11 maart, dat moet te doen zijn. Heb ik nog een week.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:51 schreef Kirke het volgende:
Heyyy
Mooi we zijn er weer!
Nog ff over die AnnieMGSchmidt wedstrijd, het moet wel voor 11 maart binnen zijn! Ben erg benieuwd naar jouw versie, Tomek!
Hier kun je nou al je muzikale ideetjes posten Big Bossquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:53 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wat gebeurd er zoal in dit topic?
wat meer info aan OP toegevoegdquote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:53 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wat gebeurd er zoal in dit topic?
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:12 schreef Tha.Gnome het volgende:
http://members.home.nl/rcusters/keyboardles.mp3
Ik weet het niet meer...
Lekker, maar niet echt mijn smaak. Krijg er echt een beetje zo'n amerikaans bar gevoel bij dat je vaak ik films ziet. Als ik daar zou zitten zou ik het zeker wel live willen zien. Lekker Jazz stemmetje ook...quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:56 schreef Kirke het volgende:
*schopje*
Een opname van het liedje Every Monday, een nummer over de eerste dag van de week, dat je eigenlijk al geen zin hebt en verlangt naar het weekend omdat je dan je liefje weer ziet (kwijl).
Het is een oude opname met krakkemikkige drumbegeleiding. Ga'k nog een keer beter doen! Voor een eerste versie is het goed genoeg...?
http://www.leine.nl/everymonday.mp3
Hey Coi,quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:23 schreef CoiCrow het volgende:
[..]
Lekker, maar niet echt mijn smaak. Krijg er echt een beetje zo'n amerikaans bar gevoel bij dat je vaak ik films ziet. Als ik daar zou zitten zou ik het zeker wel live willen zien. Lekker Jazz stemmetje ook...
Ik vind het erg Fascinerend moet ik eerlijk zeggen. (tot deze conclusie kwam ik na het luisteren van meer nummers op jullie website). Ik ga zeker een cd van jullie bestellen zodra ik weer geld heb
Ok, dat was dus sowieso een bagger demo, en de muziek die we nu maken is iets meer metal gericht met ook een tweede gitaar erbij. Ik ga wel stoppen met die band, we hebben nog 3 optredens die we moeten doen en dan is het voor mij wel afgelopen. Het was leuk om in zo'n band te spelen, maar het is nooit mijn muziek geweest. Het enigste wat er leuk aan was was de energie.quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:44 schreef Kirke het volgende:
[..]
Hey Coi,
Heb net ff je bandsite bekeken en jullie genre is iid iets heel anders! Wel tof dat je open staat voor andere muziekstijlen
Kga es op zoek naar nrs van jou!
ROFL!quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:39 schreef Tha.Gnome het volgende:
Kirke, klinkt erg goed, begin klinkt een beetje statisch, maar je stem maakt alles weer goed.
http://members.home.nl/rcusters/De_ICT-ers.mp3
Ingezongen door een vriend van me..
Ik kon het ook niet laten mee te doen met de dikkertjedap maniequote:Op vrijdag 4 maart 2005 15:51 schreef Kirke het volgende:
Heyyy
Mooi we zijn er weer!
Nog ff over die AnnieMGSchmidt wedstrijd, het moet wel voor 11 maart binnen zijn! Ben erg benieuwd naar jouw versie, Tomek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |