Nog iets positiefs tenminste....quote:NETTEN WORDEN VERWIJDERD
Er zal vandaag een begin worden gemaakt met het verwijderen van de netten achter beide doelen. Feyenoord heeft de strafmaatregel ingetrokken nu de daders van het gooien van het vuurwerk bekend zijn. Zij meldden zich vorige week zelf na aandrang van enkele andere bezoekers uit hun vak. Feyenoord vindt dat hiermee aan het verzoek tot sociale controle volledig is voldaan. De netten keren onmiddellijk terug bij hernieuwde incidenten.
De dader die tijdens Feyenoord – Sporting Lissabon vanaf vak W een aansteker heeft gegooid is nog niet opgepakt. De preventieve maatregelen – meer stewards – blijven van kracht. Er zullen bovendien extra paalcamera’s worden geplaatst in de hoeken van het veld. Vak W wordt volgend seizoen familievak.
Kankerhonden ja. En ik ben 1 van die 'gasten'...quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:02 schreef JooB het volgende:
Kankerhonden? waarom? Moet je tegen die gasten zeggen die het voor anderen hebben verknald.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:02 schreef JooB het volgende:
Kankerhonden? waarom? Moet je tegen die gasten zeggen die het voor anderen hebben verknald.
Inderdaad. Ga er zaterdag een maken.quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:05 schreef Luni het volgende:
Ik hoop dat er zondag een grimmig sfeertje zal hangen en dat er heel veel spandoeken zullen hangen.door deze trieste actie van die GKL en zijn trekpoppen.
Dat de FSV moge volgen!!! Oprotten met dit management.quote:Lunatic News zegt vertrouwen op in clubleiding
Al langere tijd werd er getwijfeld aan de goede bedoelingen van Feyenoord. Na de aankondiging omtrent de aardverschuiving die gaat komen in de Kuip heeft Feyenoord haar ware gezicht laten zien. De acties van gisteren waren voor ons de druppel die de emmer deed overlopen. Feyenoord is geen club meer, waar de mening van de achterban ertoe doet. Sportclub Feyenoord is Feyenoord NV geworden. Feyenoord is een organisatie geworden met totaal andere belangen dan die van de achterban, wat volgens ons nog steeds het bestaansrecht van de club is. Er werd zo nu en dan nog wel geluisterd naar de meningen, maar hier werd niet veel mee gedaan. En als er wat mee gedaan werd waren veel van die meningen gemanipuleerd door de vraagstelling.
De maatregelen met betrekking tot vak W zijn genomen zonder enig overleg en op basis van emotie. Deze maatregelen en mogelijke vervolgstappen denderen als een olifant door een porseleinkast en hiermee worden duizenden goedwillende supporters zwaar benadeeld. Groepen worden uit elkaar getrokken, mensen moeten op (duurdere) vakken gaan zitten waar ze helemaal niet willen zitten.
Wij willen bij deze ons vertrouwen in de clubleiding opzeggen. Medewerkers van Lunatic News zullen voor onbepaalde tijd niet meer aanwezig zijn bij overleggen waarbij de clubleiding van Feyenoord aanwezig is.
Het vertrouwen is er simpelweg niet meer. We vinden het ten eerste zonde van onze kostbare vrije tijd. Maar bovenal willen we een signaal afgeven naar de rest van Het Legioen.
Redactie Lunatic News
Houd je mond dom joch.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:46 schreef ferrarifreak het volgende:
Over de 4e plek en al 3 jaar geen succes maken ze zich niet druk, maar nu opeens moet het bestuur wel weg hoor
Pak liever die kneusjes aan waar je dit aan te danken hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 10:53 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Houd je mond dom joch.
We zullen wel zien wat er zondag gebeurt. En hopelijk volgt de FSV de redactie van Lunaticnews, want dit is echt weer zo ontzettend kanker geregeld... Kan echt alleen bij Feyenoord.
Wat zit je nou schaapachtig te lachen joh, tyfusjong. Heb het echt gehad met jou.quote:
Ook al waren we kampioen geworden en wonnen we de CL. Zelfs dan had je ons gehoord over deze maatregel. Belachelijke beslissing van een stel mensen die totaal geen benul hebben van wat de supporters wensen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:04 schreef Suijk het volgende:
Ik denk dat het meer een combinatie van alles is, ferrarifreak. Als de resultaten nou geweldig waren en jullie dit jaar nog kampioen konden worden, zou er over die plaatsen een stuk minder gezeken worden.
'de supporters'? Gelukkig is het grootste deel van de mensen in de Kuip wel normaal, en zal hier dan ook geen last van ondervinden. En wat wensen 'de supporters' zoals jullie dan? Rellen?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:15 schreef Cart_man het volgende:
Belachelijke beslissing van een stel mensen die totaal geen benul hebben van wat de supporters wensen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:15 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat zit je nou schaapachtig te lachen joh, tyfusjong. Heb het echt gehad met jou.![]()
En hoe weet jij dat?quote:Zit godverdomme nooit in de Kuip
Ik erger me altijd dood aan die kneuzen die met hun rug naar het veld een joint staan te roken en totaal niet naar de wedstrijd kijken, en alleen aandacht voor de uit-supporters hebben. Ik kan het mis hebben, maar volgens mij ben jij er ook zo eenquote:en durft wel dingen te beoordelen waar je geen weet van hebt.
Uiteraard, zeikerds zijn jullie toch.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:15 schreef Cart_man het volgende:
Ook al waren we kampioen geworden en wonnen we de CL. Zelfs dan had je ons gehoord over deze maatregel. Belachelijke beslissing van een stel mensen die totaal geen benul hebben van wat de supporters wensen.
De klankbordgroep is bij deze ook gewoon een zoethoudertje voor de supporters. Het management en die kale voeren toch hun eigen beleid door.
Geen last van ondervindenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:24 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
'de supporters'? Gelukkig is het grootste deel van de mensen in de Kuip wel normaal, en zal hier dan ook geen last van ondervinden. En wat wensen 'de supporters' zoals jullie dan? Rellen?
Ok, daar ben ik het dan weer mee eens.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:39 schreef Luni het volgende:
[..]
Geen last van ondervinden![]()
Op vak W zitten denk ik zo'n 4000 supporters en daar word van verwacht dat zo zo
maar even naar een ander vak gaan, vele gezinnen met kinderen, krijgen nu plaatsen onoverdekte plaatsen toegewezen!!
Zo ga je niet met je klanten (wat een kutwoord, maar meer zijn we niet) om.
Zonder ons, de supporters, heeft een club geen bestaansrecht.
Sterf maar.quote:
Niet, maar het heeft er alle schijn van.quote:[..]
En hoe weet jij dat?![]()
Kom je een keer gezellig naast me staan. Kan je zelf zien hoe ik een wedstrijd beleef.quote:[..]
Ik erger me altijd dood aan die kneuzen die met hun rug naar het veld een joint staan te roken en totaal niet naar de wedstrijd kijken, en alleen aandacht voor de uit-supporters hebben. Ik kan het mis hebben, maar volgens mij ben jij er ook zo een![]()
Pffff, word een beetje moe dat je me elke keer daar op vastpint.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:24 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
'de supporters'? Gelukkig is het grootste deel van de mensen in de Kuip wel normaal, en zal hier dan ook geen last van ondervinden. En wat wensen 'de supporters' zoals jullie dan? Rellen?
Wat lul je dan raar, dat is het hele probleem waarom de supporters nijdig zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:47 schreef ferrarifreak het volgende:
[..]
Ok, daar ben ik het dan weer mee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |