Hee Orcaman, dankje voor je enhousiasme! Maak je zelf ook muziek?quote:
Dat komt vanzelf, zolang je er maar lol in hebt en veel tijd in steekt. Luisteren nara andere muziek kan ook erg inspirerend werken. Zo te lezen heb je al een brede muzieksmaak, dus dat komt wel goed! Ben je al wel met covertjes bezig?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:00 schreef Orcaman1984 het volgende:
Mja, ik ben beginner gitaar speler en ik zing ook.
Ben helaas nog niet goed genoeg om zelf liedjes te schrijven, maar dat wil ik wel gaan doen later!
Nee, dat ook nog niet... Hoeveel jaar ben jij al met muziek bezig?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:44 schreef Kirke het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf, zolang je er maar lol in hebt en veel tijd in steekt. Luisteren nara andere muziek kan ook erg inspirerend werken. Zo te lezen heb je al een brede muzieksmaak, dus dat komt wel goed! Ben je al wel met covertjes bezig?
sax vanaf m'n 11equote:Op zondag 22 mei 2005 10:17 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Nee, dat ook nog niet... Hoeveel jaar ben jij al met muziek bezig?
klinkt erg goed!quote:Op zondag 1 mei 2005 19:10 schreef Kirke het volgende:
Lang geleden! Heb het een tijdje erg druk gehad, maar wel tijd gevonden om weer wat te schrijven.
Ben heel benieuwd of jullie het leuk vinden. Het is een liedje over een eendagsvlieg (en een beetje over mij). Ik speel hierop gitaar/sax/zang/vingers/papier en kleppen.
http://www.leine.nl/voor%20een%20dag.mp3
Lekker experimenteel stukje muziek, dat kan ik altijd wel waarderenquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:10 schreef Beathoven het volgende:
Hier nog een bijdrage van mij, een stukje trance / techno of welke naam het ook heeft. Niet een stijl waar ik me normaal mee bezig houdt. maar ik vond 't wel aardig om er eens wat mee te experimenteren.
Beathoven - Twisted Dimensions
Klinkt zeker goed, Beathoven! Ik wil zelf ook wat gaan experimnenteren met electronische muziek. Welke software (en eventueel hardware en of andere apparatuur) heb je voor dit demootje gebruikt? Klinkt echt heel goed!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:10 schreef Beathoven het volgende:
[..]
klinkt erg goed!
komt er ook nog een versie met drums erin?
Hier nog een bijdrage van mij, een stukje trance / techno of welke naam het ook heeft. Niet een stijl waar ik me normaal mee bezig houdt. maar ik vond 't wel aardig om er eens wat mee te experimenteren.
Ey top, ik zit ook toch wat uurtjes in de trein/bus. Wat voor programma heb je hier voor gebruikt? Msschien een leuk ideetjequote:Op woensdag 16 maart 2005 22:49 schreef Tijn het volgende:
Ik zit elke week een uur of 4 in de trein en maak dan vaak wat muziek op m'n laptop. Dit is zo'n ding:
Tijn - Why Do You Want To Be What You Want To Be?
Blijkbaar heb je voor vocoding niet zo'n fantastische microfoon nodig trouwens, want dat heb ik gemaakt met het kut-microfoontje in m'n laptop
TOF!quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:29 schreef Dukhlovi het volgende:
Hier een funky blues achtig dingetje
http://home.tiscali.nl/~dukhlovi/justaride.mp3
Ook hier hulde!quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:10 schreef Beathoven het volgende:
[..]
klinkt erg goed!
komt er ook nog een versie met drums erin?
Bedankt allemaalquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:52 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
[..]
Klinkt zeker goed, Beathoven! Ik wil zelf ook wat gaan experimnenteren met electronische muziek. Welke software (en eventueel hardware en of andere apparatuur) heb je voor dit demootje gebruikt? Klinkt echt heel goed!
Dit nummer is helemaal met Reason 2.5 gemaakt. Daar maak ik eigenlijk altijd muziek mee als ik op m'n laptop werk. Lekker snel, lekker simpel, dan heb ik ten minste resultaat na een treinreisquote:Op donderdag 26 mei 2005 19:13 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
[..]
Ey top, ik zit ook toch wat uurtjes in de trein/bus. Wat voor programma heb je hier voor gebruikt?
Dat vind ik echt supertof. Ik ben van plan om meer "gitaarnummers" af te gaan maken. Ik heb aardig wat nummers waarbij alleen de zang nog ontbreekt en daar wil ik wel wat aan gaan doen.quote:En trouwens Tijn, Don't be my friend zit nog steeds in mn mp3 spelertop nummer!
Na mijn vakantieieieieieiequote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:10 schreef UncleScorp het volgende:
En wanneer horen wij nog es iets nieuws van jou ?
Ik vind de piano en de bas-partij vet ingespeeld, de drums vind ik eerlijk gezegd helemaal niks. Het veknalt de hele jazzy feel van het nummer imho. Maar voor de rest klinkt het dus cool.quote:Op maandag 30 mei 2005 09:39 schreef Jasperde_Lange het volgende:
De toetsenist van onze band heeft zijn hersens weer eens aan het werken gezet, met het volgende resultaat: Jazz in Ezz 2005
Wat vinden jullie ervan?
Het is helemaal ingespeeld op zo'n mooie Kurzweil K2600X zo eentje als Jordan Rudess van Dream Theater ook heeft. Alle geluid komt daar dus uit en het is een beginsel, maar ik vond het al wel aardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |