abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26854392
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 00:24 schreef M5 het volgende:
dat gezeur over die banden altijd.. de reden dat het bij de Bugatti wat problemen leverd komt omdat het om Michelin banden met PAX-system gaat. Andere auto's die 400 km/h kunnen hebben dat niet.

PAX-system is een run-flate tire. Je kunt dus met een lekkeband nog verder rijden. Bij huidige PAX systemen is dat 200 km met 80 km/h.
IIIIEEEEKKKS run-flat tires zijn de kutste en meest oncomfortable lawaaierigste kut banden die er ooit zij ngemaakt. Steken ze serieus tijd in het ontwikkelen van die dingen voor de veyron... mensen halen ze er toch gelijk weer af zodra ze de wagen krijgen, en zo niet dan zijn ze krank im kopf.
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_26854480
quote:
Op zondag 6 maart 2005 01:53 schreef Steijn het volgende:

[..]

Dat heet kwadratisch of beter nog exponentieel.
[..]

Maar dat is een vast gegeven. Van de meeste auto's veranderd de vorm niet als ze rijden.
Jawel hoor als ze harder gaan rijden wordt de massa ook groter,bekijk de relativiteits theorie maar

maar ik denk idd dat je dat met snelheden als 400km/u wel kunt verwaarlozen ja
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_26855164
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:34 schreef GWD het volgende:

[..]

IIIIEEEEKKKS run-flat tires zijn de kutste en meest oncomfortable lawaaierigste kut banden die er ooit zij ngemaakt. Steken ze serieus tijd in het ontwikkelen van die dingen voor de veyron... mensen halen ze er toch gelijk weer af zodra ze de wagen krijgen, en zo niet dan zijn ze krank im kopf.
klein gokje van mijn kant, de reden dat ze zolang over het certificeren van die banden doen is volgens mij o.a. om dergelijke ongemakken weg te kunnen werken....
V10
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:35:08 #54
43876 RIQY
Grudge Will Take You ! ! !
pi_27204270
quote:
Op maandag 9 mei 2005 15:37 schreef GWD het volgende:

[..]

Jawel hoor als ze harder gaan rijden wordt de massa ook groter,bekijk de relativiteits theorie maar

maar ik denk idd dat je dat met snelheden als 400km/u wel kunt verwaarlozen ja
denk dat dat ook wel te maken heeft met dat je downforce met 400 km/h een beetje meer is als dat je maar 100 km/h rijdt, en helemaal bij een auto die zo erg gebouwd is op snelheid en dus op aerodynamica
Copyright © by Riqy