laat maar.. uit een ander topicquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:47 schreef sugarJay het volgende:
hoieen aantal jaren terug heb ik op tv voor het eerst zero 7 gehoord en gezien.. in de clip zit de zangeres (een blonde dame in een jurk met blote voeten) achter een piano en gedurende de clip 'transformeert' die piano.. er komt een soort van mechaniek uit en zo.. mijn vraag is.. wat is de titel van dat nummer? ik ben op zoek naar die clip maar kan hem nergens vinden
![]()
overigens weet ik niet zeker of het zero 7 was maar ik denk van wel.. en de zangeres zou sia furler kunnen zijn maar dat weet ik ook niet.. ik herinner me alles van die clip behalve de titel.
sorry ik dacht echt dat het zero 7 wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:08 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
Ik denk dat je Hayling van FC Kahuna bedoelt:
http://www.youtube.com/watch?v=ftQfxoAOZII
Ze zingt het vreselijk overdreven.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:42 schreef eer-ik het volgende:
http://youtube.com/watch?v=V5Q5HEtyYQg
Ik had stiekem niet verwacht dat het live ook nog zo fatsoenlijk zou klinken...
uhuh, maar om een of andere reden had ik niet verwacht dat haar stem zo zou klinken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze zingt het vreselijk overdreven.
Wel heerlijk zoals ze samen you sa-haaave me zingen.
bonoboquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:30 schreef PDOA het volgende:
Het is wel goed geproduceerd, maar op de één of andere manier pakt dit me totaal niet. Dan zet ik liever Thievery Corporation of Bonobo op.
Ik maak dan ook geen vergelijking.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bonobo
Niet helemaal te vergelijken vind ik trouwens.
Bonobo is imo wel een stuk drukker dan zero 7...
Ook op bittorrent te vinden in goede kwaliteit.quote:Listen to 'Yeah Ghost' online now!
Back to listing
Tue 22 Sep 2009 | Views: 1582 | Comments: 1
We're pleased to announce that you can listen to the new album 'Yeah Ghost' in full on a number of sites to suit all online tastes!
You can now listen to the album in full on the following sites:
Myspace - www.myspace.com/zero7official
Facebook - www.facebook.com/zero7 (Click on the music tab)
iLike - www.ilike.com/artist/Zero+7
On Last.FM
We7 - www.we7.com/#/album/Yeah-Ghost-Standard-DMD-Album-!albumId=392353&play=true
Spotify Premium
Ik mis die relaxedheid, ik vind het iets te zoet allemaal.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:18 schreef crossover het volgende:
Wauw. Leuke plaat, na de eerste keer luisteren al onder de indruk.
Klinkt prettig en afwisselend, toch vertrouwd Zero 7
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |