En mijn vraagquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:00 schreef babette21 het volgende:
valt 't jullie ook op dat Sven mijn vraag ontwijkt?!?!?
Ja, maar 24/7 gaat dat wel vervelen hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Geef toe. Door mij word je gewoon vrolijk
Och, dat weet ik niet precies. Na Sydney ga ik naar Cairns en tegen die tijd kom ik jullie kant wel weer eens opquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hoe lang blijf je daar eigenlijk nog? Je bent al een tijdje weg toch?![]()
3,42857???quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar 24/7 gaat dat wel vervelen hoor..
er zit echt geen logica in jouw reisschema he?!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:02 schreef Svensational het volgende:
Och, dat weet ik niet precies. Na Sydney ga ik naar Cairns en tegen die tijd kom ik jullie kant wel weer eens op
Mijnes is inmiddels beantwoordquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja jouw vraag ook....
maar mijn vraag was [inhoudelijk gezien] beter....![]()
Sorry, welke vraag??quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:00 schreef babette21 het volgende:
valt 't jullie ook op dat Sven mijn vraag ontwijkt?!?!?
Wat je vond van het verstoorde klimaat in de huidige, vaderlandse maatschappij wat betreft de ietwat moeilijke verhoudingen tussen de Marokkanen enerzijds en de autochtonen anderzijds.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:52 schreef babette21 het volgende:
Surfers...
je zit daar dus al 4 maanden en je hebt nog niet geslet?! hm had je net zo goed thuis kunnen blijven![]()
de 'op-wie-lijk-je-het-meest'-test?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb je de r&wl test gedaan, op de site?!
I know.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:06 schreef babette21 het volgende:
He Beev, wist je al dat Hind in Scheveningen komt [stomme vraag]?!
als je erheen gaat moet je 't ff zeggen, dan ga ik naar je zwaaien
uiteraardquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:07 schreef Airelle het volgende:
de 'op-wie-lijk-je-het-meest'-test?
nee... jij wel?
Je moet je lul ook niet in het putje steken, hè?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:09 schreef bar_rel het volgende:
Tering dat was me nog eens een geile douche![]()
Was je nat?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:09 schreef bar_rel het volgende:
Tering dat was me nog eens een geile douche![]()
Tuurlijk antwoord ik jouquote:
Moohh dat jij nou geil bentquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Was je nat?![]()
En zoja, heb je foto's gemaakt?
ik wacht ff op jouw uitslag.....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:11 schreef Airelle het volgende:
ga ik nu even doen.
ik denk trouwens dat jij het meeste op Babette lijkt.
cynisme enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |