[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 01-10-2001 19:28]
En dan Andries en GJ die elkaar een beetje tegenspreken over hoe hard ze tegen elkaar gespeeld hebben.
Tja en dan zit Andries met zijn team eindelijk in rijk en kunnen ze goed & gezond eten en wat doen ze: Snacken!
Richard: Staat gewoon op het shirt
Meesterlijk
"Kelly heb jij m'n boeddhabeeldjes aan Nancy meegegeven?"
"AAAAAAAAH, Waaaaahwawaaaaaaaáááááááaaaaa." (godkolere, die stem!!! )
"Oh, sorry Kelly."
"Wáááááhhhhhh, trut."
"Waaaaaaaaaáááááááht? Waaaaaaah!"
"Ja het is al goed, geniet maar lekker van wat je daar hebt." (zuur....)
Maar waarom schrijf ik dit eigenlijk op, je hebt het zelf natuurlijk ook gezien.
Doodeng, die Frenk, zeker zonder haar, in de 'cliffhanger'.
Het ziet er naar uit dat GJ zich echt door Coos laat inpakken, of zou het een strategie wezen? Hij zat erbij als een geslagen hond.
[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 01-10-2001 19:31]
quote:Dat weet alleen BB....
Op maandag 01 oktober 2001 19:29 schreef the-O het volgende:
Hoelang mogen ze nu in het rijke gedeelte blijven? Ja tot de volgende battle, maar hoeveel dagen zitten daartussen?
quote:Exactly!! En Kelly reageerde heel rustig. Ze typeerde Diane trouwens perfect als zijnde een hysterica. Niet normaal zoals die Diane tekeer ging, echt niet normaal. Heel sneu voor haar.
Op maandag 01 oktober 2001 19:27 schreef cos-micV het volgende:
Mijn god....zoals Dianne tegen Kelly tekeer ging toen ze dacht dat Kelly haar uitschold voor trut....
Das niet normaal hoor...
Die is rijp voor een psychiater... |:)
Coos ga ik steeds leuker vinden. Lekker tegendraads! Verwacht ik nog veel van. Hoe hij GJ op zijn nummer zette over die appel! Geweldig!! Ik denk niet dat GJ tegen hem is opgewassen.
De flashback van Frenkie over zijn uitspraak met betrekking tot de kaak van GJ vond ik minder geslaagd van BB. Hoe ik me dan ook erger aan die Neanderthaler, hij wordt wel in een erg kwaad daglicht gesteld iedere keer.
Danielle ga ik ook steeds sympathieker vinden.
En Kel, ach ja, Kel roeleeerrrrrrrrrt gewoon!!!
maare, ze heeft het toch gedaan, dus is het hoe dan ook haar schuld.
Die hoort in een ander huis, met camera's en toezicht.
quote:Maar dat doet hij natuurlijk ook een beetje zelf. Ik bedoel eerst zegt hij het en wilhij het niet herhalen op het moment dat GJ zegt: Wat zeg je... En nu zegt hij inene dat hij het nooit gezegd heeft...
Op maandag 01 oktober 2001 19:32 schreef ElizabethR het volgende:De flashback van Frenkie over zijn uitspraak met betrekking tot de kaak van GJ vond ik minder geslaagd van BB. Hoe ik me dan ook erger aan die Neanderthaler, hij wordt wel in een erg kwaad daglicht gesteld iedere keer.
Ik vond de reactie van Kelly op hysterische Diane prima, maar niet haar reactie op het feit dat ze weer in arm zit. Die viel me zwaar tegen en net nu ik Kelly ook vind roeleren
Wat een moet ze de cremespoeling delen is ie gelijk vervelend...
quote:Hij? Pascal bedoel je? DIe zei gewoon dattie ook cremespoeling nodig had. Kelly wilde niet delen, hoor!
Op maandag 01 oktober 2001 19:46 schreef cos-micV het volgende:
Kelly: Pascal? heb jij cremespoeling nodig voor je haar?
