Uhm nou die puntjes over structuur en tonen van emoties kloppen als een bus.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
en, klopt 't een beetje?!
ik had vorige keer 7-3-3-7 en leek dus én op Babette én op Robin
nu heb ik 6-5-3-7 en zou ik dus 't meest op Robin lijken:
Een echte Robin! Je bent een echte levensgenieter. Je bent avontuurlijk en impulsief. Je houdt je liever niet te veel bezig met de serieuze zaken in het leven. Je bent goed in staat om te relativeren. Af en toe heb je weinig oog voor de problemen van anderen, daar zou je best wat meer aandacht voor mogen hebben zo nu en dan. Maar mensen hebben je graag als vriendin omdat je altijd in bent voor iets nieuws en gezellig bent. Soms raak je een tikkeltje teleurgesteld in het leven en dan kun je sarcastisch reageren. Daar is niets mis mee, als je het maar niet overdrijft. Maar in jouw leven ontbreekt het zonnetje toch nooit echt lang!
't klopt grotendeels, aangevuld door wat Babette-puntjes...
voor de duidelijkheid heb ik "mezelf" even in 't vet gezet...![]()
na al dit psychologisch gelul heb ik ernstig behoefte aan 'n sigaret... beetje jammer dat ik [een soort van] gestopt ben...

quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:29 schreef Bupatih het volgende:
Oké, mensen. Ik ben Bupatih, mijn tijd zit erop!!![]()

quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:29 schreef Bupatih het volgende:
Oké, mensen. Ik ben Bupatih, mijn tijd zit erop!!![]()

Insinueer je nu dat ik lelijk ben?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat zeggen lelijke mensen [ook] altijd.....![]()

Ik heb het één keer gezien en toen werd die Catherina door twee mannen geneukt. Ofzo.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
nou dan moet je de serie maar gaan volgen.

knap eigenlijk he: een cynistische levensgenieter....quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:29 schreef Airelle het volgende:
Uhm nou die puntjes over structuur en tonen van emoties kloppen als een bus.
Jij bent dus half Robin half Babette.
Als je helemaal een Babette zou zijn, zou je natuurlijk de hele dag doorpaffen.

Ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
knap eigenlijk he: een cynistische levensgenieter....
tja paffen doen ze allemaal als 'n schoorsteen [en normaal deed ik op zondagavond gezellig mee]
maar deze Babette paft nu alleen nog maar in de kroeg![]()

quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:32 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb het één keer gezien en toen werd die Catherina door twee mannen geneukt. Ofzo.![]()

he bahquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:32 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb het één keer gezien en toen werd die Catherina door twee mannen geneukt. Ofzo.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |