1 tip: goed ontsmetten!!!
Daarna heb ik besloten om geen andere piercing te nemen dus hoelang je moet wachten voordat je een nieuwe kan zetten kan ik je niet vertellen.
Je ziet er bij mij nu nog heel weinig van. Het is dat ik het weet en dat ik een klein putje onder mijn wenkbrauw zie.
wat jammer dat je piercing d'r uit is.. je kan toch je andere wenkbrauw piercen?
quote:ik vermoed iets door je edele delen heen...
Op maandag 01 oktober 2001 20:50 schreef haiwor het volgende:
wat is een prins albert?
quote:ja, daar heb ik ook al aan gedacht, maar dat lijkt me niks..... lijkt me irritant als ie opeens aan de andere kant zit.
Op maandag 01 oktober 2001 20:50 schreef haiwor het volgende:
wat jammer dat je piercing d'r uit is.. je kan toch je andere wenkbrauw piercen?
quote:Als de mijne uitscheurt heb ik 3 tepels
Op dinsdag 02 oktober 2001 15:25 schreef Aneurism het volgende:
Als mijn tongpiercing uitscheurt dan heb ik een slangtongetje
Het schijnt namelijk een langere tijd nodig te hebben dan je denkt...
quote:Nieuwe piercing !!! :) :)
Op maandag 1 oktober 2001 20:05 schreef AArt het volgende:
.... dat doet echt best wel pijn eigenlijk. Ik had een vrijgezellen feestje... dat was opzich best leuk, en gelukkig had ik al aardig iet wat gedronken toen mijn wenkbrouwpiercing er tijdens het modderworstelen er niet zachtzinnig werd uitgetrokken. Het bloede trouwens niet eens zoveel als ik verwacht had. Ik ben nu alleen benieuwd of ik er ooit ( liefst zo snel mogelijk) weer een nieuwe in kan laten zetten. Heeft iemand daar ervaring mee? ik baal er best van.... het is zo anders zonder wenkbrouwpiercing....![]()
Nah nah,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |