abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1790156
.... dat doet echt best wel pijn eigenlijk. Ik had een vrijgezellen feestje... dat was opzich best leuk, en gelukkig had ik al aardig iet wat gedronken toen mijn wenkbrouwpiercing er tijdens het modderworstelen er niet zachtzinnig werd uitgetrokken. Het bloede trouwens niet eens zoveel als ik verwacht had. Ik ben nu alleen benieuwd of ik er ooit ( liefst zo snel mogelijk) weer een nieuwe in kan laten zetten. Heeft iemand daar ervaring mee? ik baal er best van.... het is zo anders zonder wenkbrouwpiercing....
Wie gaat slapen om te vergeten wordt de volgende ochtend wreed verstoord wakker......
pi_1790431
Laten genezen, als het goed is is het binnen een week weer dicht. Daarna kan je gewoon weer een nieuwe laten zetten.
  FOK!fossiel maandag 1 oktober 2001 @ 20:40:05 #3
2628 Karin
pi_1790561
Heb ik ook gehad en godver wat deed dat zeer zeg!
Ik stond onder de douche en mijn piercing bleef achter mijn ring hangen, was net niet helemaal door gelukkig. Het bloedde bij mij wel behoorlijk (komt misschien ook door het douchewater wat erlangs liep).

1 tip: goed ontsmetten!!!

Daarna heb ik besloten om geen andere piercing te nemen dus hoelang je moet wachten voordat je een nieuwe kan zetten kan ik je niet vertellen.
Je ziet er bij mij nu nog heel weinig van. Het is dat ik het weet en dat ik een klein putje onder mijn wenkbrauw zie.

FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 oktober 2001 @ 20:41:43 #4
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_1790580
Jammer dat je geen Prins Albert had.
DAT had pas echt leuk geweest als die er bij modderworstelen werd uitgetrokken
pi_1790658
wat is een prins albert?

wat jammer dat je piercing d'r uit is.. je kan toch je andere wenkbrauw piercen?

ik ben een eikel en emel is lief...
pi_1790878
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 20:50 schreef haiwor het volgende:
wat is een prins albert?
ik vermoed iets door je edele delen heen...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_1791732
quote:
Op maandag 01 oktober 2001 20:50 schreef haiwor het volgende:

wat jammer dat je piercing d'r uit is.. je kan toch je andere wenkbrauw piercen?

ja, daar heb ik ook al aan gedacht, maar dat lijkt me niks..... lijkt me irritant als ie opeens aan de andere kant zit.
Wie gaat slapen om te vergeten wordt de volgende ochtend wreed verstoord wakker......
pi_1791962
Of je Guiche..
pi_1797109
Als mijn tongpiercing uitscheurt dan heb ik een slangtongetje
pi_1802040
quote:
Op dinsdag 02 oktober 2001 15:25 schreef Aneurism het volgende:
Als mijn tongpiercing uitscheurt dan heb ik een slangtongetje
Als de mijne uitscheurt heb ik 3 tepels
pi_6982609
kun je doen ja opnieuw, doe het niet op dezelfde plek, een naald door litteken weefsel is namelijk niet echt prettig
  maandag 25 november 2002 @ 08:54:28 #12
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_6982789
Als een piercing uitscheurt kan je het beste echt lange tijd wachten. Dat werd tenminste de vorige keer aangeraden door de piercer toen bij mijn vriendin der twee piercings uitgroeiden...

Het schijnt namelijk een langere tijd nodig te hebben dan je denkt...

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_6991144
Ze zetten m toch niet precies op dezelfde plek als ie zat (paar MM dr naast) dus je kan al vrij snel een nieuwe laten zetten
pi_7025220
quote:
Op maandag 1 oktober 2001 20:05 schreef AArt het volgende:
.... dat doet echt best wel pijn eigenlijk. Ik had een vrijgezellen feestje... dat was opzich best leuk, en gelukkig had ik al aardig iet wat gedronken toen mijn wenkbrouwpiercing er tijdens het modderworstelen er niet zachtzinnig werd uitgetrokken. Het bloede trouwens niet eens zoveel als ik verwacht had. Ik ben nu alleen benieuwd of ik er ooit ( liefst zo snel mogelijk) weer een nieuwe in kan laten zetten. Heeft iemand daar ervaring mee? ik baal er best van.... het is zo anders zonder wenkbrouwpiercing....

Nieuwe piercing !!! :) :)

Nah nah,

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')