Pascal: ja anders wordt mijn haar zo hard....
Kelly: vervelend mannetje ben je....Wat een
moet ze de cremespoeling delen is ie gelijk vervelend...
quote:Op zijn nummer zette? Ik heb die discussie ook nog gevolgd op de streams en vond dat Coos wel heel erg overdreven bezig was. Gert-Jan bekeek het gewoon vrij simpel: er zijn 4 appels, dus 1 pp. Hij vond dat iedereen zelf moest weten wanneer hij zijn deel opat. Maar neeeeeee, dat was belachelijk volgens Coos, iedereen moest een stukje per keer opeten, want stel je voor dat je hier nog dagen zit. Sorry hoor, maar daar zou ik op een gegeven moment ook maar gelaten op reageren en hem maar gelijk geven. Dit zijn van die discussies zonder einde, kan me dus de reactie van Gert-Jan goed voorstellen en dat heeft zeker niets te maken met het niet opgewassen zijn tegen Coos.
Op maandag 01 oktober 2001 19:32 schreef ElizabethR het volgende:Coos ga ik steeds leuker vinden. Lekker tegendraads! Verwacht ik nog veel van. Hoe hij GJ op zijn nummer zette over die appel! Geweldig!! Ik denk niet dat GJ tegen hem is opgewassen.
Blijft natuurlijk wel leuk om Coos in BB te houden, net als Frank.
quote:Dat bedoelde ik ook...Kelly schold Pascal uit voor vervelend mannetje omdat hij ook cremespoeling gebruikt...
Op maandag 01 oktober 2001 19:48 schreef Tinkerbell het volgende:[..]
Hij? Pascal bedoel je? DIe zei gewoon dattie ook cremespoeling nodig had. Kelly wilde niet delen, hoor!
quote:Oooh! Oke
Op maandag 01 oktober 2001 19:51 schreef cos-micV het volgende:Dat bedoelde ik ook...Kelly schold Pascal uit voor vervelend mannetje omdat hij ook cremespoeling gebruikt...
quote:Nou... Jezus wat reageerde dat mens overspannen...
Op maandag 01 oktober 2001 19:27 schreef cos-micV het volgende:
Mijn god....zoals Dianne tegen Kelly tekeer ging toen ze dacht dat Kelly haar uitschold voor trut....
Das niet normaal hoor...
Die is rijp voor een psychiater...
Verder was het natuurlijk de dag van Daniëlle onder de douche
quote:Er waren drie appels
Op maandag 01 oktober 2001 19:50 schreef Jamming74 het volgende:[..]
Op zijn nummer zette? Ik heb die discussie ook nog gevolgd op de streams en vond dat Coos wel heel erg overdreven bezig was. Gert-Jan bekeek het gewoon vrij simpel: er zijn 4 appels, dus 1 pp. Hij vond dat iedereen zelf moest weten wanneer hij zijn deel opat. Maar neeeeeee, dat was belachelijk volgens Coos, iedereen moest een stukje per keer opeten, want stel je voor dat je hier nog dagen zit. Sorry hoor, maar daar zou ik op een gegeven moment ook maar gelaten op reageren en hem maar gelijk geven. Dit zijn van die discussies zonder einde, kan me dus de reactie van Gert-Jan goed voorstellen en dat heeft zeker niets te maken met het niet opgewassen zijn tegen Coos.
Blijft natuurlijk wel leuk om Coos in BB te houden, net als Frank.
Letterlijke tekst van Coos: 'Er zijn drie appels en jij pakt er nu al een voor jezelf'.
quote:alleen had ze nog haar bikini aan...
Op maandag 01 oktober 2001 19:57 schreef Arcee het volgende:Verder was het natuurlijk de dag van Daniëlle onder de douche
ok, het was al beter dan voorheen, toen had ze alle kleren nog aan
quote:Doen!
Op maandag 01 oktober 2001 19:46 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik ga echt een 'Coos roeleert'-topic openen!
Al was 't alleen al om de reactie van marky te lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |