen ook de server, en ik kan mijn foto's hier niet op bekijken.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:42 schreef jessie het volgende:
Rewimo je moet ze toch eens gewoon hier plaartsen dat is veel makkelijker kijken!!! Maar leuk zijn ze wel jullie foto's!!! Die 2 hebben elkaar wel gevonden geloof ik
Noah en Dylan kleine schatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |