quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:12 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs....ga deel 3 nou niet hypen. Dan moet ik hem ook halen!
Al heb ik net een filmpje van IGN gedownload, en de eerste missie ziet er niet echt vernieuwend uit. Wat nieuwe moves maar that's it.![]()
Brothers in Arms moet ik ook gamenWel de gewone versie. Vindt de LE niet bijzonder genoeg.
Ga je MGS3 nog halen eigenlijk?
Ik deel gewoon graag mijn liefde voor gamesquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:14 schreef O-Ren het volgende:
goedenavond gijsjes.......
het sneeuwt weer heerlijk
Zo mooi joh
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
IK moet straks nog naar huis door dat tering weer..
Maar mooi is het wel ja!!
Leuk manquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij is zeven euro duurder.... ik had niet goed gekekenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:53 schreef Bastard het volgende:
Ik zie dat spel niet voor 45 euro bij play hoor
Ja heeeerlijk he... er ligt hier ook een flink pak... morgen buiten spelenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:14 schreef O-Ren het volgende:
goedenavond gijsjes.......
het sneeuwt weer heerlijk
Zo mooi joh
Liefje !quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja dat vinden lukte ook wel, de prijs alleen niet, dacht dat ik verkeerd zocht ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij is zeven euro duurder.... ik had niet goed gekekenMaar zo moeilijk vinden is het niet hoor
![]()
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=XBOX&title=572620
Ik keek net met mijn domme hoofd bij PC... daar is die wel 45quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat vinden lukte ook wel, de prijs alleen niet, dacht dat ik verkeerd zocht ofzo
Dat zal wel gebeuren jaquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Leuk manBeetje glijden, handremmetje zo.. lachen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Liefje !Vanavond de Stonetalon Mountains in
?
Is geloof ik weer 5 cm gevallenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat zal wel gebeuren ja...
De straat is weer helemaal wit hier..
Spekglad volgens mij ....
Voor mij ook, en de gameplay. Een tactische shooter waarbij je, in tegenstelling tot FSW, zelf kunt meeschieten!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:44 schreef Bastard het volgende:
Tis het tijdperk vooral wat het me doet.. daarom wil ik m spelen
Wat een set films ook weerquote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:46 schreef Bastard het volgende:
He lekker vandaag de SE gekocht van pulp fiction.. heb de oude versie wel zonder ondertiteling, maar deze is toch leuker.
Once upon a time in the west SE en Clockwork orange, nooit gezien maar schijnt erg cool te zijn.
Geweldige film inderdaad. Dat eerste kwartier.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:32 schreef Chocobo het volgende:
Once upon a time in the West,.........wat een western !!
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geweldige film inderdaad. Dat eerste kwartier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ff kijken.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:50 schreef Chocobo het volgende:
Nou een klein hypje dan.... dit is een coole movie van BiA
Maps & Missions Commentary (02/25/2005)
http://media.xbox.ign.com/media/676/676367/vids_1.html
[afbeelding]
S.King verfilming toch? Heb de film nooit gezien, wel het boek gelezen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:28 schreef Chocobo het volgende:
En over 'Stand be me' ga ik het niet eens hebben.... geniaal
U is correctquote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
S.King verfilming toch? Heb de film nooit gezien, wel het boek gelezen.![]()
Dat denk ik niet, ik moet wel weten of ze surpressed of niet zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:08 schreef Bastard het volgende:
Maar die rooie stippen (die verraden waar de vijand zit) die ga ik uit zetten, moet iets realitscher
Spel schijnt goed pittig te zijn dus dat moet ik nog maar even bekijkenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:08 schreef Bastard het volgende:
Maar die rooie stippen (die verraden waar de vijand zit) die ga ik uit zetten, moet iets realitscher
Lieeeeeeeeeeeeeeeeefquote:
Nou, boek is een groot woord... Heet trouwens 'The body'quote:Op zaterdag 5 maart 2005 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
S.King verfilming toch? Heb de film nooit gezien, wel het boek gelezen.![]()
Klopt, is een verzameling korte verhalen; 4 seasons. Apt Pupil en Reta Hayworth and the Shawshank Redemption staan er ook in.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:01 schreef ChOas het volgende:
Nou, boek is een groot woord... Heet trouwens 'The body'
The Breathing Method heerst juist!, vooral omdat het een verhaal is wat in die Gentlemen's club wordt verteld... en dat gebouw komt veel vaker voor in boeke van King... is ook een beetje rare tent.. je komt alleen binnen op uitnodiging, moet een verhaal vertellen, alles is gratis, en de Butler werkt er al 10000 jaar, en wordt niet ouder...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klopt, is een verzameling korte verhalen; 4 seasons. Apt Pupil en Reta Hayworth and the Shawshank Redemption staan er ook in.Alleen laatste verhaal, The Breathing Method, was beetje zwak.
Sfeer in die club was inderdaad goed neergezet, Ik wist niet dat het in meerdere boeken voorkwam? Ik moet binnenkort eens met de Dark Tower reeks beginnen, schijnt ook veel raakvlakken met andere boeken van King te hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:11 schreef ChOas het volgende:
The Breathing Method heerst juist!, vooral omdat het een verhaal is wat in die Gentlemen's club wordt verteld... en dat gebouw komt veel vaker voor in boeke van King... is ook een beetje rare tent.. je komt alleen binnen op uitnodiging, moet een verhaal vertellen, alles is gratis, en de Butler werkt er al 10000 jaar, en wordt niet ouder...
En... (als ik me goed herinner)
"Are there many rooms upstairs ?"
Butler: Many rooms, sir. You wouldn't believe how many
Zo'n spooky twilight zone plaats... Heerlijk!!
Alles goed met de oogjens ?
Nee die heb ik vanacht niet gekeken, kijk straks wel herhaling. Morgen wel vroeg op voor de race trouwens.. 0400 is de startquote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:52 schreef Magneet het volgende:
[..]
`
eerste was vannacht om 0300 jatweede is komende nact om 00.01
jupquote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee die heb ik vanacht niet gekeken, kijk straks wel herhaling. Morgen wel vroeg op voor de race trouwens.. 0400 is de start
Nee, had ik ook wel zin in ,.. maar ben gaan gamen.. straksjes de dominee kijken.. ben benieuwd.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:17 schreef Chocobo het volgende:
Ga je vanavond Once upon kijken B. ?
Was mijn bedoeling ook maar ik ga niet nu slapen en over 2,5 uur er weer uitquote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee die heb ik vanacht niet gekeken, kijk straks wel herhaling. Morgen wel vroeg op voor de race trouwens.. 0400 is de start
Dan had je maar op tijd moeten gaan slapen he..quote:Op zondag 6 maart 2005 01:40 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Was mijn bedoeling ook maar ik ga niet nu slapen en over 2,5 uur er weer uit
was gisteren ook al 4.00 uur voor we naar bed gingen. Ik word oud zeg, kan er niet meer tegen![]()
Morgen pikquote:Op zondag 6 maart 2005 08:45 schreef Bastard het volgende:
nee?
Ja, de uitslag op zich wel.. maar de race zelf vond ik niet echt spannend.quote:
Wat een grote vent al zeg!!!quote:Op zondag 6 maart 2005 18:31 schreef Quinny het volgende:
Sneeuw is cooooooooollllllll
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jah, das waar. Paar leuke acties gezien. Maar beloofd wat voor de rest van het seizoen hopelijkquote:Op zondag 6 maart 2005 17:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, de uitslag op zich wel.. maar de race zelf vond ik niet echt spannend.
Geweldige foto'squote:Op zondag 6 maart 2005 18:31 schreef Quinny het volgende:
Sneeuw is cooooooooollllllll
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gijsssssssssssssssssssss...alles lekker?quote:
quote:Op maandag 7 maart 2005 07:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Naja, niemand weer. Iedereen vrij ?![]()
Hou op. Net anderhalve week vrij gehad en nu moet ik weer beginnen. Geen zin....quote:Op maandag 7 maart 2005 08:59 schreef Chocobo het volgende:
Ik kan gewoon niet starten.... wat een dag
quote:
Maandag....quote:Op maandag 7 maart 2005 08:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsssssssssssssssssssss...alles lekker?
Maandag![]()
Eindbaas en einde waren erg cool vond ikquote:Op maandag 7 maart 2005 09:10 schreef Strolie75 het volgende:
Gister trouwens RE4 uitgespeeld.Was een beetje blijven liggen door WoW.
![]()
Zoals altijd weer veels te voorzichtig gedaan. Ik had bij de eindbaas 6 full health dingen en 60 magnum kogels.![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 09:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..].... Neeeeeeeee?
......................................
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.......................................
quote:Op maandag 7 maart 2005 09:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Maandag........ ik heb zzzooooo geen zin vandaag... moest nog om 07.00 uur beginnen ook..
Die foto's van Daan gijsquote:Op maandag 7 maart 2005 09:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eindbaas en einde waren erg cool vond ikRE5 bevestigd ook van de week
He heeeerlijk !
Hoest daar op je werk pik??quote:
Ja geweldig hequote:
Bomathequote:Op maandag 7 maart 2005 09:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Hoest daar op je werk pik??![]()
naar je zin??
Heerlijkquote:Op maandag 7 maart 2005 09:13 schreef Chocobo het volgende:
Eindbaas en einde waren erg cool vond ikRE5 bevestigd ook van de week
He heeeerlijk !
Wat een respect gijsquote:
Ik geloof je niet....quote:
WHAHAHAHAHAquote:Op maandag 7 maart 2005 09:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik geloof je niet....
Of... ik wil je niet geloven![]()
Op het werk betaald poepen is lekkerder hoor.quote:Op maandag 7 maart 2005 09:20 schreef mr_Brown het volgende:
dus ja, ik sta nog heeeeerlijk in mijn slaappak en ga zo ff lekker uitgebreid poepen hierniks is zo lekker als thuis poepen
Thuis betaald poepen lijkt me beter !quote:Op maandag 7 maart 2005 09:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op het werk betaald poepen is lekkerder hoor.
quote:Op maandag 7 maart 2005 09:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op het werk betaald poepen is lekkerder hoor.
quote:Op maandag 7 maart 2005 09:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thuis betaald poepen lijkt me beter !
Gijs ik kan nou eenmaal niet lang poepen.... trek het niet en wil het niet !quote:Op maandag 7 maart 2005 09:34 schreef mr_Brown het volgende:
[..]dat is bij jou niet eens rendabel man, die 3 minuten
lang poepen heeeeeerstquote:Op maandag 7 maart 2005 09:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik kan nou eenmaal niet lang poepen.... trek het niet en wil het niet !
Heb er ook last vanquote:Op maandag 7 maart 2005 08:59 schreef Chocobo het volgende:
Ik kan gewoon niet starten.... wat een dag
Mooi.. maar tis een pc spel .. crap dus.quote:Op maandag 7 maart 2005 09:06 schreef Chocobo het volgende:
Jezus wat ziet Battlefield 2 er goed uit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lang poepen heerstquote:Op maandag 7 maart 2005 09:35 schreef Chocobo het volgende:
Gijs ik kan nou eenmaal niet lang poepen.... trek het niet en wil het niet !
Half uurtje rustquote:
Ja mee eensquote:Op maandag 7 maart 2005 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooi.. maar tis een pc spel .. crap dus.
Ik neem aan dat de volgende generatie consoles zoiets ook wel zal aankunnen.quote:Op maandag 7 maart 2005 10:07 schreef Chocobo het volgende:
Ja mee eensmaar kwam zoiets nou maar op Xbox !
Als de uitgelekte specs van Xbox 2 waar zijn... dan kan ie dat makkelijkquote:Op maandag 7 maart 2005 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de volgende generatie consoles zoiets ook wel zal aankunnen.
ja ach, waar moet je de tijd vandaan halen met zoveel goeie spellenquote:Op maandag 7 maart 2005 10:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja mee eensmaar kwam zoiets nou maar op Xbox !
17 maart dacht ikquote:Op maandag 7 maart 2005 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
Brothers in Arms komt toch ook deze week uit?
Ene Gijs? Weer beter?quote:
Ik was er ook op zoek naar. Volgens mij wel want waarom extra gameplay en characters alleen in de US lanceren ?? Nee die komt wel, maar nog niet bevestigd idd.... ik heb dimplus gemailed met die vraag dus zodra ik het weet forward ik die naar jequote:Op maandag 7 maart 2005 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, goeiemorgenBen ik weer...
Cho? Die Jade Empire LE, komt die ook naar EU? Play heeft hem nog niet iig![]()
Ja ook waarquote:Op maandag 7 maart 2005 10:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja ach, waar moet je de tijd vandaan halen met zoveel goeie spellen
Klopt, ik moet GTA:VC en MP2 ook nog uitspelen.quote:Op maandag 7 maart 2005 10:24 schreef Chocobo het volgende:
Ja ook waarKeuzes moeten gemaakt worden. We worden verwend de afgelopen jaren met top games !
Het gaat wel, moet alleen geen shoarma gaan eten vandaag denk ikquote:Op maandag 7 maart 2005 10:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ene Gijs? Weer beter?
Ik had het gister trouwens ook, diaree en hoofdpijn.![]()
24 februariquote:Goedemiddag,
Ik wil graag bij jullie het spel Jade Empire reserveren, maar ik kan op jullie site niet de limited edition vinden waarvan de makers van het spel een extra character en nog wat extra's beloven. Als ik dit spel reserveer en er komt een limited edition uit krijg je die dan automatisch thuisgestuurd of moet
ik echt wachten totdat jullie meer weten hierover.
Met vriendelijke groet,
7 maartquote:Goedemiddag,
Hebben jullie onderstaand mailtje van me ontvangen?
Mvg,
quote:Nee?
Bellen kan ook.quote:Op maandag 7 maart 2005 10:28 schreef Chocobo het volgende:
Mails naar dimplus
15 februari
[..]
24 februari
[..]
7 maart
[..]
Gijsssssssssssssssssssssss, ik heb de demo van Forzaquote:
Goh, dat moet wel een interessante post zijn...quote:Op maandag 7 maart 2005 10:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Forza ... twi ... aanremmen van een bocht ...
quote:Op maandag 7 maart 2005 10:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goh, dat moet wel een interessante post zijn...
Ik wacht op de volgende xbox magazine, zit namelijk de demo van Unreal Championship 2 erbij.quote:Op maandag 7 maart 2005 10:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijsssssssssssssssssssssss, ik heb de demo van Forza![]()
spel word zooo moeilijk. En die twi rijd al rondjes 3 seconden onder mijn tijd
![]()
Serieus die snelheid in de hoogste klasseZet mezelf gewoon schrap in de bank bij het aanremmen van een bocht
![]()
Twi sucks.quote:Op maandag 7 maart 2005 10:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
![]()
Serieus die snelheid in de hoogste klasseZet mezelf gewoon schrap in de bank bij het aanremmen van een bocht
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 10:28 schreef Chocobo het volgende:
Mails naar dimplus
15 februari
[..]
24 februari
[..]
7 maart
[..]
Kreeg jij ook niks terug van Nu.nl ?quote:Op maandag 7 maart 2005 10:59 schreef Bastard het volgende:
[..]gewoon genegerd.
Lijkr EA en nu.nl wel
Gewoon laten zitten en het fototoestel halen ooooooooooooook.quote:Op maandag 7 maart 2005 11:17 schreef Quinny het volgende:
Wat doe als je moeder je net heeft gewaarschuwd dat je er niet op kan zitten?
het toch doen
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 maart 2005 11:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gewoon laten zitten en het fototoestel halen ooooooooooooook.![]()
![]()
whahhaaquote:Op maandag 7 maart 2005 11:17 schreef Quinny het volgende:
het toch doen
[afbeelding]
[afbeelding]
huiliequote:Op maandag 7 maart 2005 10:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 11:34 schreef kepler het volgende:
is Daantje ook al bezig met het hypen van speelgoed bij zijn vriendjes?
Wanneer gaan jullie?quote:
quote:Op maandag 7 maart 2005 11:17 schreef Quinny het volgende:
het toch doen
[afbeelding]
[afbeelding]
"Die nieuwe speelgoed auto's zien er zo mooi uit, en verhaal wat je er bij bedenkt bevat allerlei quests"quote:Op maandag 7 maart 2005 11:34 schreef kepler het volgende:
[..]
is Daantje ook al bezig met het hypen van speelgoed bij zijn vriendjes?
30 juli tot en met 18 augustusquote:
quote:Op maandag 7 maart 2005 12:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
"Die nieuwe speelgoed auto's zien er zo mooi uit, en verhaal wat je er bij bedenkt bevat allerlei quests"
Da`s niet moeilijk, ik ben namelijk sneller als jijquote:Op maandag 7 maart 2005 14:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Serieus, je hebt wel een grote bek voor iemand met zo'n klein hoofd.
quote:Op maandag 7 maart 2005 14:17 schreef kepler het volgende:
30 juli tot en met 18 augustus
en ik ga nog met Roy en zijn zusje een week naar NY![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 14:37 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Da`s niet moeilijk, ik ben namelijk sneller als dan jij
China, Tibet en Hong Kong Gijs.quote:Op maandag 7 maart 2005 15:16 schreef kepler het volgende:
zuid-afrika toch?
Anders ga je even helpenquote:Op maandag 7 maart 2005 17:26 schreef Bastard het volgende:
Shit zeg, wanneer gaan die luiwammessen eens die servers vervangen dan?
de laatste server is onderweg of is al afgeleverd meen dat de planning voor het erin hangen komende zaterdag isquote:Op maandag 7 maart 2005 17:26 schreef Bastard het volgende:
Shit zeg, wanneer gaan die luiwammessen eens die servers vervangen dan?
quote:Op maandag 7 maart 2005 15:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
China, Tibet en Hong Kong Gijs.
Negers zie ik elke dag al genoeg.![]()
In Nepal is wat zeik met communistische rebellen. Tibet wordt bezet door China, en ze houden de boel daar flink onder de duim.quote:Op maandag 7 maart 2005 17:41 schreef kepler het volgende:
was er in Tibet geen coup gepleegd laatst? Of was dat in Nepal
Deze is coolerquote:Op maandag 7 maart 2005 17:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[afbeelding]
Mr T Bath Duck
"I pity the fool who doesn't bath with Mr T"
Mooi, op naar een beter FOK dan.quote:Op maandag 7 maart 2005 17:36 schreef Magneet het volgende:
[..]
de laatste server is onderweg of is al afgeleverd meen dat de planning voor het erin hangen komende zaterdag is
meer info : Nieuwe Servers deel 3 dat pokke forum het doet dan
een neger met een onschuldige blikquote:Op maandag 7 maart 2005 21:27 schreef Strolie75 het volgende:
En toen ben je maar met een onschuldige blik ergens anders gaan zitten
quote:Op maandag 7 maart 2005 21:19 schreef mr_Brown het volgende:
hè lekker,
net 2 uur vergadering gehad op het gemeentehuis, in de raadzaal. Mooie zaal hoormooie tafels en stoelen, gave schilderijen aan de muur, glas in lood
![]()
schitterend lichtgrijze vloerkleed, van dat mooie zachte spul, met het wapen van Moordrecht er netjes ingelegd ........... wat alleen een beetje bruut werd verstoord door een spoor van moddervoetstappen dat netjes in de richting van mijn stoel ging![]()
![]()
toen ik zat had ik het pas doordus ik denk kuuuuuuuuuuuuuttttttt en ik sta op en loop naar buiten om mijn schoenen ff schoon te maken. Kom terug....... zie ik dus van de ene deur een spoor naar mijn plek toegaan, daar onder mijn stoel nog meer modder en vandaar weer een spoor, door de andere helft van de zaal
naar de andere deur
hè lekker
Prutserquote:Op maandag 7 maart 2005 21:19 schreef mr_Brown het volgende:
hè lekker,
net 2 uur vergadering gehad op het gemeentehuis, in de raadzaal. Mooie zaal hoormooie tafels en stoelen, gave schilderijen aan de muur, glas in lood
![]()
schitterend lichtgrijze vloerkleed, van dat mooie zachte spul, met het wapen van Moordrecht er netjes ingelegd ........... wat alleen een beetje bruut werd verstoord door een spoor van moddervoetstappen dat netjes in de richting van mijn stoel ging![]()
![]()
toen ik zat had ik het pas doordus ik denk kuuuuuuuuuuuuuttttttt en ik sta op en loop naar buiten om mijn schoenen ff schoon te maken. Kom terug....... zie ik dus van de ene deur een spoor naar mijn plek toegaan, daar onder mijn stoel nog meer modder en vandaar weer een spoor, door de andere helft van de zaal
naar de andere deur
hè lekker
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
Op een dag wordt je wakker en je botten krakken iets meer. Je kijkt in de spiegel en je ziet rimpels en is dat een grijs haar op je hoofd? Je beseft dat je jeugd voorbij is. Je huidige gewicht, baan, partner en vriendengroep zullen waarschijnlijk niet meer veranderen. Je gaat je afvragen of je grote hobby nog wel past bij je leeftijd en of je je consoles niet moet verkopen. Ook het posten op een puberforum als Fok! lijkt opeens erg triest. Je leven zit er waarschijnlijk al voor de helft op. Wat nu, hoe gaan we verder...
Kortom, je bent 30.![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Strolquote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
Op een dag wordt je wakker en je botten krakken iets meer. Je kijkt in de spiegel en je ziet rimpels en is dat een grijs haar op je hoofd? Je beseft dat je jeugd voorbij is. Je huidige gewicht, baan, partner en vriendengroep zullen waarschijnlijk niet meer veranderen. Je gaat je afvragen of je grote hobby nog wel past bij je leeftijd en of je je consoles niet moet verkopen. Ook het posten op een puberforum als Fok! lijkt opeens erg triest. Je leven zit er waarschijnlijk al voor de helft op. Wat nu, hoe gaan we verder...
Kortom, je bent 30.![]()
![]()
Zit ze tegenwoordig bij jou onder het buroquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:06 schreef mr_Brown het volgende:
STROOOOOOOOOOOOOOOOOOOLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Gefeliciteerd gijs![]()
Ook namens Nadine een dikke knuffel![]()
ja hèquote:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
Gijssssssss... ik mis julliequote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
[afbeelding]
Ze leest iig meequote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Zit ze tegenwoordig bij jou onder het buro![]()
Lekker
Tyfus zooi, ik was zo blij met mijn Renault chassisquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:38 schreef Bastard het volgende:
Kepler : http://sport.fok.nl/f1/subleagues/473
Er staat hier nog een halve kersenvlaai, kom je langs?quote:
Had ze ook een extra postzegel er op geplakt omdat ie de grens over moest?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:08 schreef Strolie75 het volgende:
M’n oma was trouwens ook weer lekker bezig. Heel lief mens hoor, ze woont al haar hele leven in een uithoek van Nederland (Kerkrade). Stuurt ze me een kaart op, schrijft ze heel groot onder het adres “Holland”. Net alsof ik in het buitenland woon en hij anders niet aankomt. :’)
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:38 schreef Bastard het volgende:
Kepler : http://sport.fok.nl/f1/subleagues/473
Woei, welke game moet je nog gamen pimp tijdquote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:20 schreef Bastard het volgende:
NFSU2 uitspelen, Bia spelen, Forza spelen, San andreas spelen, misschien ergens tussenin Jade empire.... pff druk man.
Niet op gelet eigenlijk. Straks eens even aankijken.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:11 schreef Bastard het volgende:
Had ze ook een extra postzegel er op geplakt omdat ie de grens over moest?
Ik durfde niet de gok aan met RbR en coulthard, blijkt dat ie beter heeft gereden dan vorig seizoen in een mclarenquote:
Mag jij Otogi 2 reviewen? Ik ben ook altijd te laat met met aanmelden voor die kut-reviews.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Woei, welke game moet je nog gamen pimp tijd![]()
Jungle Beat nog uitspelen, Paper Mario gamen, Mario Party 6 en Otogi 2 reviewen, dan komen ook nog een aantal DS games in maart en wil ik natuurlijk ook JE en Conker
quote:
U heeft mailquote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, boekenkast zit in elkaarNu mijn bed, dies vast iets lastiger
Ja... post eens wat foto's gijsquote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
WHOEAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb je de bouwplannen in 1x staan of word gefaceerd?
Gijs...je woont midden in Nederland...je kunt alle kanten op wijzen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:54 schreef Bastard het volgende:
Marokko is die kant op *wijst*
Oh ja, eigen land eerstquote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...je woont midden in Nederland...je kunt alle kanten op wijzen.
Ik zag op de videoreview op Gamespot een stuk van BiA... zeer stoer geluidquote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mag jij Otogi 2 reviewen? Ik ben ook altijd te laat met met aanmelden voor die kut-reviews.
Ik ga voor Brothers in Arms en Jade Empire. Ondertussen nog beetje GTA:SA en MP2 gamen.
Wordt een must havequote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:41 schreef Chocobo het volgende:
Ik zag op de videoreview op Gamespot een stuk van BiA... zeer stoer geluidGozer blies een tank op met een granaat. Zelden zo'n realistisch geluid gehoord. Heel cool. Tevens zag ik een heel spannend stuk wat ook echt gebeurd is,........ een heel stuk rennen in een weiland door de mist. Je ziet daar niks en je moet gewoon rennen. Prachtig gedaan
Aarde en modder op je beeldscherm. Net SPR
En geen crosshair optie vond Gamespot ook heel goed. Geeft je het gevoel van realisme en angst. Soms schoot hij maar om zich heen zei hij.... precies zoals ze dat vroeger wel eens deden. Paniek.... Scoort hoog voor Gamespot. 9.3 geloof ik ?
Je hoort het dagelijks?quote:Gozer blies een tank op met een granaat. Zelden zo'n realistisch geluid gehoord.
Brown:quote:
nog maar een weekjequote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zag op de videoreview op Gamespot een stuk van BiA... zeer stoer geluidGozer blies een tank op met een granaat. Zelden zo'n realistisch geluid gehoord. Heel cool. Tevens zag ik een heel spannend stuk wat ook echt gebeurd is,........ een heel stuk rennen in een weiland door de mist. Je ziet daar niks en je moet gewoon rennen. Prachtig gedaan
Aarde en modder op je beeldscherm. Net SPR
En geen crosshair optie vond Gamespot ook heel goed. Geeft je het gevoel van realisme en angst. Soms schoot hij maar om zich heen zei hij.... precies zoals ze dat vroeger wel eens deden. Paniek.... Scoort hoog voor Gamespot. 9.3 geloof ik ?
Ach ja je weet wel wat ik bedoel tochquote:
Nopequote:Op woensdag 9 maart 2005 06:31 schreef Strolie75 het volgende:
Gijssssssss...niet in je eigen voet geschoten?![]()
Weer een klein Gijsje erbij zou wel erg cool zijnquote:Op woensdag 9 maart 2005 07:11 schreef Bastard het volgende:
Khoop dat ik nou es raak heb geschoten bij mn vrouw gisteravond
whehehehquote:Op woensdag 9 maart 2005 07:11 schreef Bastard het volgende:
Khoop dat ik nou es raak heb geschoten bij mn vrouw gisteravond
quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2005 07:58 schreef -Struikrover- het volgende:
http://stream.2003.02.gar(...)nzo_lambo_edited.wmv
*zich aangesproken voelt*quote:
schatjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Strollllieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee heb je je nog een beetje jarig gevoeld gisteren??quote:
Niet echt, ik moest gisteravond naar een vergadering van de vereniging van eigenaren. En aangezien 3/4 van de bewoners van ons appartementencomplex uit bejaarden bestaat die niks beters te doen hadden ging het 2 uur lang over niks.quote:Op woensdag 9 maart 2005 08:22 schreef mr_Brown het volgende:
Strollllieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee heb je je nog een beetje jarig gevoeld gisteren??
quote:Op woensdag 9 maart 2005 07:58 schreef -Struikrover- het volgende:
http://stream.2003.02.gar(...)nzo_lambo_edited.wmv
heeeeeeeeeeeeeerlijk dat vergaderen om het vergaderenquote:Op woensdag 9 maart 2005 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet echt, ik moest gisteravond naar een vergadering van de vereniging van eigenaren. En aangezien 3/4 van de bewoners van ons appartementencomplex uit bejaarden bestaat die niks beters te doen hadden ging het 2 uur lang over niks.![]()
Ik ben dan ook grote voorstander van onvrijwillige euthenasie!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |